Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Devastate zei:
Ik vertrek morgen naar dour tot maandag. Een beetje flink zijn hé :)
De boze supermods zullen ondertussen hier alles wel in de gaten houden en die zijn nogal machtsziek dus ge hebt direct infra's aan u been ;)


Kusjes & tot dan !

:cry::cry::cry: Ik ben bang voor mr. Supermod.... not :evil::evil::evil:

MorGo7h

Legacy Member
Devastate zei:
Ik vertrek morgen naar dour tot maandag. Een beetje flink zijn hé :)
De boze supermods zullen ondertussen hier alles wel in de gaten houden en die zijn nogal machtsziek dus ge hebt direct infra's aan u been ;)


Kusjes & tot dan !

IK ZIE HET ZITTEN AHJA! Als ge mij tegenkomt, komt achter een pintje en we paffen een j'ke. Kga wel blij zijn alsk aan de camping ben, want mijne zak weegt bijna een ton :(

Proim

Legacy Member
Godverdomme ik heb plots weer zin om een PS3 te kopen :(
Maar ben zo goed als zeker dat ik niet ga mogen van de oudjes + ik zou nog een HD tv moeten kopen ook :/

Schummi88

Legacy Member
Proim zei:
Godverdomme ik heb plots weer zin om een PS3 te kopen :(
Maar ben zo goed als zeker dat ik niet ga mogen van de oudjes + ik zou nog een HD tv moeten kopen ook :/

You can always try :p. Ik amuseer me er kostelijk mee :D. Ik heb me net nog Fight Night Round 4 aangeschaft :bow:.

Proim

Legacy Member
Schummi88 zei:
You can always try :p. Ik amuseer me er kostelijk mee :D. Ik heb me net nog Fight Night Round 4 aangeschaft :bow:.
Kzal afwachten tot ze nog eens vragen of ik voor iets spaar ^^

Ironpole

Legacy Member
Als het hier zwaar onweert dan trek ik de stekkers uit van alle computers e.d., behalve van den tv. Dat ding blijft echt marcheren hé. Zou echt overgelukkig zijn moesten we ne Full HD kopen, dan kan ik met m'n laptop pas écht degelijk film zien!

Maarja, de oudjes zijn hier ook wel gesteld op hun gerief.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Update over mijn Z5500: er komt toch een nieuwe geluidskaart in. Het wordt een Creative X-FI gamer. :p

Het probleem is blijkbaar dat Asus (mobo) het interessant vond om de chip voor 5.1 te plaatsen, maar de correcte aansluitingen niet... :help:

Morgen gaat die kaart wss binnen zijn en dan zullen we zien. :evil:

Poepoei

Legacy Member
Welk mobo hebt ge?

Ik ben er vrij zeker van dat als ge een asus mobo hebt dat 5.1 ondersteunt, het een optische uitgang heeft (= best mogelijke aansluiting). Met die analoge aansluitingen kunt ge normaal ook 5.1, ge moet dat alleen juist instellen. Dus niet alleen uw geluid op 5.1 zetten, maar ook in uw drivers aanpassen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
een Asus P5 N-E SLI, maar ik heb alles al geprobeerd in de drivers, enz, enz, enz, maar die X-FI gamer zie ik ook wel zitten. :p

Proim

Legacy Member
wtf ik ben vandaag begonnen aan DiRT maar die wagens controleren is toch onmogelijk met gamepad :/

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Practice makes perfect. Hier lukt dat toch :unsure:.
Is precies overgevoelig bij mij, de allereerste race lukt wel maar die rally stage is bijna onmogelijk :/
Kzal nog wel wat meer oefenen dan ^^

Of eens met G25 proberen.

Mee

Legacy Member
Ah, bij Grid had ik overtlaatst ook dat mijn gamepad veeel te gevoelig stond, na de patch te installeren was dat opgelost. Misschien ook eens de patch voor Dirt installeren? (als er een is)

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Ah, bij Grid had ik overtlaatst ook dat mijn gamepad veeel te gevoelig stond, na de patch te installeren was dat opgelost. Misschien ook eens de patch voor Dirt installeren? (als er een is)
Is gepatched naar 1.1.
Ook staan de instellingen zo dat het normaal het minst gevoelig zou moeten zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan