Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fuzikiller

Legacy Member
2dehands gekocht op tweakers.nl voor 100€
Je vind ze nog wel tweedehands hoor!

Zoek naar de q9x50 reeks.. :) blijft cheaper, en nog steeds genoeg voor méér dan speelbaar resultaat.

prozke

Legacy Member
Intel Core i7 920 @ 2.67GHz 41 °C
Bloomfield 45nm Technologie
8,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 533MHz (7-7-7-18)
Intel Corporation DX58SO (J1PR)
ASUS gtx 590

ken er niets van :(

BraveHeart

Legacy Member
Als ik de specs zo lees, valt BF3 voor mij puur in het water, het zal een console versie worden voor mij.

Ik moet het doen met een acer laptop (pc windows Vista 32bit sp2)
(komende van Windows XP mediacenter edition wat er op stond toen ik m kocht)

Intel Core Duo T2300E
(1.66ghz)

Ati mobility radeon X1600 met 512MB ram
2GB ddr ram

Op mijn Macbook Pro zal BF3 ook niet draaien, aangezien het geen pure PC omgeving is en dat bootcamp maar een gedeelte adresseert voor Windows Vista & 7.

Ik vind het niet erg, zwaar gamen op een pc doe ik al jaren niet meer.

jayzero

Legacy Member
iemand gelijkaardige hardware?:

i5 2430m 2.4-2.9 ghz
8gb ddr3 ram
gt555m 1 gb

laptop dus. skyrim draait zeer soepel met bijna alles op ultra en high. maar bf3?

FlippinGnome

Legacy Member
Ik zou graag willen weten of BF3 GOED werkt op m'n pc. Werken alleen is dus niet goed genoeg, hij mag ook niet haperen, trager gaan etc. Ik voldoe wel aan de min. requirements maar ik hoor overal dat je er echt een goede pc voor nodig hebt. Dit zijn m'n specs:
- Intel core i5 processor 2.80 GHz;
- 2 TB geheugen;
- 4 GB werkgeheugen;
- GeForce GTS 460 videokaart.

Als je nog meer wilt weten, vraag het dan hieronder. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

nickcollyns

Legacy Member
cpu +-
TB maakt gene fuck uit, wel hopen het het geen 5400 RPM zijn
4GB is genoeg
videocard wss de bottleneck

Sw@tLorD

Legacy Member
Ik speel op full vermogen met

E7500 Core Duo 2.94 ghz
6 gb werkgeheugen
AMD HD 6870

Mss vergelijkbaar?

FlippinGnome

Legacy Member
M'n vriend zei ook dat de Videokaart misschien niet goed genoeg is. Ik heb gekeken op een site en voor BF3 is het gemiddeld 42 FPS.

koetje07

Legacy Member
nickcollyns zei:
cpu +-
TB maakt gene fuck uit, wel hopen het het geen 5400 RPM zijn
4GB is genoeg
videocard wss de bottleneck

wa wete gy der nu van ik heb bf3 op ne 5400 rpm geinstallerd en da maakt geen verschil me ne vriend die op ne 7200 eeft geinstalleerd. en quad core cpu is goed genoeg, samen met ati 6950 of nvidia 560 draaide da op ultra

HansP

Legacy Member
ik speel op 1920*1200 all low met
Q9300 @ 3ghz
6gig ram
ati 5770 1gb

vlot 45-55 fps

nickcollyns

Legacy Member
koetje07 zei:
wa wete gy der nu van ik heb bf3 op ne 5400 rpm geinstallerd en da maakt geen verschil me ne vriend die op ne 7200 eeft geinstalleerd. en quad core cpu is goed genoeg, samen met ati 6950 of nvidia 560 draaide da op ultra

Blijkbaar ben je niet echt goed mee. De enige reden dat je beter geen 5400rpm neemt is omdat deze trager zijn, dus langere laadtijden. Dus als jij liever wat langer ligt te loaden. Be my guest

nickcollyns

Legacy Member
FlippinGnome zei:
Ik speel op 1600:900.

Y U NO EDIT BUTTON(offtopic)

(ontopic) Tamelijk zware resolutie. Denk niet dat je tijdens drukke momenten die 40 gaat halen. Zit nu op een I7 2.7X4 quadcore met een HD5770 grafische kaart en ik haal die 40 tijdens drukke momenten alleen bij een resolutie van 1280X...

Relevation

Legacy Member
Ik vindt trouwens niets terug over je gpu,ik denk dat een GeForce GTS 460 niet eens bestaat dus dat dit ofwel de 460gtx is of de 450gts.

jasser222

Legacy Member
Hallo,

Ik heb net een BF 3 cd key gekocht nadat ik de bèta van BF3 gespeeld had.

Maar nadat ik een game join blijft mijn scherm zwart (met geluid)
En wanneer ik campaign speel zie ik alleen de achtergrond en de rook beweegt.

Het vreemde is dat ik de single player wel kon spelen toen ik het spel gedownload via een torrent om te kijken of mijn pc het wel kon draaien.

Mijn specs (desktop):
- Intel Core i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4CPUs)
- ATI: AMD Radeon HD 6670
- Windows 7 64 bit
- 4GB RAM

Zou mijn single core de reden kunnen zijn? Maar hoe kan het dan dat ik de single player van die torrent wel kon spelen?

Jasper

Relevation

Legacy Member
Je hebt een dualcore cpu met 4 threads.
Je cpu is niet je grootste probleem maar je gpu die is totaal niet voldoende voor bf3 te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan