Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt![]()
Ik heb het ook bij HL²128MB zei:Motion sicknessIk heb het ook bij HL²
Komt door de Field Of View, bij sommige shooters is dat 90° of 80° of 70° etc...
Ik heb nog jaren op de source enigene gespeeld. En fak typen gaat slecht nu 
Kheb da ook meerdere keren gehad, na een uur of 2 HL² single player, 'k dacht da'k zot aan't worde was ma 'k ben blijkbaar nie alleenMr Syphon zei:pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt![]()

) en nooit last van gehad...128MB zei:kgaan drek mailen, ma ik vrees ervoor
Reactions to F1 summit meetingMee zei:Een budgetlimiet kan ik zeker mee leven, maar het moet geleidelijk aan gebeuren.
Beginnen op 200 miljoen bv (of wat is het budget van die grote teams?), het seizoen daarop 150, dan 100 en ten slotte 50.
Dan zal er niet zo hard geklaagd worden, vergeet niet dat de teams ook wel zo'n limiet zien zitten, maar het moet redelijk zijn en zeker niet met die 2 klassen...

shifter gaf de geest een week of 2 buiten garantieMorGo7h zei:Wa is der kapot?

alst nie lukt koop ek uwe shifterDillyracer zei:Je mag altijd mijn shifter overkopen
Uw factuur al teruggevonden?

128MB zei:shifter gaf de geest een week of 2 buiten garantie
alst nie lukt koop ek uwe shifter![]()
128MB zei:omda het BUITEN garantie was :ironic:

Dillyracer zei:Stuur is aangekomen
Nice, bij de nieuwe G25 hoor je bijna geen klikgeluid meer.