Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zaterdag wa geoefend op een parking en industrieterrein, en zondag al op een 70-baan geredeprotnie zei:Ik ga dit weekend nog wat gaan oefenen op een parking ^^
In grote vakantie dan paar uur lessen volgen en van dan af aan gewoon op de baan.


Bl@ckDevil zei:Geen goesting om nieuwe thread te starten, daarom de volgende vraag:
Heeft er iemand ne goeie site met mods en auto's voor GTR 2?
Met mijn vader moet het altijd traagjes naar de 90, terwijl het vanmiddag steeds sprintjes waren. Wat een verschil met de 106 


Topsnelheid van de wagen is goeie 190 ofzo, tging echt traag om nog te pushen en dan naderende de verkeerslichten dus moeten inhouden
ge mocht daar ook maar 70. Dus beke riskant om aan die snelheid door de lichten te knallen.MorGo7h zei:Ik rij gwn alleen en spring wanner ik zin eb
Onlangs is de boord computer uitgelezen toen mijn pa met de auto naar de garage was. Mijn ma kreeg onder aar voeten omdat haar max snelheid ietske meer dan 180 was
Guess who has driven that fastTopsnelheid van de wagen is goeie 190 ofzo, tging echt traag om nog te pushen en dan naderende de verkeerslichten dus moeten inhouden
ge mocht daar ook maar 70. Dus beke riskant om aan die snelheid door de lichten te knallen.


(zou wel lachen zijn als die echt nog harder gereden heeft
)