Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Voelt echt raar aan dat je die versnelling niet meer in zijn plaats voelt klikken. Gaat nog even wennen zijn![]()
128MB zei:bij elke auto zit wel een klein beetje speling he

Ik ga dit weekend nog wat gaan oefenen op een parking ^^[EZ];11634251 zei:Zaterdag eerste keer gereden, en zondag en gisteren ook nog ff, 't begint al wa te lukken
Zijn der ier eigenlijk mense die der bij praktisch van eerste keer door waren? (zonder rijlessen te nemen)
Want 't schijnt da da ver onmogelijk is![]()
protnie zei:Mijn ouders laten mij nog niet toe op de baan dusjaen zou zelf toch ook wel graag eerst nog wat oefenen op het schakelen.

Tzal zondag waarschijnlijk ook de laatste keer zijn tot na de examens bij mij :/fujitsi zei:Ik mag pas na de examens beginnen oefenen![]()






Geachte heer Jacobs,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u alleen de 3de en 4de versnelling kunt gebruiken.
Met of zonder software maakt geen verschil.
Wij concluderen dan inderdaad dat het schakelkastje defect is.
Uw set zit nog binnen garantie en daar wij uw aankoopsbewijs al hebben ontvangen kunnen wij u een nieuw G25 set opsturen.
Ik heb inmiddels een order aangemaakt om uw product voor u te vervangen. Deze wordt per UPS verstuurd en zou u binnen 5 tot 10 werkdagen moeten ontvangen.
Dit incident zal na een periode van 168 uur geen reactie van u te hebben vernomen op 'Opgelost' worden ingesteld.
Dit is een geautomatiseerde actie en heeft verder géén invloed op het incident.
Indien u naderhand nog vragen of opmerking heeft, kunnen wij het incident voor u heropenen om er navolging aan te geven.
Nadat het incident is afgesloten zult u van ons een enquête ontvangen met betrekking tot klant tevredenheid.
Graag hadden wij deze zo volledig mogelijk ingevuld ontvangen. Wij zijn namelijk zeer geïnteresseerd in uw ervaringen met onze producten en helpdesk.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Jim Reinders
Logitech Europe SA
Customer Support

Bl@ckDevil zei:Geen goesting om nieuwe thread te starten, daarom de volgende vraag:
Heeft er iemand ne goeie site met mods en auto's voor GTR 2?