128MB
Legacy Member
deus ex ooit gedaan? is oud ma moet zalig zijn, khebt geinstalleerd ma nog nie gespeeldgizmo_1987 zei:Weet er nog iemand een goeie FPS shooter??

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deus ex ooit gedaan? is oud ma moet zalig zijn, khebt geinstalleerd ma nog nie gespeeldgizmo_1987 zei:Weet er nog iemand een goeie FPS shooter??

gizmo_1987 zei:Weet er nog iemand een goeie FPS shooter??

Mee zei:Nog één driving mission se (de laatste op de Nordschleife).

Heb het over GT4 ja, maar welke slipstream missie bedoelt ge?Scifo zei:Heb je het over GT4?
Dan heb ik wel een vraagje: hoe in godsnaam win je die "slipstream driving mission"? Die cpu wagens willen dus niet meewerken eh![]()
Ironpole zei:Ik heb Racedriver GRID, en da is echt onmogelijk om dat te spelen met keyboard. Ik ben dus bijgevolg overal laatste. Kutspel.
Die stuur-settings veranderen ook weinig, snap het nie goe.


CoBalT zei:tzal aan u ligge...
ik speel zelf alle race games me keyboard, ook GRID, gemakkelijk uitgespeeld me me keyboardje![]()

No way!Dillyracer zei:Fakking Hell, ik heb nu pas door dat Proim Yoshi is![]()

Dillyracer zei:Fakking Hell, ik heb nu pas door dat Proim Yoshi is![]()
Proficiat Dilly! Niet aan de mods vertellen, we willen Proim niet kwijt
.