Frey
Legacy Member
Wat: Naar jaarlijkse gewoonte lijkt het me tof idee om dit jaar weer een TRC-meeting te houden. K'dacht aan zoals de vorige jaren weer te gaan karten en dan mss nog ff eentje drinken.
Waar: De vorige jaren zijn we steeds in Wilrijk gaan karten, maar iedere keer hebben we steeds klachten gehad over dat niet alle karts even snel reden (waardoor Gizmo altijd bij de snelste zat en EZ zijn kart meer door het gras ipv op de baan reed
).
Daarom dacht ik er aan om dit jaar misschien eens effen te brainstormen voor meer locaties:
Persoonlijk dacht ik aan Inkart in Puurs, Dit is een vrij goede karting, gedeeltelijk indoor en gedeeltelijk outdoor. Hun circuit is meestal 1 van de lanste in België en word om de x aantal maand aangepast. Ook zijn de karts goed op elkaar afgestemd.
Ligt ook vrij dicht bij Antwerpen dus weer vrij centraal (wel iets minder dicht bij A'pen dan die in Wilrijk)
Meer locaties mogen natuurlijk altijd voorgesteld worden.
Wanneer: Vul maar in in de pol, waarschijnlijk weer op een zaterdag of zondag aangezien sommige mensen moeten werken etc
Wie: Iedereen (dus ook niet-TRC'ers) is welkom
Waar: De vorige jaren zijn we steeds in Wilrijk gaan karten, maar iedere keer hebben we steeds klachten gehad over dat niet alle karts even snel reden (waardoor Gizmo altijd bij de snelste zat en EZ zijn kart meer door het gras ipv op de baan reed
).Daarom dacht ik er aan om dit jaar misschien eens effen te brainstormen voor meer locaties:
Persoonlijk dacht ik aan Inkart in Puurs, Dit is een vrij goede karting, gedeeltelijk indoor en gedeeltelijk outdoor. Hun circuit is meestal 1 van de lanste in België en word om de x aantal maand aangepast. Ook zijn de karts goed op elkaar afgestemd.
Ligt ook vrij dicht bij Antwerpen dus weer vrij centraal (wel iets minder dicht bij A'pen dan die in Wilrijk)
Meer locaties mogen natuurlijk altijd voorgesteld worden.
Wanneer: Vul maar in in de pol, waarschijnlijk weer op een zaterdag of zondag aangezien sommige mensen moeten werken etc
Wie: Iedereen (dus ook niet-TRC'ers) is welkom




ad:
.
