Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Voelt echt raar aan dat je die versnelling niet meer in zijn plaats voelt klikken. Gaat nog even wennen zijn :p

MorGo7h

Legacy Member
Dillyracer zei:
Voelt echt raar aan dat je die versnelling niet meer in zijn plaats voelt klikken. Gaat nog even wennen zijn :p

Zit der ook nog evenveel speling op in 2e en 4e?

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
bij elke auto zit wel een klein beetje speling he

Inderdaad, de peugeot van mijn vriendin staat ge in 1ste precies in neutraal :p

Maja voor de rest kunt ge altijd wel een beetje speling hebben..

[EZ]

Legacy Member
Zaterdag eerste keer gereden, en zondag en gisteren ook nog ff, 't begint al wa te lukken :)


Zijn der ier eigenlijk mense die der bij praktisch van eerste keer door waren? (zonder rijlessen te nemen)
Want 't schijnt da da ver onmogelijk is :p

128MB

Legacy Member
I failed at parking :( 2de keer perfect gedaan.

mail gehad van logitech support en ze vragen meer info omtrent het probleem... nu weer dagje wachten :sleep:

protnie

Legacy Member
[EZ];11634251 zei:
Zaterdag eerste keer gereden, en zondag en gisteren ook nog ff, 't begint al wa te lukken :)


Zijn der ier eigenlijk mense die der bij praktisch van eerste keer door waren? (zonder rijlessen te nemen)
Want 't schijnt da da ver onmogelijk is :p
Ik ga dit weekend nog wat gaan oefenen op een parking ^^
In grote vakantie dan paar uur lessen volgen en van dan af aan gewoon op de baan.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb even geoefend op schakelen en vertrekken ( 10 minuutjes op een gravelbaantje :p )

Daarna de baan opgegaan, wat op zich wel serieus stresserend was in het begin.

protnie

Legacy Member
Mijn ouders laten mij nog niet toe op de baan dusja :unsure: en zou zelf toch ook wel graag eerst nog wat oefenen op het schakelen.

Foezjie

Legacy Member
protnie zei:
Mijn ouders laten mij nog niet toe op de baan dusja :unsure: en zou zelf toch ook wel graag eerst nog wat oefenen op het schakelen.

Ik mag pas na de examens beginnen oefenen :(

hughes

Legacy Member
heeft iemand een idee waar ik ski-doo snowmobile challenge kan kopen voor ps3?
play.com heeft deze niet op zen site:s

Blackdevil

Legacy Member
Geen goesting om nieuwe thread te starten, daarom de volgende vraag:
Heeft er iemand ne goeie site met mods en auto's voor GTR 2?

128MB

Legacy Member
:love::love::love::love::love::love:


Geachte heer Jacobs,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u alleen de 3de en 4de versnelling kunt gebruiken.
Met of zonder software maakt geen verschil.

Wij concluderen dan inderdaad dat het schakelkastje defect is.
Uw set zit nog binnen garantie en daar wij uw aankoopsbewijs al hebben ontvangen kunnen wij u een nieuw G25 set opsturen.

Ik heb inmiddels een order aangemaakt om uw product voor u te vervangen. Deze wordt per UPS verstuurd en zou u binnen 5 tot 10 werkdagen moeten ontvangen.

Dit incident zal na een periode van 168 uur geen reactie van u te hebben vernomen op 'Opgelost' worden ingesteld.
Dit is een geautomatiseerde actie en heeft verder géén invloed op het incident.
Indien u naderhand nog vragen of opmerking heeft, kunnen wij het incident voor u heropenen om er navolging aan te geven.

Nadat het incident is afgesloten zult u van ons een enquête ontvangen met betrekking tot klant tevredenheid.
Graag hadden wij deze zo volledig mogelijk ingevuld ontvangen. Wij zijn namelijk zeer geïnteresseerd in uw ervaringen met onze producten en helpdesk.


Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Jim Reinders
Logitech Europe SA
Customer Support

2 mailkes en ik krijg ne gans nieuwe G25 voor niks :D
nog nie es die kabels moeten opsturen zoals Dilly :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan