Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
Ik heb daar vroeger nog de demo van gespeeld.
100'den keren :p
Ik weet nog dat dat iets met een koevoet was om een deur te openen :cool:

Scifo

Legacy Member
Mee zei:
Nog één driving mission se (de laatste op de Nordschleife) :cool:.

Heb je het over GT4?

Dan heb ik wel een vraagje: hoe in godsnaam win je die "slipstream driving mission"? Die cpu wagens willen dus niet meewerken eh :oink:

ps: nordschleife mission is ook gene kak, stomme 5-sec penalty regel -_-

Ironpole

Legacy Member
Ik heb Racedriver GRID, en da is echt onmogelijk om dat te spelen met keyboard. Ik ben dus bijgevolg overal laatste. Kutspel.
Die stuur-settings veranderen ook weinig, snap het nie goe.

Mee

Legacy Member
Scifo zei:
Heb je het over GT4?

Dan heb ik wel een vraagje: hoe in godsnaam win je die "slipstream driving mission"? Die cpu wagens willen dus niet meewerken eh :oink:
Heb het over GT4 ja, maar welke slipstream missie bedoelt ge?

Mee

Legacy Member
Damn die laatste missie is moeilijk, zo goed als foutloos gereden en dan nog 20 seconden of zo te traag :s.

Mee

Legacy Member
Ja, is met de SLR. Ge moet in het begin trouwens altijd 2 volle minuten wachten, kunt ge dat niet skippen op de een of andere manier?

CoBalT

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb Racedriver GRID, en da is echt onmogelijk om dat te spelen met keyboard. Ik ben dus bijgevolg overal laatste. Kutspel.
Die stuur-settings veranderen ook weinig, snap het nie goe.

tzal aan u ligge... :lol:
ik speel zelf alle race games me keyboard, ook GRID, gemakkelijk uitgespeeld me me keyboardje :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
idd ik heb grid ook met tobo uitgespeeld alleen het driften was wat moeilijk. :p

Ironpole

Legacy Member
CoBalT zei:
tzal aan u ligge... :lol:
ik speel zelf alle race games me keyboard, ook GRID, gemakkelijk uitgespeeld me me keyboardje :)

Ik zal het straks nog eens proberen dan. :p
Ik heb zo het gevoel dat de throttle veel te gevoelig staat (ik geef wat gas en hij slipt door) en bij het sturen heb ik het gevoel dat hij laat reageert én te sterk. Ik geef één klein tikje en die draait al 10°.

Anyway, raar maar waar, m'n laptop kan games veel beter aan dan m'n oudere game PC. Ik kan nu GRID draaien, Call of Duty 4 ook deftiger. Assassin's Creed kan ik straks ook nog proberen. GTA4 zou ik ook willen spelen maar dat heb ik niet, vrees er ook een beetje voor dat dat spel niet zal draaien.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Net mijn nieuwe geluidskaart er in gebouwd god dat marcheert. :evil: Nu is hij al een half uur de nieuwste drivers en software van Creative aan het binnentrekken. :sleep:

Proim

Legacy Member
DiRT begint al wat beter te lukken met gamepad maar ik zal het toch wel eens met G25 proberen ook ^^

Alleen enorm kut dat mijn laptop overhit na een kwartier :/ 110°C wordt de graka.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan