Archief - TRC Zomermeeting: Waar & Wanneer?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wanneer past jou het beste (enkel stemmen als je wilt komen)


  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten.

Frey

Legacy Member
Wat: Naar jaarlijkse gewoonte lijkt het me tof idee om dit jaar weer een TRC-meeting te houden. K'dacht aan zoals de vorige jaren weer te gaan karten en dan mss nog ff eentje drinken.

Waar: De vorige jaren zijn we steeds in Wilrijk gaan karten, maar iedere keer hebben we steeds klachten gehad over dat niet alle karts even snel reden (waardoor Gizmo altijd bij de snelste zat en EZ zijn kart meer door het gras ipv op de baan reed :wtf:).

Daarom dacht ik er aan om dit jaar misschien eens effen te brainstormen voor meer locaties:
Persoonlijk dacht ik aan Inkart in Puurs, Dit is een vrij goede karting, gedeeltelijk indoor en gedeeltelijk outdoor. Hun circuit is meestal 1 van de lanste in België en word om de x aantal maand aangepast. Ook zijn de karts goed op elkaar afgestemd.
Ligt ook vrij dicht bij Antwerpen dus weer vrij centraal (wel iets minder dicht bij A'pen dan die in Wilrijk)

Meer locaties mogen natuurlijk altijd voorgesteld worden.

Wanneer: Vul maar in in de pol, waarschijnlijk weer op een zaterdag of zondag aangezien sommige mensen moeten werken etc

Wie: Iedereen (dus ook niet-TRC'ers) is welkom ;)

Stancke

Legacy Member
Karting on ice? Is wel dikke fun anders.

Kzie wel of ik kom

[EZ]

Legacy Member
Begin juli of eind augustus passen het best voor mij.



Stancke zei:
Karting on ice? Is wel dikke fun anders.

Kzie wel of ik kom
Sluiten de meeste ijsbanen niet in de zomer?


Fr3nzY zei:
Waar: De vorige jaren zijn we steeds in Wilrijk gaan karten, maar iedere keer hebben we steeds klachten gehad over dat niet alle karts even snel reden (waardoor Gizmo altijd bij de snelste zat en EZ zijn kart meer door het gras ipv op de baan reed :wtf:).
kben meer een offroad-type :cool:

[EZ]

Legacy Member
Weet'k, maar sluiten die overdekte ijsbanen ook niet in de zomer?

Poepoei

Legacy Member
Elke Dinsdag Avond Vanaf 21u van eind oktober tot eind april (Antarctica in Wilrijk)

Zal niet gaan dus :)

En gewoon karten lijkt mij eigenlijk ook wel plezanter :unsure:

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik kan gwn goed karten :unsure: Protnie mag niet komen want hij is nog beter :sad::tongue:

128MB

Legacy Member
anyplace, anytime tzal toch openbaar vervoer worden voor me.

En natuurlijk enkel zaterdag en zondags.

Scifo

Legacy Member
Ik wil ook wel mee gan karten. Karten is leuk! :D

I voted for eind juli :)

Sander H

Legacy Member
voorlopig kan ik (bijna) elk weekend vanaf 28/6, alsk kan, zalk er ook bij zijn :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
tuner111 zei:
in september niet, ik zit op FoM :p

een Hele maand? :wtf:

Ik heb voorlopig juli en het eerste deel van augustus gevote. Het enige probleem is ik kan op het moment niet zeggen of ik daadwerkelijk vrij ben, maar we zullen zien. :p

SXe

Legacy Member
Kzou da ook wel is wille doen, maar dan moetek er nog graken en ben maar 15 jaar (en voor wa deftige karts te hebbe moete 16 zijn...)

MorGo7h

Legacy Member
Ik kan in princiepe alle dagen. Behalve alst Dour is en mss Tomorow land.
Kmoet wel ne wagen ter beschikking ebben om daar te geraken, of is da goe te bereiken met de trein?

Schummi88

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik kan in princiepe alle dagen. Behalve alst Dour is en mss Tomorow land.
Kmoet wel ne wagen ter beschikking ebben om daar te geraken, of is da goe te bereiken met de trein?

Och ja, das juist Tomorrowland :D. Het laatste weekend van juli gaat hier dus ook niet :p.

protnie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ik kan gwn goed karten :unsure: Protnie mag niet komen want hij is nog beter :sad::tongue:
In Kortrijk misschien...
Op een andere track weet ik het zo nog niet :p

Ik kan enorm veel in de vakantie, enkel niet het weekend van de F1 GP van Duitsland en van 4 tot 18 augustus.

En Puurs sounds good :)

Frey

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik kan in princiepe alle dagen. Behalve alst Dour is en mss Tomorow land.
Kmoet wel ne wagen ter beschikking ebben om daar te geraken, of is da goe te bereiken met de trein?
Ge kunt iig al met de trein tot in Antwerpen, met beetje geluk komt iemand u oppikken. Kga zelf nog eve zien of het mogelijk is om van Antwerpen met de bus erheen te gaan (290 richting Boom komt toch al in de buurt)

MorGo7h

Legacy Member
Alsk de wagen van één van m'n ouders kan lenen zou da nog makkelijker zijn en goedkoper. En alst ni kan, sjah dan moet et met de trein :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan