Sander H
Legacy Member
Proim zei:DiRT begint al wat beter te lukken met gamepad maar ik zal het toch wel eens met G25 proberen ook ^^
Alleen enorm kut dat mijn laptop overhit na een kwartier :/ 110°C wordt de graka.
gaat die dan ineens trager of valt hem uit? zo nee: niks van aantrekken, de graka van de oude laptop hier gaat ook boven de 100°C alsk game, doet da al jaren en nog geen last van gehad


Als hij het nodig heeft gaat hij wel op de volle 2,4Ghz.


kheb er nu al 5 :/
.