Fredvdp
Legacy Member
Witte8 zei:Kan iedereen ook even de resolutie erbij zetten waarop ze spelen?
Beta was bij mij ultra behalve anti-alias op 1920x1080 met een AMD Phenom II x4 965 3.4 Ghz, AMD radeon HD 6870 en 4GB RAM. Framerate was gewoonlijk boven de 40 en nooit onder de 30 op Caspian Border. Metro ging uiteraard een stuk soepeler. Ik denk wel dat ik in de uiteindelijke versie ultra niet hoef te proberen, tenzij ze naast het upgraden van de textures ook de engine verder hebben geoptimaliseerd.
Ik merk trouwens in alle benchmarks van DirectX 11 en ook de beta van BF3 dat de framerate beter wordt naarmate men verder uitzoomt terwijl het bij oudere games andersom is. Weet iemand of dat te maken heeft met hoe tesselation werkt?




