Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Ik wist niet dat gij zoveel in de lucht zat Tom, hebt ge FS X ook al legaal ondertussen dan :)

marcel

Legacy Member
Mr Syphon zei:
en dan ineens uw vliegtuig overkop als ge ni oplet :rofl:

euh, ja. anders was een autopiloot niet nodig he. gewoon opstijgen, bocht maken tot ge ongeveer in de richting van uw aankomst vliegt, en voor de rest pinten (en stewardeskes :unsure: ) pakken

128MB

Legacy Member
uhu zo is dat :') ma ik vlieg liever VFR of IFR

die missies in FSX zijn zalig, zijde aant vliegen ineens brandt er een lampje op u dash...

"fuel press low"

ik van :unsure: :wtf:

ineens: *sputter* *sputter* *spru...

:scream: valt de foking moteur uit :')

ge hebt dan ook van die dialogen zegt daar zo een vrouwmens: " looks like your going for a swim, i'll alert the coastguard" :lol:

zijde naar de grond aant vallen... rap andere tank en pomp geselecteerd, generator aan, opnief starten en veilig geland : D damn das adrenaline

in een andere missie hebde brand en moet ge landen zonder moteur ma die haal ik nooit en crash int bos

MorGo7h

Legacy Member
Tuurlijk voelt de krachten van de wind op uw roer enzo. Als ge uw roer plots hard doet snijden in de lucht.. Dan zoude wel wa kracht mogen geven aan da stuur ze.
Der zijn zelfs forcefeedback joysticks om te vliegen. Die beginnen scheef te doen als ge harde duikvluchten maakt en keihard op trekt.

128MB

Legacy Member
i know ik heb ook een force feedback stick van saitek

maar met civile flight sims hebde daar nie echt veel aan of ge moet echt zotte toeren doen.

Mee

Legacy Member
Ik heb een week of 2 geleden een Logitech Force 3D Pro gekocht (had ook wel nen bon), grootste miskoop van het jaar :sop:. In Lock On bv kunt ge daar zelfs niet mee rechtdoor vliegen :ironic:.

Stancke

Legacy Member
Nope, oorspronkelijk ging ik voor een Bulls maar het is een Concorde geworden. Dubbel zo duur als de Bulls Desert Falcon en aangekocht onder de prijs van de Bulls. Net over de 1000€ betaald voor de fiets (inclu. pedalen en fietscomputer).

Is een jonge 2ehandse, was nog geen 10km mee gereden (wegens sterfgeval) en stond bij de dealer. Campagnolo groep.

Frame Aluminium 7005 DB
Vork Carbon 1 1/8" geintegreerd
Wielset Mach / Mich system SAT
Banden Pariba Revolution
Remmen Campagnolo Mirage
Crankset Campagnolo Veloce Triple
Achterderriallieur Campagnolo Veloce
Voorderrailiieur Campagnolo Veloce
Zadelpen Easton EA30
Stuurpen Easton EA30
Stuur Easton EA30
Zadel Selle San Marco Provip
STi hendels Campagnolo Veloce 10sp

Velgen zijn vervangen door (dure) Campagnolo's ook en banden zijn van Continental. Is topmateriaal opgestoken door die kerel alleen heeft die er niet lang van kunnen genieten...

MorGo7h

Legacy Member
Stancke zei:
Jap, dubbelzijdige

Ma ge kunt ook nog met gwne schoene fietsen? Of niet?
Op mijn mountenbike hebk enkelzijdige spd's. Handig alsk daar gwn is mee wil rijden. Kheb ook dubbelzijdige pedalen, ma daar kunde nimeer met gwne schoene op rijden.

whoopie

Legacy Member
Gisteren wast veel te warm om in men kamer achter men pc te zitten.

Dus nieuwe laptop gaan kopen.

Macbook pro :D Nu er nog mee leren werken :unsure:

Stancke

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ma ge kunt ook nog met gwne schoene fietsen? Of niet?
Op mijn mountenbike hebk enkelzijdige spd's. Handig alsk daar gwn is mee wil rijden. Kheb ook dubbelzijdige pedalen, ma daar kunde nimeer met gwne schoene op rijden.

Ene kant met gewone schoenen, andere kant met klikschoenen.

MorGo7h

Legacy Member
whoopie zei:
Gisteren wast veel te warm om in men kamer achter men pc te zitten.

Dus nieuwe laptop gaan kopen.

Macbook pro :D Nu er nog mee leren werken :unsure:

Mac lijkt mij ni zo handig voor thuis te gebruike.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan