Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiM0

Legacy Member
Ik zit hier met een intel quad Q8200 en een Nvidea 9600GT, zal ik het kunnen draaien? De beta kon ik redelijk vlot draaien, maar wel alles op lowest. Zal de echte game ook nog vlot draaien?

Sapermun

Legacy Member
SiM0 zei:
Ik zit hier met een intel quad Q8200 en een Nvidea 9600GT, zal ik het kunnen draaien? De beta kon ik redelijk vlot draaien, maar wel alles op lowest. Zal de echte game ook nog vlot draaien?

Ik vermoed dat de retail minstens evenvlot zal draaien op dezelfde instellingen.

SiM0

Legacy Member
Sapermun zei:
Ik vermoed dat de retail minstens evenvlot zal draaien op dezelfde instellingen.


Er is mij verteld dat de retail 2x zwaarder zou zijn dan de beta. Onzin of..?

SiM0

Legacy Member
Nja, ik ga het er gewoon op wagen. Desnoods verkoop ik m'n copy gewoon weer.

devil

Legacy Member
ik kan het perfect draaien ma ik zit toch te wachten op de nvidia 680 gtx.

Sapermun

Legacy Member
SiM0 zei:
Nja, ik ga het er gewoon op wagen. Desnoods verkoop ik m'n copy gewoon weer.

tijdens de beta is er in Operation metro ook getweaked wegens enorme performance drops in het laatste gebied, en dit zal in andere maps ook ondertussen wel al gebeurd zijn.. op low zal er volgens mij al niets extras bijkomen kwa effecten die er in de beta ook al niet waren op die settings, dus denk ik dat je je best kan verwachten aan diezelfde vlotte prestaties van je pc.

2x zo zwaar zal volgens mij wel weer zo een schreeuw in het duister zijn.

Witte8

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ati 7000xxx hier ...

Daar ga ik ook op wachten...ik zweet het wel ff uit op low;)

@simo

Belangrijk is dat indien je key gebruikt hebt die onherroepelijk verbonden is aan de Origin account waaraan je deze hebt gelinked.

Dus uw game verkopen gaat gewoon niet.

homie2582

Legacy Member
zou ik de echte game goed kunnen spelen met deze setup? Want heb niet echt geld om te updaten. Ik zou wel graag op 1920x1080 willen spelen.

- processor: Intel E8500 3.16 GHz
- grafische kaart: MSI Twin Frozer III 6950
- schermresolutie: 1920 x 1080

rico

Legacy Member
mja vraag ik mij ook af kan ik het wat degelijk draaien.

system:
windows 7 64bit
processor: dualcore E8400 3,0ghz
grafische kaart: ATI HD 5750 1gigram
resolutie: 1920x1080
4 gig ram geheugen

Fredvdp

Legacy Member
SiM0 zei:
Nja, ik ga het er gewoon op wagen. Desnoods verkoop ik m'n copy gewoon weer.

Dat is gelinkt aan uw account dus ge zult uw account moeten verkopen dan.

Ik denk dat de retail zwaarder gaat zijn door hogere resoluties van textures en meer opblaasbare objecten. De Geforce 9600 GT zit al onder de systeemeisen.

Sapermun

Legacy Member
homie2582 zei:
zou ik de echte game goed kunnen spelen met deze setup? Want heb niet echt geld om te updaten. Ik zou wel graag op 1920x1080 willen spelen.

- processor: Intel E8500 3.16 GHz
- grafische kaart: MSI Twin Frozer III 6950
- schermresolutie: 1920 x 1080

Moet wel vlot speelbaar zijn op high-ultra mengeling zonder MSAA ..tenzij uw cpu t boeltje boycot..
rico zei:
mja vraag ik mij ook af kan ik het wat degelijk draaien.

system:
windows 7 64bit
processor: dualcore E8400 3,0ghz
grafische kaart: ATI HD 5750 1gigram
resolutie: 1920x1080
4 gig ram geheugen

zal low-medium worden tegen een 30tal fps gemiddeld volgens mij op dergelijke resolutie. desnoods kan je eentje lager uitproberen, zal je een pak meer fps opleveren.


Fredvdp zei:
Dat is gelinkt aan uw account dus ge zult uw account moeten verkopen dan.

Ik denk dat de retail zwaarder gaat zijn door hogere resoluties van textures en meer opblaasbare objecten. De Geforce 9600 GT zit al onder de systeemeisen.

Maar dat is toch enkel bij hogere video-instellingen, niet als iemand op low speelt. En of je nu 2 of 3 infrastructuren kan kapotschieten, maakt niets uit.. vraagt trouwens niet zoveel van je pc, die vernieling. Wat het meeste frames vreet, zijn bebossingen: boompjes,struikjes... of een open gebied met een fontijn in het midden, palmbomen en flatgebouwen er rond...zeker als je dan nog eens shadow detail op ultra staan hebt samen met msaax4 LEKKEER :p (rarara ;) )

t klinkt mss gek maar bf3 beta draaide op low beter dan bad company 2 op low op mn laptop (mobile ati 5750/5850 ben nie zeker :lol:) op dezelfde resolutie.

rico

Legacy Member
Sapermun zei:
Moet wel vlot speelbaar zijn op high-ultra mengeling zonder MSAA ..tenzij uw cpu t boeltje boycot..


zal low-medium worden tegen een 30tal fps gemiddeld volgens mij op dergelijke resolutie. desnoods kan je eentje lager uitproberen, zal je een pak meer fps opleveren.




Maar dat is toch enkel bij hogere video-instellingen, niet als iemand op low speelt. En of je nu 2 of 3 infrastructuren kan kapotschieten, maakt niets uit.. vraagt trouwens niet zoveel van je pc, die vernieling. Wat het meeste frames vreet, zijn bebossingen: boompjes,struikjes... of een open gebied met een fontijn in het midden, palmbomen en flatgebouwen er rond...zeker als je dan nog eens shadow detail op ultra staan hebt samen met msaax4 LEKKEER :p (rarara ;) )

t klinkt mss gek maar bf3 beta draaide op low beter dan bad company 2 op low op mn laptop (mobile ati 5750/5850 ben nie zeker :lol:) op dezelfde resolutie.

ik hoop toch wel op medium - high te kunnen spelen ze

Sapermun

Legacy Member
rico zei:
ik hoop toch wel op medium - high te kunnen spelen ze

t hangt er echt vanaf met hoeveel frames per seconde je tevreden bent. t moet wat speelbaar blijven in de zwaarste gebieden ook he.

Hornymoose

Legacy Member
Heb speciaal een nieuwe pc gekocht hiervoor, i5 2500K, 8gb ram, asus 570gtx directcu II,
gigabyte UD3H B3 en speel op 1920x1080, zal high wel aankunnen vermoed ik?

Psy

Legacy Member
yup, ietwat zelfde config behalve 560ti hier (cpu is wel oc'd) en high gaat vlotjes @50-60+ fps, dus zal wel gedeeltelijks ultra lukken met die 570

vanaf ultra word AA aangezet & das imo de grootste performance hit van al de opties die erin zitten

Sorasan

Legacy Member
Moederbord: Gigabyte MB GA- PH67
processor: intel I7 2600/3.4ghz
geheugen: 8GB
graka:ATI 6970 2gb DDR5

hoop het toch op max settings te kunnen spelen...

Therapy

Legacy Member
Zou het moeten lukken met deze setup?

2,4-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6770M met 1 GB GDDR5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan