Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SiM0 zei:Ik zit hier met een intel quad Q8200 en een Nvidea 9600GT, zal ik het kunnen draaien? De beta kon ik redelijk vlot draaien, maar wel alles op lowest. Zal de echte game ook nog vlot draaien?
Sapermun zei:Ik vermoed dat de retail minstens evenvlot zal draaien op dezelfde instellingen.
SiM0 zei:Nja, ik ga het er gewoon op wagen. Desnoods verkoop ik m'n copy gewoon weer.
Sh@D0wBE zei:Ati 7000xxx hier ...

SiM0 zei:Nja, ik ga het er gewoon op wagen. Desnoods verkoop ik m'n copy gewoon weer.
homie2582 zei:zou ik de echte game goed kunnen spelen met deze setup? Want heb niet echt geld om te updaten. Ik zou wel graag op 1920x1080 willen spelen.
- processor: Intel E8500 3.16 GHz
- grafische kaart: MSI Twin Frozer III 6950
- schermresolutie: 1920 x 1080
rico zei:mja vraag ik mij ook af kan ik het wat degelijk draaien.
system:
windows 7 64bit
processor: dualcore E8400 3,0ghz
grafische kaart: ATI HD 5750 1gigram
resolutie: 1920x1080
4 gig ram geheugen
Fredvdp zei:Dat is gelinkt aan uw account dus ge zult uw account moeten verkopen dan.
Ik denk dat de retail zwaarder gaat zijn door hogere resoluties van textures en meer opblaasbare objecten. De Geforce 9600 GT zit al onder de systeemeisen.
(rarara
)
) op dezelfde resolutie.Sapermun zei:Moet wel vlot speelbaar zijn op high-ultra mengeling zonder MSAA ..tenzij uw cpu t boeltje boycot..
zal low-medium worden tegen een 30tal fps gemiddeld volgens mij op dergelijke resolutie. desnoods kan je eentje lager uitproberen, zal je een pak meer fps opleveren.
Maar dat is toch enkel bij hogere video-instellingen, niet als iemand op low speelt. En of je nu 2 of 3 infrastructuren kan kapotschieten, maakt niets uit.. vraagt trouwens niet zoveel van je pc, die vernieling. Wat het meeste frames vreet, zijn bebossingen: boompjes,struikjes... of een open gebied met een fontijn in het midden, palmbomen en flatgebouwen er rond...zeker als je dan nog eens shadow detail op ultra staan hebt samen met msaax4 LEKKEER(rarara
)
t klinkt mss gek maar bf3 beta draaide op low beter dan bad company 2 op low op mn laptop (mobile ati 5750/5850 ben nie zeker) op dezelfde resolutie.
rico zei:ik hoop toch wel op medium - high te kunnen spelen ze