Devastate
Legacy Member
ik heb da nie gekozen ze 
en eerlijk gezegd vind'k het ook niet dé beste screen, maar betwijfel als je veel betere screens kan maken in zo'n game -waarmee ik wil zeggen; grafisch niet zo hoogstaand als een NFS of Grid-; maar al die 0's is gewoon belachelijk... krijg het daarvan op m'n heupen.

en eerlijk gezegd vind'k het ook niet dé beste screen, maar betwijfel als je veel betere screens kan maken in zo'n game -waarmee ik wil zeggen; grafisch niet zo hoogstaand als een NFS of Grid-; maar al die 0's is gewoon belachelijk... krijg het daarvan op m'n heupen.









