Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben namelijk ook heel fors over de E314 gegaan ter hoogte van dat ecoduct richting NL en ik weet dat ze daar vaak staan.
ad: Nu ja het is inmiddels 3 weken gelen mss heb ik chance. 


als ma de vloer dweilt blijft da ff eronder hangen 
Amai, wel een serieus verschil precies...128MB zei:ff filmpje gemaakt: YouTube - Logitech G25 Old & New Shifter Comparison
MorGo7h zei:Ma da ging gwn van 120 na 70. Kheb ni lang 180 gereden op da stukje van 70. Kmoest dan toch inhoude voor de lichten. Bwa flitsen, ik weet de bakken staan en der stond nergens een voiture in de berm dusja.
Ebde gunder dan nooit keer doorgegeven? Als der veel verkeer vlot ik sowieso mee met het verkeer. Dan rijdk ook meestal niveel te snel en als der mensen mee rijden. Alsk alleen ben sjah, dan cruise ik gwn rond de max snelheid of iets trager. Ofwel sportief rijden.
Ma echt gevaarlijk, toen dak die 180 gedaan ebk was der geen kat op de baan. Twas ne werkdag en da was keer in de voormiddag. En alsk door de lichten reed wask al ferm geminderd.
Mee zei:Ik betwijfel dat elke auto met boordcomputer zijn maximumsnelheid opslaagt hoor. Ik zou het heel sterk vinden moest de mijne dat doen...
Die slaat weldegelijk alle data op. Bij oudere auto's mss wel niet. Maar tis ne nieuwe wagen. Das allemaal computer nu eh.Wa bied ge?Scjeir zei:zou in ieder geval een serieuze verbetering zijn op mijne DFPkzie da eigenlijk wel zitten ^^
stuur en pedalen zijn nieuwstaat (paar klein krasjes op de boutjes vant stuur wat ge amper ziet) in doos in plastiek met cdkes, boekskes etc ...
marcel zei:nooit met een voorlopig rijbewijs, en zeker nooit 190 op een baan van 70. een auto is geen speelgoed he.
johan tb zei:Topsnelheden kan ik wel niet zien, maar wel de gemiddelde snelheid en nog een paar dingen meer.![]()
kvrees dat da nie zal lukken128MB zei:Wa bied ge?stuur en pedalen zijn nieuwstaat (paar klein krasjes op de boutjes vant stuur wat ge amper ziet) in doos in plastiek met cdkes, boekskes etc ...
Ge kunt die misschien nog omruilen bij de winkel waar ik em gekocht heb![]()

reden temeer om het wel te doenMr Syphon zei:scjeir waag het niet eh !!!
anders zen ik binnenkort wss zo nen fanatec aan bestellen![]()

johan tb zei:Ik ga niet anders dan naar een officiële dealer.Het onderhoud is wss pas voor volgend jaar.
