Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Van mijn klas gaat er ook iemand 'Civiele techniek' in Delft doen ipv Burgerlijk in België. Omdat ze dan al vanaf het eerste jaar bouwkunde kan doen en omdat het meer praktijk is. "Maar het is wel evenwaardig aan burgerlijk."
Daar klopt dus geen fluit van. Ge moet minder doen in Holland en toch evenwaardig? My ass, gemakkelijk om in Holland werk te zoeken ja, maar in België zien ze wel dat het schoolsysteem in Holland op geen ruk trekt.
Anyway, ik ben content dat ik Burgerlijk in Gent ga doen. No pain, no gain.
Als ze minder theorie wilt dan moet ze gewoon Industrieel gaan doen, zo simpel ist.


128MB zei:kassierster heet nu ook kassa hostesse :')
Ik ben customer installations bij telenet
klinkt ook wa cooler dan installateurmensen die geen begrip hebben wat een job dat ik doe noemen da "kaskes plaatser" :ironic:
MorGo7h zei:Kheb zin in bicky's, bitterballen en bouletten![]()

mechanica, iet wat totaal verschilt van mijn jobfriekie zei:makik is vrage welke richting gij gedaan hebt?

FroFro zei:jawel maar kheb maar ene DFGT besteld![]()
YupMorGo7h zei:Uw stuur is geleverd op uw kot ofzo?
Mr Syphon zei:gisteren naar de shaft gegaan, dammit daar loopt raar volk rond zu,
maar wel een ubervet cd'ke gekregen daar![]()