Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Scjeir zei:
kan goed zijn da er niks met die hdd scheelt, die lees/schrijfkoppen worden op een 'veilige' plaats gezet als de schijf nie draait zodat die geen krassen op het data-gedeelte zetten als die valt, een draaiende hdd die valt is VEEL erger :)

Hoe kan uw HD nu vallen als hij draait. :D
Maar goed opgemerkt, hij kan geluk gehad hebben. Maar hij viel wel plat op de grond. :p

Mee

Legacy Member
Zo'n harde schijf kan trouwens schokken van 250 g (ofzo iets) aan (staat er op). Maar daar komt ge wel snel aan als ge die op een stenen grond laat vallen...

Sander H

Legacy Member
Ironpole zei:
Hoe kan uw HD nu vallen als hij draait. :D
Maar goed opgemerkt, hij kan geluk gehad hebben. Maar hij viel wel plat op de grond. :p

vb externe schijf, ik weet ook iemand die zijn schijf los op zijn case lag, maar wel aangesloten ... zo kan da dus ook vallen (wat ook gebeurd was :p)

MorGo7h

Legacy Member
Mijn pc is van mijn bureau gevallen :/
Chieftec case van staal. Niks aan de case ma wel ne put in de parket. Da spel weegt 25kg ofzo :p

128MB

Legacy Member
eerste volledige vlucht gedaan volgens het boekje: eindhoven - kleine brogel

http://i44.tinypic.com/sxn1nd.jpg

voelt zalig om met die yoke te vliegen, is heel precies

edit

urgh nu wilt die prul al totaal niet meer werken, yoke gaat maar de throttles werken nog maar half en de rem blijft constant aan :wtf:

Ironpole

Legacy Member
Zit op mijne laptop nu, de achtergrond hier op 9lives komt 2 keer terug omdat de resolutie zo groot is. :p Ik zie pas hoe klein de resolutie op mijnen desktop is wanneer ik van de laptop kom. :)

Ben nu bezig om alles te installeren, zal nog wel ff duren, heb ondertussen Vista eraf gesmeten en XP erop gezet, straks eens Ubuntu eropzetten nadat ik de 64-bit versie gedownload heb.

Ben er content van. :)

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
eerste volledige vlucht gedaan volgens het boekje: eindhoven - kleine brogel

http://i44.tinypic.com/sxn1nd.jpg

voelt zalig om met die yoke te vliegen, is heel precies

edit

urgh nu wilt die prul al totaal niet meer werken, yoke gaat maar de throttles werken nog maar half en de rem blijft constant aan :wtf:

Keer alles uittrekken en uw game herstarten?

128MB

Legacy Member
MorGo7h zei:
Keer alles uittrekken en uw game herstarten?
heb nog niks gevonden, direct ne mail gestuurd naar saitek ben benieuwd of hunne service ook zo goed is als bij logitech want dees volledige set kostte me €280 =/

128MB

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kalibreert alles keer opnieuw?
alles gaat prima bij caliberen etc, maar eens ik ingame ben doet het raar. Kan het aan fs 2004 liggen? kzou fsx es opnieuw moeten proberen, khebt nemeer sinds een format en ik denk ervan em legaal te halen ook voor updates etc ..

kgaan het straks es proberen in andere games

edit

in lfs zotte toeren gedaan en gaat perfect, enkel in fs2004 schokt het :/

EDIT

mail gehad van mad catz :wtf:

en ne link gekregen naar settings van FSX, die overgepakt in FS2004 en het gaat super nu, vliegt zalig.

Mee

Legacy Member
Weet er iemand iets over modchips voor een PS2? (nieuw model) :unsure:
Aanraders, prijzen, moeilijk om dat te installeren?

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Weet er iemand iets over modchips voor een PS2? (nieuw model) :unsure:
Aanraders, prijzen, moeilijk om dat te installeren?
da zal nie zo duur zijn denk ik, en kweenie, bij na wii moete da solderen :/

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
Weet er iemand iets over modchips voor een PS2? (nieuw model) :unsure:
Aanraders, prijzen, moeilijk om dat te installeren?

Het enige probleem is ze hier te krijgen heb er bij buy&sell al verscheidene gehoord wiens pakket bij de douane was geconfisqueerd. Let wel modchips zijn hier in België verboden. ;)

[EZ]

Legacy Member
Mee zei:
Weet er iemand iets over modchips voor een PS2? (nieuw model) :unsure:
Aanraders, prijzen, moeilijk om dat te installeren?
Der is zo'n Duitse winkel die voorgemodde PS2's verkopen (of verkochten :unsure:), daar kunt ge DivX op afspelen, en die kunnen USB-sticks en externe HD's lezen etc...

Iemand van 9lives heeft der zo een, kdacht GenesisX (als dien hier nog actief is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan