u4ea
Legacy Member
grifter zei:Een AMD Athlon II X4 3GHz, 4 gig DDR 3 RAM, Windows 7 en een AMD HD 6450. DUs met die kaart is dat niet echt verwonderlijk... Is ook een van de redenen dat ik deze op Xbox 360 zal spelen.
Heb nog een oude dualcore, 4gig ddr2 , W7 en een hd5770 en speel ook op 20 fps op caspian.
zo goed als onbespeelbaar dus



