Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ILIQUID

Legacy Member
PC eindelijk toegekomen, in elkaar gestoken maar werkt nog niet. achja morgen vind ik wel het probleem :D

Nighthawk

Legacy Member
voor de mannen die al veel moeite hebben om metro station te draaien vrees ik toch een beetje,hierjuist bij twielant caspian border gespeeld op een 6970 in crossfire + i72600k @4.5 Ghz en moet zeggen dat de kaartjes serieus moesten zweten die map is echt supergedetailleerd en haalt de fps toch een groot stuk naar beneden

sele

Legacy Member
Psy zei:
wel rekening houden dat ge telkens dat ge uw settings aanpast server moet reloggen, of wachten tot map herstart.
uw fps zal anders wel een beetje omhoog gaan, maar de meeste settings worden pas echt toegepast na een reload van de map/server

en tussen hoeveel fps moete eigenlijk zitten? om beste te game want 20-40 is toch veel te weinig?

Psy

Legacy Member
sele zei:
en tussen hoeveel fps moete eigenlijk zitten? om beste te game want 20-40 is toch veel te weinig?

50-60 of meer om goed te zijn, vanaf ge onder de 50 valt begint ge dat toch een beetje te voelen imo

Devian

Legacy Member
ok, dus ik heb hiernet een test gedaan met mijn systeem

i7 2600 k @ 4.4 ghz
8gb ddr3
asus p8p67 pro
crossfire sapphire 6970

alles op ultra, op 1080 p, volledig maxed out , alle effecten aan.
heb ik op metro een fps van 60 - 90 ( buiten ). In de metro heb ik niet getest.

maar op de map caspian border begint mijn pc te zweten ze, het gaat op ultra maar de fps is maar van 50 - 70 en kan droppen naar 44.

ik krijg zelf hoofdpijn van die map, teveel detail. Kan ze echt niet spelen.


Dus mensen die high met moeite halen op metro, vergeet het maar op andere maps, want die zullen volgens mij veel gpu intensiever zijn

Spacewide

Legacy Member
twielant zei:
ok, dus ik heb hiernet een test gedaan met mijn systeem

i7 2600 k @ 4.4 ghz
8gb ddr3
asus p8p67 pro
crossfire sapphire 6970

alles op ultra, op 1080 p, volledig maxed out , alle effecten aan.
heb ik op metro een fps van 60 - 90 ( buiten ). In de metro heb ik niet getest.

maar op de map caspian border begint mijn pc te zweten ze, het gaat op ultra maar de fps is maar van 50 - 70 en kan droppen naar 44.

ik krijg zelf hoofdpijn van die map, teveel detail. Kan ze echt niet spelen.


Dus mensen die high met moeite halen op metro, vergeet het maar op andere maps, want die zullen volgens mij veel gpu intensiever zijn

Allé dan word het is tijd voor u om nen betere pc aan te kopen :P
Ben benieuwd (vanavond 19uur na het werk) wat mijn pcke zal geven met open beta!

homie2582

Legacy Member
Weet emand die ongeveer dezelfde specs heeft en de beta al heeft gespeeld of ik het op med kan spelen?

-processor: Intel core 2 duo E8500
-videokaart: MSI R6950 Twin Frozr III 2GB
-scherm resolutie: 1920x1080

[xG]PUniSHer

Legacy Member
wel ik speel metro met deze specs : intel i7 2600 k 3.4 Ghrtz
ati amd 6950 2 gig
4 Gig ram
en dat op high gem. : 50 fps (wat niet echt heel veel is maar perfect speelbaar , moet wel toegeven dat als ik binnen ben in metro zelf haal ik tot 90 fps, daarom denk ik ook dat caspian border iets zwaarder zal zijn dankzij de distance)

ik zelf heb de graphics nu op medium - high gezet met frames rond de 60 - 70 zonder drops en dat speelt zeer vlot ,ik zie dan ook niet echt een groot verschil.(toch niet na een dik 15 min te spelen)

Denk jij dat ik caspian border zal kunnen draaien met een frame of 50 met mijn specs of niet ??

Devian

Legacy Member
ik speel nu gwn met high settings, en dan haal ik met mn 6970 crossfire 100 fps gemiddeld. En in de metro soms naar 180. Blur wel uit, want krijg daar echt koppijn van

falc.be

Legacy Member
I7-860
8 gb ram
windows 7 64 bit
Nvidia GTX570 1280 ram

1900*1200, alles op high, alleen shadows en anisotropic filtering staan lager.

op 2550*1600 klopt de hud niet, en niet echt speelbaar


Op metro:
60 fps buiten, binnen al pieken tot 100 fps gehad

Update:
ol heb de laatste optie mee afgezet, krijg op caspian border evengoed 60 fps

Cpt. Caparzo

Legacy Member
me ne Q6600 + 4gb ram + HD4870 1GB op een resolutie van 1280x1024 haal ik op low misschien maar 40fps, toch maar tijd voor een kleine upgrade.

coldvinc

Legacy Member
Twee rondjes metro:
Tussen de 30 en 40fps met VSync on en alles op ultra buiten en binnen rond de 50 a 60fps alles op ultra. Dit op een resolutie van 1920x1200 en met volgende setup:
I7 2600K
16GB RAM (ongeveer 30% was in gebruik)
- 6950 dirt3 edition overklokt naar 6970 settings m.a.w. 880MHz/1375MHz

Ik zal dus om iets meer op men gemak te zijn alles op high zetten en mss de minder nodige dingen op medium. Op deze manier kan ik alle mappen deftig spelen.

Anoniem05

Legacy Member
Nighthawk zei:
voor de mannen die al veel moeite hebben om metro station te draaien vrees ik toch een beetje,hierjuist bij twielant caspian border gespeeld op een 6970 in crossfire + i72600k @4.5 Ghz en moet zeggen dat de kaartjes serieus moesten zweten die map is echt supergedetailleerd en haalt de fps toch een groot stuk naar beneden

Begrijp ik dus niet hé ik heb een :

i7 950 4x @2.8 ghz
4 gig ddr 3 1333mhz
gigabyte X58A-UD3R mobo
Gefore GTX 570 SLI (1tje)
Windows 7 64 bit

en ik draai alles op ultra zonder een streepje lag, geen input of network lag, geen texture glitches, enige dat ik ervaar en dat ligt wsl aan nvidea beta drivers, is wat schermflikkering af en toe.

Heb heel de middag Caspian border 32v32 gespeeld en het ging zonder een streepje lag, heb nu wel geen fraps maar toch minstens 60fps all of the time, op een paar keer na - lag dan eerder aan lag van de serverkant.:niceone:

demon326

Legacy Member
I5 2500k
4GB ram
5870
------------------
Ik moet AA wel minder zetten, zelfde met AF en MSSA, maar dan loopt hij prima :woohoo:

BleKKie

Legacy Member
Core2Duo E8500 (3.16)
Sapphire HD4870 - 512MB
4 GB RAM

Alles op low en op 1024x768 = 30-45 fps (daartussen ongeveer constant) :p

Van plan om toch nog Quad core te kopen (Q9650 ofzo), maar vraag me af of dat voldoende gaat zijn om vlot te draaien op low. Iemand een idee?

thelordofpee

Legacy Member
Ik heb nu Quad core 3 Ghz, en heb 40 fps mefium, 30 high en 20 ultra :)

Devian

Legacy Member
BleKKie zei:
Core2Duo E8500 (3.16)
Sapphire HD4870 - 512MB
4 GB RAM

Alles op low en op 1024x768 = 30-45 fps (daartussen ongeveer constant) :p

Van plan om toch nog Quad core te kopen (Q9650 ofzo), maar vraag me af of dat voldoende gaat zijn om vlot te draaien op low. Iemand een idee?

koopt u beter nen i5 2500 k
q9650 is al veel te oud
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan