Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sander H

Legacy Member
in Duitsland mag da hé :p waar ik het deed mocht het nie :unsure: 220 waar ge 120 moogt, opvallend: kheb toen niemand ingehaald :D veel meer zat er nie meer in denk ik, mss 10~20km/h ofzo alsk ging platliggen

waarom wilt ge der nie meer aan herinnerd worden? (alsk da mag vragen ...)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het punt is dat er tijdens die trip ook in België en in Nederland boven de 180 is gereden en ik ben nog steeds bang dat er een brief op de deurmat valt waarin staat dat ik mijn rijbewijs kwijt ben. :( Ik ben namelijk ook heel fors over de E314 gegaan ter hoogte van dat ecoduct richting NL en ik weet dat ze daar vaak staan. :sad: Nu ja het is inmiddels 3 weken gelen mss heb ik chance. :p

Kijk Duitsland en NL interesseert me niet zoveel, maar België wel daar kunnen ze rijbewijzen inhouden. ;)

Ik vond het wel gortig toen de volgende keer ga ik ook niet meer in groep 180 is te doen, maar 230 en meer vind ik er eigenlijk over (tenminste daar).

128MB

Legacy Member
indeed, logitech heeft geluisterd :D

al is het nog infeite een goedkoop plastiekje, mja tis free : D

geen idee wat met men oude te doen :unsure: verkopen lijkt me ma stom sinds het niet compleet is en kzal der dan ook nie veel voor krijgen.

marcel

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ma da ging gwn van 120 na 70. Kheb ni lang 180 gereden op da stukje van 70. Kmoest dan toch inhoude voor de lichten. Bwa flitsen, ik weet de bakken staan en der stond nergens een voiture in de berm dusja.
Ebde gunder dan nooit keer doorgegeven? Als der veel verkeer vlot ik sowieso mee met het verkeer. Dan rijdk ook meestal niveel te snel en als der mensen mee rijden. Alsk alleen ben sjah, dan cruise ik gwn rond de max snelheid of iets trager. Ofwel sportief rijden.
Ma echt gevaarlijk, toen dak die 180 gedaan ebk was der geen kat op de baan. Twas ne werkdag en da was keer in de voormiddag. En alsk door de lichten reed wask al ferm geminderd.

nooit met een voorlopig rijbewijs, en zeker nooit 190 op een baan van 70. een auto is geen speelgoed he.

Sander H

Legacy Member
zou in ieder geval een serieuze verbetering zijn op mijne DFP :p kzie da eigenlijk wel zitten ^^

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Ik betwijfel dat elke auto met boordcomputer zijn maximumsnelheid opslaagt hoor. Ik zou het heel sterk vinden moest de mijne dat doen...

Das ne computer eh :p Die slaat weldegelijk alle data op. Bij oudere auto's mss wel niet. Maar tis ne nieuwe wagen. Das allemaal computer nu eh.

128MB

Legacy Member
Scjeir zei:
zou in ieder geval een serieuze verbetering zijn op mijne DFP :p kzie da eigenlijk wel zitten ^^
Wa bied ge? :) stuur en pedalen zijn nieuwstaat (paar klein krasjes op de boutjes vant stuur wat ge amper ziet) in doos in plastiek met cdkes, boekskes etc ...

Ge kunt die misschien nog omruilen bij de winkel waar ik em gekocht heb :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Topsnelheden kan ik wel niet zien, maar wel de gemiddelde snelheid en nog een paar dingen meer. :p

MorGo7h

Legacy Member
marcel zei:
nooit met een voorlopig rijbewijs, en zeker nooit 190 op een baan van 70. een auto is geen speelgoed he.

Dude ik ook niet. Ik heb een vast rijbewijs. Ik heb geen 190 gereden maar 180.

Mr Syphon

Legacy Member
scjeir waag het niet eh !!!
anders zen ik binnenkort wss zo nen fanatec aan bestellen :p

MorGo7h

Legacy Member
johan tb zei:
Topsnelheden kan ik wel niet zien, maar wel de gemiddelde snelheid en nog een paar dingen meer. :p

Nee, idd. Ik kan da ook ni zien. Maar in de garage kunnen ze wel uwen boordcomputer uitlezen. Ge moet daar keer achter vragen als ze op onderhoud gaat ofzo. Tmoet wel een officiële dealer zijn denk ek, want das met speciale apparatuur.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik ga niet anders dan naar een officiële dealer. ;) Het onderhoud is wss pas voor volgend jaar.

Sander H

Legacy Member
128MB zei:
Wa bied ge? :) stuur en pedalen zijn nieuwstaat (paar klein krasjes op de boutjes vant stuur wat ge amper ziet) in doos in plastiek met cdkes, boekskes etc ...

Ge kunt die misschien nog omruilen bij de winkel waar ik em gekocht heb :rofl:
kvrees dat da nie zal lukken :p
kzal u direct ne PM sturen ^^

Mr Syphon zei:
scjeir waag het niet eh !!!
anders zen ik binnenkort wss zo nen fanatec aan bestellen :p
reden temeer om het wel te doen :unsure:

MorGo7h

Legacy Member
johan tb zei:
Ik ga niet anders dan naar een officiële dealer. ;) Het onderhoud is wss pas voor volgend jaar.

Welja, hier ook. Ge moet maar keer vragen wat ze allemala niet kunnen uitlezen en wat uw max snelheid is geweest :p

128MB

Legacy Member
Er is een probleem met me nief G25 :( en tis het stuur zelf :sad:





















da stom logo houdt er nie op :D kgaan wa pattex moeten nemen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan