Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Profiteurkes hier allemaal :eek:

Strx kunn ze hier nog stuurkes beginn verkopen?

Ironpole

Legacy Member
Lol, garantie ik ken da. Heb hier 3 Ultra voedingen staan vanuit garantie. Ik had er 2 gewonnen op een lanparty en ging kapot. Heb er uiteindelijk 3 gekregen zonder dat ik er ooit 1 naar ginder heb moeten sturen. Haha.

Van de oorspronkelijke 2 had ik er 1 verkocht (70€)
Mijne ging kapot -> 1 nieuwe
Weeral kapot -> 1 nieuwe 400 watt en 1 500watt voor als ik ooit zou upgraden (echt waar, die hebben er express 2 gestuurd)

Ze ontdekten bij de 2de keer dat het mijn moederbord was dat niet overweg kon met een 500 watt, dus hadden ze me een 400 watt gestuurd die daar wel mee overweg ging kunnen (+ 500 watt dan voor upgrade).
Dien tweede van 500 watt heb ik niet gebruikt maar ook verkocht (€ 65).
Me doing business, lol.
ImageShack


Ahja, dan te weten dat die 400 watt ook kapot ging en dat ik nu dus weer m'n oorspronkelijk voedingske gebruik. ^^

Mee

Legacy Member
Juist Grid geprobeerd met mijn stuur. Ligt het aan mij of trekt die besturing op niks? En dat ding zit maar vanzelf tegen te sturen...

Anoniem04

Legacy Member
Bij GRID heb ik altijd het gevoel dat die wagen niet aan de grond zit. Ik ga blij zijn dat Shift uitkomt, dan kan ik het spel vervangen :p

Distorted_crump

Legacy Member
Mee zei:
Is dat al uit?

uuhm ja :p
heb hem al van vorig weekend, vond het ook raar.
krag opeens zaterdag bericht van game mania datk erom mocht
echt een supe rspel, maar gewoon GIGANTISCH!
gisteren van mn eerste camp naar de 2de gereden heb er een goed uurke over gereden vo van die ene camp na de andere te rijden
echt gek!

Private_BE

Legacy Member
Distorted_crump zei:
uuhm ja :p
heb hem al van vorig weekend, vond het ook raar.
krag opeens zaterdag bericht van game mania datk erom mocht
echt een supe rspel, maar gewoon GIGANTISCH!
gisteren van mn eerste camp naar de 2de gereden heb er een goed uurke over gereden vo van die ene camp na de andere te rijden
echt gek!

Op internet is hem toch nog niet online, omdat ze zeggen dat hij niet uit is. Maja das PC versie dat ik bedoel...

Distorted_crump

Legacy Member
Private_BE zei:
Op internet is hem toch nog niet online, omdat ze zeggen dat hij niet uit is. Maja das PC versie dat ik bedoel...

aaah oei, ik heb de xbox 360 versie :)
kan je alvast meegeven dat de spelwereld heel mooi uitgewerkt is maar dat de auto's een kleine teleurstelling zijn, heb net het gevoel dat ik burnout speel op sommige vlakken, en snelheids gevoel is ook wat ver te zoeken, anders is het een zeer leuk spel!

128MB

Legacy Member
Wat lame comments, klein kinderzeikers :s kheb ze allemaal gereport

bedankt voor hem eruit te kiezen en de goeie comments :hug:
waardeer het echt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan