Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fuzikiller

Legacy Member
Wat zou er een oplossing zijn, als ik in de dualcore / quadcore blijf?
Eventueel met overclocking.
Zit dus nu met e6750 die std 2.6ghz is.
En nu op 3.2ghz zit..

Pana

Legacy Member
4gig ram bijsteken, 64-bit OS en eventueel tweedehands een recentere graka. Maar vooral dat eerste.

Pana

Legacy Member
4gig ram bijsteken en 64bit OS installeren en eventueel 2de hands een recentere grafische kaart.
Vooral dat eerste eigenlijk.

fuzikiller

Legacy Member
Oeeh :)
Zit met een P35 Neo G33 moederbord, en er kan tot 8gig

Memory support

DDR2 667/800 SDRAM
4DDR DIMMS (8gb max)
For more information on compatible components, please visit (http://www.msi.com.tw/testreport.htm)
Dus upgraden naar 8gb sdram, 2x4gb zou gaan?

En dan gewoon, win7 64bit?

Niet beter van te wachten op win8 ? ( volg dit ff niet meer , maar ging toch beter zijn?)

EDIT: is ram wel het probleem....

Zal wss eerst proberen met een nieuwe proc.
Q9450.

zikje

Legacy Member
Decade zei:
4gig ram bijsteken, 64-bit OS en eventueel tweedehands een recentere graka. Maar vooral dat eerste.
Zelfs volgens de officiële recommended requirements heb je maar 4GB ram nodig.

michiel6661

Legacy Member
4GB RAM
AMD Phenom II X4 3GHZ
Windows 64-Bit
ATI Radeon HD4890 1GB

In de beta kon ik op low settings zonder lagg spelen, maar heb derest niet echt uitgetest :/

demon326

Legacy Member
Battlelog / Sign in ipv medium heb ik high, maar die trick geeft mij 10a20 fps meer!

Normaal heb ik op caspian 45 fps op 1920*1200, nu heb ik gemiddeld 50-55 en hoger en ik zie niet zoveel verschil :unsure:

Devian

Legacy Member
hoe zit dat met de drivers van AMD, moet je nu de 11.10 version 3 downloaden voor bf3?

demon326

Legacy Member
Battlefield 3 CPU Usage:

4 cores: 58%

De game moet het dus van de gfx kaart hebben deze keer :p

XplicitSnake

Legacy Member
I7-2760QM
6GB DDR3
Hd6990M

Game draait perfect op ultra in 1920 resolutie

Eld0

Legacy Member
XplicitSnake zei:
I7-2760QM
6GB DDR3
Hd6990M

Game draait perfect op ultra in 1920 resolutie

En wat zegt dit ons nu? Draait perfect op 10 fps?

Je speelt nog altijd op een laptop en je grafische kaart tov een desktop grafische kaart:
De gpu beschikt over evenveel streamprocessors als de HD6870 voor desktopcomputers, maar heeft lagere kloksnelheden

Als ik dan vergelijk met de comments hier moet je het spel eerder op high spelen voor een speelbare fps

Psy

Legacy Member
i2500k @ 4ghz
8GB DDR3
560Ti OC
Laatste nvidia drivers

1920*1080 @ high = 45-60+ fps.
Bottleneck zeer zeker de GPU, CPU loopt met moeite aan 70% op alle cores, <3 intel

Devian

Legacy Member
dat i hier typisch op de forum hier, iedereen komt hier altijd af met ja ik draai het vlot op maxed out, voor mij is maxed out alles op ultra, AA post , blur, msaa x4 en hbao ook aan en op 1080 p. En dan zelf met mijn systeem heb ik dan maar een fps van 50-70.
Dus ik ga hier echt niet geloven dat hier mensen komen zeggen dat ze met 1 kaart alles vlot maxed out spelen. Ja vlot mss, maar aan 30 fps kan je niet gamen ze, ik toch niet. En 30 fps is voor mij niet vlot ;)

Bloob

Legacy Member
e8500 niet overclocked
4gb ram
HD5870
1680*1050

En ik moet zeggen dat het vlotter loopt als ik had verwacht!
Alles op high en loopt lekker smooth, mij hoort ge niet klagen :)

Equen

Legacy Member
nog een paar uur en ik kan BF3 ook spelen :p
ben benieuwd hoe hij gaat draaien, de beta kon ik aan op Medium - High setting (instellingen stonden op auto en deze ware hoger als medium maar lager als high)
heb heb tijdens de beta eens op high gezet en dat ging net/net niet het hing er een beetje vanaf hoeveel effecten enzo er in beeld kwamen (te veel effecten en mn fps ging wat naar benede (het bleef wel speelbaar)) maar omdat ik toen voor smoothness koos ipv quality heb ik hem maar terug naar auto gezet.
Kben dus nu wel eens benieuwd :p

specs:
Intel i7 860 (4 cores @2.8ghz, 8 threads)
6gb ram
1tb hdd
ati hd 5570 (733mb volges dxdiag)(dx11)
resolutie: 1440*900 wilk toch wel hebben (hoger als et gaat :p)

Witte8

Legacy Member
conclusie precies hier...indien je kan wachten voor een gpu best de nieuwe generatie afwachten

Hornymoose

Legacy Member
twielant zei:
dat i hier typisch op de forum hier, iedereen komt hier altijd af met ja ik draai het vlot op maxed out, voor mij is maxed out alles op ultra, AA post , blur, msaa x4 en hbao ook aan en op 1080 p. En dan zelf met mijn systeem heb ik dan maar een fps van 50-70.
Dus ik ga hier echt niet geloven dat hier mensen komen zeggen dat ze met 1 kaart alles vlot maxed out spelen. Ja vlot mss, maar aan 30 fps kan je niet gamen ze, ik toch niet. En 30 fps is voor mij niet vlot ;)

Ik speel toch met 50 a 60 fps op ultra met i5, 8gig en asus gtx570 directcu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan