Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sander H

Legacy Member
Proim zei:
DiRT begint al wat beter te lukken met gamepad maar ik zal het toch wel eens met G25 proberen ook ^^

Alleen enorm kut dat mijn laptop overhit na een kwartier :/ 110°C wordt de graka.

gaat die dan ineens trager of valt hem uit? zo nee: niks van aantrekken, de graka van de oude laptop hier gaat ook boven de 100°C alsk game, doet da al jaren en nog geen last van gehad

Proim

Legacy Member
Scjeir zei:
gaat die dan ineens trager of valt hem uit? zo nee: niks van aantrekken, de graka van de oude laptop hier gaat ook boven de 100°C alsk game, doet da al jaren en nog geen last van gehad
Ik krijg dan een minuut serieus framedrops zodat het onspeelbaar is.

Sander H

Legacy Member
ahzo, da heb ik alleen als de cpu te warm wordt, ma da hebk opgelost door een blok stof uit de koeler te halen :p

Proim

Legacy Member
Scjeir zei:
ahzo, da heb ik alleen als de cpu te warm wordt, ma da hebk opgelost door een blok stof uit de koeler te halen :p
Hmm, misschien moet ik daar ook eens de temp van bekijken dan.

EDIT: beide cores komen maar tot een 54-56°C :/

Sander H

Legacy Member
die van mijn macbook is al over de 80°C geweest, geen probleem :p
geen zorgen maken dus ^^

*edit* normaal kunt ge wel via één of ander programma zien of uw cpu teruggeclockt is opt moment uw games hangen/vertragen

Ironpole

Legacy Member
Mijne CPU is in Linux meestal een miezerige 800Mhz. :lol: Als hij het nodig heeft gaat hij wel op de volle 2,4Ghz.

Proim

Legacy Member
Hier blijft hij op 2,5 constant :unsure:
Het enige wat draait is MSN, Winamp en Firefox dus het is niet dat het zware taken zijn ^^

Nu net nog eens DiRT gedaan, clocksnelheid blijft hetzelfde tijdens de framedrops :sop:

128MB

Legacy Member
oude g25 zo goed als verkocht aan ne brit :p

ma klote rsc forum is terug ff down :s

en tga goe met GT4.
maar met die japanse races wint ge alleen skylines? :wtf: kheb er nu al 5 :/

heb me ne m5 gekocht, gestript en getuned naar 630pk, da ding vliegt nu ook wel ^^

Ironpole

Legacy Member
Allé, Call of Duty 4 is ook al uitgespeeld...
Ik zal de moeilijkheid ne keer een trapke hoger zetten.

Mr Syphon

Legacy Member
128MB zei:
oude g25 zo goed als verkocht aan ne brit :p

ma klote rsc forum is terug ff down :s

en tga goe met GT4.
maar met die japanse races wint ge alleen skylines? :wtf: kheb er nu al 5 :/

heb me ne m5 gekocht, gestript en getuned naar 630pk, da ding vliegt nu ook wel ^^

zit ge altijd dezelfde race te doen ? dan is da logisch da ge dezelfde wint eh ? :p

Schummi88

Legacy Member
Binnenkort zijn we hier ook weer volledige up-to-date. De mama is zo vriendelijk om me een nieuwe game-pc te sponsoren :D.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
Binnenkort zijn we hier ook weer volledige up-to-date. De mama is zo vriendelijk om me een nieuwe game-pc te sponsoren :D.

Ze zou uw rijbewijs eens sponsoren. :unsure:

Schummi88

Legacy Member
johan tb zei:
Ze zou uw rijbewijs eens sponsoren. :unsure:

De kosten voor men rijbewijs moet ik zelf betalen. De verzekering ed. neemt ze op haar :D. Eerst nog wat werken en dan er ooit eens aan starten :p.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
De kosten voor men rijbewijs moet ik zelf betalen. De verzekering ed. neemt ze op haar :D. Eerst nog wat werken en dan er ooit eens aan starten :p.

Dat hoor ik nu al een paar jaar. :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
Schummi88 zei:
De kosten voor men rijbewijs moet ik zelf betalen. De verzekering ed. neemt ze op haar :D. Eerst nog wat werken en dan er ooit eens aan starten :p.

wel zorge dat ge uw rijbewijs hebt voor dat ge het nodig hebt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan