Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
protnie zei:
Ik ga dit weekend nog wat gaan oefenen op een parking ^^
In grote vakantie dan paar uur lessen volgen en van dan af aan gewoon op de baan.
Ik heb zaterdag wa geoefend op een parking en industrieterrein, en zondag al op een 70-baan gerede :p
Eergisteren dan kwartierke gerede en paar keer geparkeerd op (lege) stationsparking. Daarna auto in de garage gepakeerd, ne keer of 5 voor-en achteruit moete rijde toen, en dan gisteren in ene keer derin :D

Rubmifer

Legacy Member
Vandaag met mijn broer voor het eerst zonder 'echte' begeleider gereden in de Dodge Caliber. Met mijn vader moet ik me steeds heel netjes gedragen, terwijl ik eigenlijk wel voel dat ik gewoon wel al wat sneller kan :p Met mijn vader moet het altijd traagjes naar de 90, terwijl het vanmiddag steeds sprintjes waren. Wat een verschil met de 106 :lol:

MorGo7h

Legacy Member
Ik rij gwn alleen en spring wanner ik zin eb :p
Onlangs is de boord computer uitgelezen toen mijn pa met de auto naar de garage was. Mijn ma kreeg onder aar voeten omdat haar max snelheid ietske meer dan 180 was :p
Guess who has driven that fast :p Topsnelheid van de wagen is goeie 190 ofzo, tging echt traag om nog te pushen en dan naderende de verkeerslichten dus moeten inhouden :p ge mocht daar ook maar 70. Dus beke riskant om aan die snelheid door de lichten te knallen.

Mee

Legacy Member
:wtf:

Dat ge dat op een (lege) autostrade doet kan mij helemaal niet schelen, maar op ne gewone 70-steenweg met lichten?
Goed bezig zou ik zo zeggen...

MorGo7h

Legacy Member
Gelukkig dat mijn ma echt dacht dat van haar was.
Ik zat daar al met de poepers. Die gingen zo hard mijn rijbewijs afpakken.
Das wel een 2 vaksbaan ze. Kwou die wagen gwn is pushen.

128MB

Legacy Member
180 op baan van 70? Da is zelfmoord. Moest je dan geflitst zijn geweest kun je fluiten naar je rijbewijs voor heel lange tijd.

Asfalt van zo ne weg is er nie voor gemaakt, ik rij max 20kmh sneller.

kheb ooit es 170 gedaan hier op de ring naar hasselt, ma da is 4baans met berm tussen en mag je 120 en is volledig recht voor 2km

MorGo7h

Legacy Member
Ma da ging gwn van 120 na 70. Kheb ni lang 180 gereden op da stukje van 70. Kmoest dan toch inhoude voor de lichten. Bwa flitsen, ik weet de bakken staan en der stond nergens een voiture in de berm dusja.
Ebde gunder dan nooit keer doorgegeven? Als der veel verkeer vlot ik sowieso mee met het verkeer. Dan rijdk ook meestal niveel te snel en als der mensen mee rijden. Alsk alleen ben sjah, dan cruise ik gwn rond de max snelheid of iets trager. Ofwel sportief rijden.
Ma echt gevaarlijk, toen dak die 180 gedaan ebk was der geen kat op de baan. Twas ne werkdag en da was keer in de voormiddag. En alsk door de lichten reed wask al ferm geminderd.

Sander H

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik rij gwn alleen en spring wanner ik zin eb :p
Onlangs is de boord computer uitgelezen toen mijn pa met de auto naar de garage was. Mijn ma kreeg onder aar voeten omdat haar max snelheid ietske meer dan 180 was :p
Guess who has driven that fast :p Topsnelheid van de wagen is goeie 190 ofzo, tging echt traag om nog te pushen en dan naderende de verkeerslichten dus moeten inhouden :p ge mocht daar ook maar 70. Dus beke riskant om aan die snelheid door de lichten te knallen.

was da met voorlopig rijbewijs? alsk zo uw 1e zin lees als reactie op rubmifer 'vrees' ik van wel, dan ist wel nogal onverantwoord van die dingen uit te steken ...
anders eigenlijk ook, ma ik wil nie de schijnheilige zitten uithangen want ik draai ook (te) graag aan mijn gas (vooral met de moto dan), als ze daar de max snelheid van kunnen uitlezen (ik hoop van nie?), magk het ook uitleggen vrees ik (en bij mij gaat mijn ma nie denken da zij het geweest is ...)

de volgende (eigen) moto zal (i.t.t. wat ik eerst dacht/wou) wss wa trager worden, kheb de KTM Duke 'ontdekt' :love:

MorGo7h

Legacy Member
Nee vast rijbewijs. Ik heb altijd met mijn ouders gereden toen ik mijn voorlopig had. Ja die kunnen heel de boordcomputer uitlezen in de garage en uw max snelheid staat daarin. Kweetni hoe da zit bij ne moto, eeft da wel ne boordcomputer? En is die moto van een uw ouders? Ik heb rete veel chance, want ik denk dat mijn ouders behoorlijk pissed zoude zijn.

Sander H

Legacy Member
kweet nie als da echt ne boordcomputer is, ma snelheidsmeter, km-teller, benzine-meter, controle van chip(sleutel), ontsteking, injectie, weergave van versnelling, ... is elektronisch, blijkbaar werkt da ook met error-codes enzo, dus da zou wel eens uit te lezen kunnen zijn :p
moto (1 2 3 pics hebben hier wss al eens gestaan) is van mijne pa ^^, als ze het ooit weten, kan ik proberen te zeggen da het de vorige eigenaar geweest zal zijn, maar ik twijfel als ze da geloven :p (zou wel lachen zijn als die echt nog harder gereden heeft :unsure: )
mja thuis weten ze ook dak te snel rij, kheb hun ook al gezegd dak de auto 's nachts op de autostrade heb getest en da hem 190 haalde :D

Mee

Legacy Member
Ik betwijfel dat elke auto met boordcomputer zijn maximumsnelheid opslaagt hoor. Ik zou het heel sterk vinden moest de mijne dat doen...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik weet zeker dat ik dat niet zou willen. Als de mijne dat zou doen dan zien ze toch dat ik al meer dan eens 235 heb gehaald in Duitsland (6 mei nog). ;) Daar wil ik eigenlijk niet echt aan herinnerd worden. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan