Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Juist gemailed geweest!
Krijg ik nu een volledig nieuw stuur ofwa?
Zou wel zalig zijn, maar ik snap niet waarom ik die 2 dingen moet opsturen als er iets scheelt met mijn pedalen![]()


Wij vragen alleen om deze onderdelen en niet het gehele product, aangezien u de onderdelen naar Duitsland moet sturen. Met deze onderdelen zijn wij er in ieder geval zeker van dat het product echt defect is.
De plug van de wisselstroomadapter en de usb kabel kunt u er vanaf knippen en dan in de enveloppe stoppen.



Mr Syphon zei:als gij uw stroomkabel en usbkabel afknipt om op te sturen dan kunt ge uw G25 toch ni meer gebruiken eh![]()
Dillyracer zei:Maakt dat uit, ik heb dan toch een nieuwe
Ik vind het gewoon raar dat er geen bewijs gevraagd wordt dat ik dat stuur niet zelf verkloot heb![]()
Ah nee zeker? Er bestaat volgens u maar 1 type USB-kabel?MorGo7h zei:Die weten nooit dan uwen USB kabel ni van de stuur komt.
euh geen idee, kmoet da factuur es zoekenDillyracer zei:
128MB zei:euh geen idee, kmoet da factuur es zoeken
wtf zijn al die nummers?
Mee zei:Ah nee zeker? Er bestaat volgens u maar 1 type USB-kabel?
ma uwe is ook uit garantieDillyracer zei:Die staan allemaal onderaan uw stuur.
Je hebt het factuur wel nodig, ik heb een duplicaat laten afdrukken bij Tones.
kijken ze daar nie naar?Mr Syphon zei:pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt![]()

128MB zei:ma uwe is ook uit garantiekijken ze daar nie naar?


Mr Syphon zei:pff was net half life 2 aant spelen en werd gewoon kotsmisselijk
iemand een idee hoe dat da komt![]()
