Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Juist Fast & Furious 4 gezien... Wat een kutfilm is dat wel nie? :wtf:

De mens die dat verhaal en die dialogen heeft geschreven moesten ze simpelweg vierendelen...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb hem ook gezien: niet iets waarvan ik zeg dat was het waard om naar te kijken imho. :sleep:

MorGo7h

Legacy Member
Straks achter inkope enal gaan :D En morgen vroeg benk dan weg :p Tzal dan tot de zondag/maandag zijn wss.

Sander H

Legacy Member
kmoet morgen beginnen (eerste dag 7:50-4u), daarna in ploegen (5:50-2 en 1:50-10)
's morgens gaan werken heeft zo zijn voordelen, die eerste uren vliegen voorbij, zeker als ge werk hebt waarbij ge nie moet nadenken :p vroeger stond ik meestal de eerste 2 uur hetzelfde te doen aan de band in de bakkerij, mentaal nog aant slapen :D dees jaar ist in een magazijn van toyota, daar zalk er wel met mijn gedachten bij moeten zijn

SpeedFreak.be

Legacy Member
God ik heb vandaag weer geluk met de pc. Ik koop mezelf een Z5500 5.1 set (rib uit mijn lijf) kan ik er na een paar uur ploeteren al weer mee terug omdat ik totaal geen geluid krijg op rechts voor en rechts achter. :cry:

Ironpole

Legacy Member
johan tb zei:
God ik heb vandaag weer geluk met de pc. Ik koop mezelf een Z5500 5.1 set (rib uit mijn lijf) kan ik er na een paar uur ploeteren al weer mee terug omdat ik totaal geen geluid krijg op rechts voor en rechts achter. :cry:

Is hij nieuw? Dan kan dat toch niet lol?
Zeker dat het niet aan uw geluidskaart ligt? :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ironpole zei:
Is hij nieuw? Dan kan dat toch niet lol?
Zeker dat het niet aan uw geluidskaart ligt? :p

Het is een heel vreemd geval, maar ze testen hem nu en ik hoor vanmiddag nog iets en ja hij is nieuw dus garantie. Ik vermoed dat het niet aan mijn kaart ligt aangezien er een 2.1 set tot vanmorgen heeft aangehangen. :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dat wel, maar bij mij zit het blijkbaar niet ze kunnen in de shop de rechterkant ook niet aan de gang krijgen. Zucht dat zal dan wel weer duren. :( Mocht het toch in mijn realtek ALC 883 zitten dan laat ik ze gewoon hier komen en laat er een geluidskaart inpleuren (liever niet). :p

128MB

Legacy Member
gij hebt dat onboard aangesloten?

Koop u een geluidskaartje, ik heb ne audigy 7.1 kaart bulk gekocht voor €20

+ dan moet uwe cpu het geluid niet meer berekenen

SpeedFreak.be

Legacy Member
Met een E8400 @3,8 GHZ is dat niet direct het probleem. :D

Als dit niet wil dan zal ik wss toch wel een soundkaart er in zetten, maar ik wil niet al te veel meer in deze pc investeren. Mezelf kennende als ik een soundkaart ga kopen gaat dat geen goedkope zijn. :p

Devastate

Legacy Member
Ik vertrek morgen naar dour tot maandag. Een beetje flink zijn hé :)
De boze supermods zullen ondertussen hier alles wel in de gaten houden en die zijn nogal machtsziek dus ge hebt direct infra's aan u been ;)


Kusjes & tot dan !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan