Cpt. Caparzo
Legacy Member
Ik vraag me af, ik heb nu een Q6600 (niet overclocked) 4Gb Ram en een HD4870 , als ik nu een HD6870 zou ik het dan beter op high kunnen spelen dan ik nu doe op medium/low ?
Ik speel op een 1680x1050 resolutie. Ik heb geld voor een upgrade van cpu en dergelijke indien nodig, maar als ik al veel kan verbeteren me gewoon de videokaart. Zou ik ook blij zijn.
Ik speel op een 1680x1050 resolutie. Ik heb geld voor een upgrade van cpu en dergelijke indien nodig, maar als ik al veel kan verbeteren me gewoon de videokaart. Zou ik ook blij zijn.
FPS is wel redelijk laag, maar zit ook op 2440px native resolutie bezig op m'n 27". Dus kan ik gerust nog wat lager zetten en zal al veel schelen.
Beta komt mss niet overeen met full release, maar dn heb je toch al een beter beeld van hoe vlot het draait 
. 60fps haal je met alles op ultra, enkel msaa wat bescheidener houden 