Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
dan zijn ze zeker dat het defect is eh :unsure:

die willen gewoon da ge die 2 kabels overknipt zodat ge da ni meer kunt gebruiken wss ?

Devastate

Legacy Member
Dillyracer zei:
Juist gemailed geweest!



Krijg ik nu een volledig nieuw stuur ofwa? :unsure:

Zou wel zalig zijn, maar ik snap niet waarom ik die 2 dingen moet opsturen als er iets scheelt met mijn pedalen :p

mss zodat ze zeker zijn dat ge er niet meer mee kan spelen... ofzo :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Blijkbaar krijg ik dus een hele nieuwe unit, niet alleen nieuwe pedalen :)

Wij vragen alleen om deze onderdelen en niet het gehele product, aangezien u de onderdelen naar Duitsland moet sturen. Met deze onderdelen zijn wij er in ieder geval zeker van dat het product echt defect is.

De plug van de wisselstroomadapter en de usb kabel kunt u er vanaf knippen en dan in de enveloppe stoppen.

Dat na 3 maanden buiten garantie te zijn :)

Ik snap alleen niet goed dat dat genoeg is, je kan dus uw G25 opendoen en stukmaken en gewoon een nieuwe unit vragen? :unsure:

Je had dat beter ook gedaan Tom :p

Mr Syphon

Legacy Member
als gij uw stroomkabel en usbkabel afknipt om op te sturen dan kunt ge uw G25 toch ni meer gebruiken eh :p

Anoniem04

Legacy Member
Maakt dat uit, ik heb dan toch een nieuwe :unsure:

Ik vind het gewoon raar dat er geen bewijs gevraagd wordt dat ik dat stuur niet zelf verkloot heb :p

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
als gij uw stroomkabel en usbkabel afknipt om op te sturen dan kunt ge uw G25 toch ni meer gebruiken eh :p

Dillyracer zei:
Maakt dat uit, ik heb dan toch een nieuwe :unsure:

Ik vind het gewoon raar dat er geen bewijs gevraagd wordt dat ik dat stuur niet zelf verkloot heb :p

Gast, knip diene kabel ni af. Koop gwn ne goedkope USB kabel en knip daar de juiste connector van. Stuur die dan in met uw adapter lol. Dan ebde nog ne set als ge deftige pedalen hebt. Of voor moest uw stuur kapot zijn ebde nog een reserve.
Die weten nooit dan uwen USB kabel ni van de stuur komt.

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
euh geen idee, kmoet da factuur es zoeken

wtf zijn al die nummers?

Die staan allemaal onderaan uw stuur.

Je hebt het factuur wel nodig, ik heb een duplicaat laten afdrukken bij Tones.

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Ah nee zeker? Er bestaat volgens u maar 1 type USB-kabel?

Alle usb kabels zijn +5V, data+, data- en gnd. Zoek gwn ne zwarten dat der tzelfde uitziet lijk diene van uw stuur.
En als ge em afknipt en opstuurt kan ge dan nog herstellen met de andere usb kabel der aan te solderen dusja...

128MB

Legacy Member
Dillyracer zei:
Die staan allemaal onderaan uw stuur.

Je hebt het factuur wel nodig, ik heb een duplicaat laten afdrukken bij Tones.
ma uwe is ook uit garantie :s kijken ze daar nie naar?

Mr Syphon

Legacy Member
pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt :s

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
ma uwe is ook uit garantie :s kijken ze daar nie naar?

Hoe bedoel je? :unsure:

Valt te zien hoe ver uit garantie zeker, ik betwijfel dat je na een jaar uit garantie nog moet afkomen.

Stuur gewoon een mail met factuur en kijk dan wat ze zeggen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan