Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr33z

Legacy Member
grifter zei:
bij Caspian borders heb ik aan mid een framerate van 20

ik heb het zelfde systeem en ik loop hem makkelijk op 40 fps... wa jij doet weet ik nie za...

op welke detail en res. speel je?

Devian

Legacy Member
der zijn nieuwe amd drivers voor bf3 11.10 maar de versie 2! is niet hetzelfde als de eerste 11.10.
Ik heb deze nu, en ze doen het goed, op een combinatie van high / ultra setting, heb ik een gemiddelde 120 fps op caspian border , whoohoo ^^

Fr33z

Legacy Member
twielant zei:
der zijn nieuwe amd drivers voor bf3 11.10 maar de versie 2! is niet hetzelfde als de eerste 11.10.
Ik heb deze nu, en ze doen het goed, op een combinatie van high / ultra setting, heb ik een gemiddelde 120 fps op caspian border , whoohoo ^^

wat had je eerst dan?? van FPS

grifter

Legacy Member
Een AMD Athlon II X4 3GHz, 4 gig DDR 3 RAM, Windows 7 en een AMD HD 6450. DUs met die kaart is dat niet echt verwonderlijk... Is ook een van de redenen dat ik deze op Xbox 360 zal spelen.

grifter

Legacy Member
Freezman zei:
ik heb het zelfde systeem en ik loop hem makkelijk op 40 fps... wa jij doet weet ik nie za...

op welke detail en res. speel je?

Misschien teveel background stuff, dingen zoals fraps en opnemen ook nog...

BTW, speelt normaal nog vlot op high bij metro... En as al blij eerst... Draai jij ook FRAPS om FPS te zien?

Ga eens een filmpje monteren! Kan je meteen zien hoe ik het spelen moet...

Devian

Legacy Member
Freezman zei:
wat had je eerst dan?? van FPS

meer rond de 100 fps, maar ik speelde toen met 11.8 drivers, nu deze is geinstalleerd en nu kom ik amper onder de 105 fps en draait die meer rond de 120 fps

Fr33z

Legacy Member
grifter zei:
Misschien teveel background stuff, dingen zoals fraps en opnemen ook nog...

BTW, speelt normaal nog vlot op high bij metro... En as al blij eerst... Draai jij ook FRAPS om FPS te zien?

Ga eens een filmpje monteren! Kan je meteen zien hoe ik het spelen moet...

ik gebruik een ATI card modder.. voor fps te zien..

ik heb wel niks op achtergrond lopende.. en speel atijd op low op een res. van 800x600, die kaart kan da echt nie aan...

maar op high kan ik nie spele op full res.

Fr33z

Legacy Member
twielant zei:
meer rond de 100 fps, maar ik speelde toen met 11.8 drivers, nu deze is geinstalleerd en nu kom ik amper onder de 105 fps en draait die meer rond de 120 fps

dan zal ik hem ook eens gaan downloade :p..

Devian

Legacy Member
Freezman zei:
dan zal ik hem ook eens gaan downloade :p..

wel zien dat het versie 2 is he, ma verwacht niet dat je nu ook 100 fps zult hebben he :p, want kzit hier me nen crossfire setup van 6970

grifter

Legacy Member
Freezman zei:
ik gebruik een ATI card modder.. voor fps te zien..

ik heb wel niks op achtergrond lopende.. en speel atijd op low op een res. van 800x600, die kaart kan da echt nie aan...

maar op high kan ik nie spele op full res.

Freezman zei:
dan zal ik hem ook eens gaan downloade :p..

Zit wel qua resolutie twee schakels hoger en op mid...

Ga die ook eens downen, iemand een snel linkje?

Fr33z

Legacy Member
twielant zei:
wel zien dat het versie 2 is he, ma verwacht niet dat je nu ook 100 fps zult hebben he :p, want kzit hier me nen crossfire setup van 6970

snap ik heb zelf een 6450HD dus allen Frames tellen xD

Fr33z

Legacy Member
grifter zei:
Zit wel qua resolutie twee schakels hoger en op mid...

Ga die ook eens downen, iemand een snel linkje?
ja ik wil men frames zo hoog mogelijk houden.. heb een ouder schermpke van zolder gehaald.. we kleiner.. (max 1250x1050) dus dan is het al iets mooier :)

maar ik speel liver op 800x600 dan heb ik een stuk meer frames... en speel natuurlijk op low.. zal de mijne ook is op mid zetten op res 2 schakels hoger..

Fr33z

Legacy Member
paar dagen voor da de beta geslote gaat release ze die update.. spijtig.; :'(

coldvinc

Legacy Member
Freezman zei:
paar dagen voor da de beta geslote gaat release ze die update.. spijtig.; :'(

Ik wacht gewoon op de officiële 11.10 die rond de release van bf3 uitkomen :)

xfxxl

Legacy Member
Intel Quad Core Q9400 2.66 Ghz
+

MSI 6950 4Gb

Op een 24 inch Full Hd monitor


=> PROBLEEM OF GEEN PROBLEEM?? MEd, high of low spelen?

Psy

Legacy Member
speel de beta & check hé.
hij loopt nog tot maandag dus wacht niet te lang :p

Sapermun

Legacy Member
xfxxl zei:
Intel Quad Core Q9400 2.66 Ghz
+

MSI 6950 4Gb

Op een 24 inch Full Hd monitor


=> PROBLEEM OF GEEN PROBLEEM?? MEd, high of low spelen?

hangt ervanaf met hoeveel fps je tevreden bent: high maxed(zonder MSAA) zal wel een 40-tal fps halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan