Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
MorGo7h zei:
Wilt ge wel eens klikken voor mijn maat? :p Em kan een BMW winnen. Linkje staat in mn sig.

moest uwe maat nu ook nog is een goed filmpje gemaakt hebben :p

protnie

Legacy Member
Devastate zei:
ja kweet et ; mr de serie is gedaan eh en..

ZWARE SPOILER VOOR DE SERIEKIJKERS (dus niet opendoen eh :p)
In de serie is michael al dood
Lol zo toevallig, op facebook heeft net iemand dat in zijn status gezet om het voor iedereen te verneuken :unsure:

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:

Neen, men eigen schuld!

Ik had ergens iets te hard van borduur ofzo geraakt, dus band plat. (Eige schuld, maar dat is omdat andere auto's het daar afsnijde dus ge wilt u goed aan de kant houde voor zonder blutsen eruit te raken)

Velgen stonden er 4 dagen op. Maja niks aan de velgen gelukkig!
Band konden ze wel geen ander voor vinden (kon ge nietmeer bestellen) dus 2 nieuw pirelli drago's moeten opleggen.

Foto's:
http://i41.tinypic.com/2gtrxu8.jpg
http://i44.tinypic.com/x28mc3.jpg
http://i43.tinypic.com/nqaglc.jpg

Anoniem04

Legacy Member
Mail gekregen van Logitech, ze hebben nog niet nee gezegd tegen een eventuele omruiling.

Die hebben dus geen hersteldienst :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
ze houden u nog ff aan de lijn om dan te zeggen dat ge veel te lang buiten garantie zit :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Juist gemailed geweest!

Geachte heer Heremans,

Bedankt voor het contact opnemen met Logitech Customer Service.

Graag wil ik u laten weten dat het aankoopsbewijs goed is ontvangen en bijwijze van hoge uitzondering zullen wij de G 25 voor u onder garrantie vervangen.

Ik heb inmiddels een order aangemaakt om uw product voor u te vervangen. Deze wordt per UPS verstuurd en zou u binnen 5 tot 10 werkdagen moeten ontvangen. Zodra u het nieuwe product ontvangen heeft moet u een aantal onderdelen van het defecte product retour sturen naar ons service center. Dit gaat om de volgende onderdelen:
- De plug van de wisselstroom adapter.
- De usb kabel.

Deze onderdelen dient u in een enveloppe op te sturen naar het volgende adres:
Logitech Service Center
c/o Sykes Enterprises GK
RMA - DH 090516-000934
Roffhausener Landstrasse 18d
26419 Schortens
Germany

Wij vragen alleen om deze onderdelen en niet het gehele product, aangezien u de onderdelen naar Duitsland moet sturen. Met deze onderdelen zijn wij er in ieder geval zeker van dat het product echt defect is.

Krijg ik nu een volledig nieuw stuur ofwa? :unsure:

Zou wel zalig zijn, maar ik snap niet waarom ik die 2 dingen moet opsturen als er iets scheelt met mijn pedalen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan