Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
grifter zei:
Een AMD Athlon II X4 3GHz, 4 gig DDR 3 RAM, Windows 7 en een AMD HD 6450. DUs met die kaart is dat niet echt verwonderlijk... Is ook een van de redenen dat ik deze op Xbox 360 zal spelen.

Heb nog een oude dualcore, 4gig ddr2 , W7 en een hd5770 en speel ook op 20 fps op caspian.

Trebby

Legacy Member
ik speel met een e8400, 4gig ddr2 en 4850 toch ook rond de 15fps op lowest settings op caspian. soms wel vaak zakt het onder de 10 :D zo goed als onbespeelbaar dus

en nog zit ik soms bij de top 4 van mn team op caspian :p

die sam rockets zijn best wel nice. beetje over powered denk ik

matb

Legacy Member
twielant zei:
der zijn nieuwe amd drivers voor bf3 11.10 maar de versie 2! is niet hetzelfde als de eerste 11.10.
Ik heb deze nu, en ze doen het goed, op een combinatie van high / ultra setting, heb ik een gemiddelde 120 fps op caspian border , whoohoo ^^
Wat geeft dit maxed out? :p

L'enfant terrible

Legacy Member
Bij mij werken die beta drivers van geen kant.

Versie 1: BF3 geeft alleen blauw beeld weer.
Versie 2: lagere fps dan driver 11.9

Thopen dat ze goed draaien tegen release =/

Devian

Legacy Member
matb zei:
Wat geeft dit maxed out? :p

op ultra met alles maxed out op 1080 p ogeveer rond de 70 fps. Dus zelf een crossfire 6970 zit dan te zweten :D. Maar ik speel gwn niet op ultra, omdat ik er hoofdpijn van krijg, van de vele effecten, en kweetni hoe dit komt , maar als ik met sniper speel, en inzoom, dan dropt die fps altijd :s

zikje

Legacy Member
gamer3 zei:
Bij mij werken die beta drivers van geen kant.

Versie 1: BF3 geeft alleen blauw beeld weer.
Versie 2: lagere fps dan driver 11.9

Thopen dat ze goed draaien tegen release =/
Vreemd. Bij mij gaf versie 1 helemaal geen verschil, maar versie 2 een heel groot verschil in fps.

Nuja, het maakt het wel wat moeilijker om een grafische kaart te gaan kopen nu. Ik zou eerst nog moeten wachten hoe het echte spel draait onder een deftige set drivers alvorens een keuze te maken :s.

azertyalex

Legacy Member
twielant zei:
maar als ik met sniper speel, en inzoom, dan dropt die fps altijd :s

heb ik ook, meestal zit ik dan tussen de 25-35 fps, terwijl ik normaal gemiddeld 6fps haal.

Devian

Legacy Member
zijn er mensen die nog last hebben van flikkeringen in het scherm? of ben ik de enigste
?

Sapermun

Legacy Member
twielant zei:
zijn er mensen die nog last hebben van flikkeringen in het scherm? of ben ik de enigste
?

al van in het begin van de beta: geel/groen. niet zo erg veel maar meestal toch in de eerste minuut als ik speel.

Thallyos

Legacy Member
twielant zei:
zijn er mensen die nog last hebben van flikkeringen in het scherm? of ben ik de enigste
?

Ik had er tijdens één ronde gisteren ook last van. Hier draai ik nog 11.9 op een HD6970. Alles van settings op maximum.

Na die ene ronde was het probleem echter verdwenen.

L'enfant terrible

Legacy Member
Thallyos zei:
Ik had er tijdens één ronde gisteren ook last van. Hier draai ik nog 11.9 op een HD6970. Alles van settings op maximum.

Na die ene ronde was het probleem echter verdwenen.

En wat is u cpu/ram. Ik zat maar rond de 35-50 fps met alles op high en die HBOA stuff & 16 AA 1920-1080.

1 HD6970 op 11.9
I5 760
4gig (ddr3 peisk)

Scr1fle

Legacy Member
Ben jaloers. Ik zit hier nog met een trage pc. :(

Alles op LOW. Hopelijk maken ze het beter tegen release en tegen dan zit er Dx 10.1 bij! :woohoo:

Dus normaal betere performance. :D

zikje

Legacy Member
Ik weet nog niet goed wat ik zou doen; met die driver updates en eventueel ook nog verbeteringen in het spel zelf, of ik voor een NVidia of een ATi zou gaan. De aankoop is speciaal voor dit spel. Momenteel heb ik de indruk dat 570 net iets goedkoper en sneller is, dan bvb 6970. Gaat dat nog zo zijn een maand verder.

Xerieus

Legacy Member
klets

net 1300+ euro uitgegeven aan een nieuwe pc...
2500k, 8gig, gtx580... inclusief windows 7 en 24inch HD scherm.

Alst nu nog ni goe is dan weetiketoeknimer

Daitaito

Legacy Member
hmm erg.
op dekstop is men cpu ne minpunt en op men laptop is het mijn gpu lol
desktop E6700 ati 5850 6gig ram
lappy i7 q720 ati 5870m 8gig ram

imo vin ik et raar. kweet dat de mobile gpu minder goed zijn maar zoveel wist ik niet.
gaf iet aan dat ie 786 ram heeft ofzo en 1 gig nodig tegenover 5850 die 3.7 heeft op systemreq. site. mja khoop dak medium toch aankan met 30 fps. na niefjaar wel ies zien voor een upgrade.
afwachten op de nieuwe cpu's.

Sapermun

Legacy Member
chuchu007 zei:
klets

net 1300+ euro uitgegeven aan een nieuwe pc...
2500k, 8gig, gtx580... inclusief windows 7 en 24inch HD scherm.

Alst nu nog ni goe is dan weetiketoeknimer

ultra met alles maxed,behalve MSAA zal je rond de 60-70fps zitten gemiddeld met hier en daar ne schonen drop(1920*1080). Natuurlijk een verstandige keuze om de gtx580 te nemen en er later evt nog eentje bij en je zit weer safe. Welk moederbord trouwens?


Eigenlijk was de caspian border stabiel kwa fps hier, tot ik van Antenna richting Gas station(?) keek: wat een drops!

Devian

Legacy Member
Sapermun zei:
ultra met alles maxed,behalve MSAA zal je rond de 60-70fps zitten gemiddeld met hier en daar ne schonen drop(1920*1080). Natuurlijk een verstandige keuze om de gtx580 te nemen en er later evt nog eentje bij en je zit weer safe. Welk moederbord trouwens?


Eigenlijk was de caspian border stabiel kwa fps hier, tot ik van Antenna richting Gas station(?) keek: wat een drops!

ja drops zitten er wel in het spel, cker als je inzoomt met je sniper :s
mss is het wel beter in de volledige game. De grootste fps vreter is volgens mij die MSAA, HBAO valt nog mee, maar die MSAA van 2 x naar 4 X zetten merk je heel hard aan je fps, en ik zit hier dan nog met 2 goeie kaarten, hoeveel last hebben de mensen dan die maar 1 kaart hebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan