Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
nee :p niks verkeerd gegeten, komt echt door da spel, bij ander games heb ik daar geen last van

Mee

Legacy Member
Mijn broer had dat een paar jaar geleden ook ineens bij een paar shooters, ik weet niet of dat ooit is weggegaan. Hij heeft daar voordien nooit last van gehad, en ineens wel (en geloof me vrij, hij heeft er vroeger veeeel gespeeld ;)).

Volgens mij is dat oud worden :unsure:.

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt :s

Motion sickness :) Ik heb het ook bij HL²

Komt door de Field Of View, bij sommige shooters is dat 90° of 80° of 70° etc...

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
Motion sickness :) Ik heb het ook bij HL²

Komt door de Field Of View, bij sommige shooters is dat 90° of 80° of 70° etc...

Mietjes gwn :p Ik heb nog jaren op de source enigene gespeeld. En fak typen gaat slecht nu :p

[EZ]

Legacy Member
Mr Syphon zei:
pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt :s
Kheb da ook meerdere keren gehad, na een uur of 2 HL² single player, 'k dacht da'k zot aan't worde was ma 'k ben blijkbaar nie alleen :p



Field of view, dunno ze, CSS heb'k uren aan een stuk gespeeld vroeger, meerdere avonden in de week (meestal samen met vrienden tijdens de examenperiode :p) en nooit last van gehad...

sluysen

Legacy Member
maat van me is overlaatst beginnen kosten omdat zijn vliegtuig neerstortte :rofl:

(HAWX btw)

Mee

Legacy Member
Mee zei:
Een budgetlimiet kan ik zeker mee leven, maar het moet geleidelijk aan gebeuren.
Beginnen op 200 miljoen bv (of wat is het budget van die grote teams?), het seizoen daarop 150, dan 100 en ten slotte 50.

Dan zal er niet zo hard geklaagd worden, vergeet niet dat de teams ook wel zo'n limiet zien zitten, maar het moet redelijk zijn en zeker niet met die 2 klassen...
Reactions to F1 summit meeting

"it seems that the teams are pushing to have a more gradual reduction in costs than a straight £40 million budget cap with immediate effect. For many teams it will cost tens of millions to lay off hundreds of employees and that is a major concern. But the idea is to get to that level over two years without the intrusiveness of the budget cap."

:unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
jah als ge van 350 miljoen opeens met een budget van 40 miljoen moet toekomen :D
en als ge dan weet da ze bij ferrari 1000 man aant werk hebben voor die wagens
ik denk dat er nog maar 200 mag blijven ofzo :D

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
shifter gaf de geest een week of 2 buiten garantie :sop:


alst nie lukt koop ek uwe shifter :p

Maja gij hebt uwe shifter opgengedraaid, dan vervalt u garantie toch ze ..

Anoniem04

Legacy Member
Stuur is aangekomen :)

Nice, bij de nieuwe G25 hoor je bijna geen klikgeluid meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan