Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trebby zei:Misschien domme vraag maar hoe zet je de FPS aan?
Curryw0rst BE zei:Geen idee hoeveel fps ik heb voor de moment maar het werkt vlot in mijn ogen dus dat is goed genoeg voor mij.
Settings:
Textures op ultra en de rest op high, 4x AA en 16x AF
Systeem:
i5 2500k
4gb ram
6950 2gb
[Az3r];15439030 zei:dit kun je meten met 'fraps'
+-zelfde config hier en dit zijn mijn settings
http://www.uploader.be/092011/29_1317315740.jpg

Marsmillo zei:Was al tijdje van plan mij E8400 CPU te overclocken, vandaag eindelijk eens wat goed opzoekingswerk rond gedaan. Ik las dat er eindelijk een zogoed als falesafe OC mogelijk was naar 3.6GHz.
Na wat verder lezen en bijkomende bronnen er op na te slaan, besluit genomen en de aanpassingen in mijn bios gemaakt. Draai nu de E8400 op 3.6 ipv 3 GHz. Verschil is echt voelbaar. Straks eens fraps er bij halen om te zien of er effectief een groot verschil is.
Updaten van systeem zal ik misschien toch nog even kunnen uitstellen
En dan van eerste keer ook voor nieuw moederbord gaan.
PS: Heb zo het gevoel dat vele settings weinig echte inpakt hebben op de fps. Automatische settings lagen immers hoger dan alles op low en speelt wel even vlot uiteindelijk (niet in fps gemeten)
Curryw0rst BE zei:Waarom heeft ze een i7 in combinatie met zo een crappy kaartje?![]()
CobraX zei:Vraag me af welk van onderstaande systemen het beste zou presteren op 1.280 x 1.024:
1) systeem 1
- Intel Core i3 930 2,93 Ghz
- 6 GB DDR3 SDRAM
- GTX560 Ti 1GB
- Win7 X64
2) systeem 2
- Intel Core i5 2500K 3,30 Ghz
- 6 GB DDR3 SDRAM
- GTX460 1GB
- Win7 X64

Witte8 zei:Maar ultra is toch idem als high in de beta? Of ben ik verkeerd?