Psy
Legacy Member
benny zei:Enkel de texture size zou niet mee schalen in de beta, de overige dingen dacht ik wel..
der is in ieder geval een framerate verschil tussen high & ultra dus er zullen zeker wel een aantal dingen verspringen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benny zei:Enkel de texture size zou niet mee schalen in de beta, de overige dingen dacht ik wel..
het is niet dat ze heel hun engine gaan opschonen en vernieuwen hé, hun engine is hun engine. daar gaan ze niets meer aan veranderen.FluffyBeast zei:waarom zou het in godsnaam een verschil moeten zijn in de beta en in de retail versie..
en als er 1 is zal het allicht geen groot zijnhet is niet dat ze heel hun engine gaan opschonen en vernieuwen hé, hun engine is hun engine. daar gaan ze niets meer aan veranderen.
het enige dat kan verschillen zijn de bugs etc.




Profitable;15444984 Dus mensen met gelijkaardige specs à la E6600 @3GHz zei:Scythe mugen 2 erop ...overklokken en uw cpu is al geen issue meer. Quadcore zou voldoende moeten zijn. Tis nog altijd gpu based vandaag hoor als uw cpu meekan.
En met een kleine upgrade(als je dat al een upgrade kan noemen) gaat meevallen.
Witte8 zei:Scythe mugen 2 erop ...overklokken en uw cpu is al geen issue meer. Quadcore zou voldoende moeten zijn. Tis nog altijd gpu based vandaag hoor als uw cpu meekan.
En met een kleine upgrade(als je dat al een upgrade kan noemen) gaat meevallen.
(9*333 = 3GHz) Dus dan zou ik ook mijn MB moeten upgraden ...
Profitable zei:Er staat al een Scythe Mine cooler op.
Probleem is het moederbord (MSI Neo-F P965) die een max clockrate (?) toelaat van 333MHz(9*333 = 3GHz) Dus dan zou ik ook mijn MB moeten upgraden ...
En ook de grafische kaart best, want die kan mijn 23 inch scherm ook niet meer aan vrees ik.
En om nu nog te upgraden voor 1 spel vind ik wat zonde van het geld![]()
Trolle zei:al een geprobeerd multiplier naar beneden te halen en u fsb verder omhoog proberen te doen?(8x400 bv )
