Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Psy zei:wel rekening houden dat ge telkens dat ge uw settings aanpast server moet reloggen, of wachten tot map herstart.
uw fps zal anders wel een beetje omhoog gaan, maar de meeste settings worden pas echt toegepast na een reload van de map/server
sele zei:en tussen hoeveel fps moete eigenlijk zitten? om beste te game want 20-40 is toch veel te weinig?
twielant zei:ok, dus ik heb hiernet een test gedaan met mijn systeem
i7 2600 k @ 4.4 ghz
8gb ddr3
asus p8p67 pro
crossfire sapphire 6970
alles op ultra, op 1080 p, volledig maxed out , alle effecten aan.
heb ik op metro een fps van 60 - 90 ( buiten ). In de metro heb ik niet getest.
maar op de map caspian border begint mijn pc te zweten ze, het gaat op ultra maar de fps is maar van 50 - 70 en kan droppen naar 44.
ik krijg zelf hoofdpijn van die map, teveel detail. Kan ze echt niet spelen.
Dus mensen die high met moeite halen op metro, vergeet het maar op andere maps, want die zullen volgens mij veel gpu intensiever zijn

Nighthawk zei:voor de mannen die al veel moeite hebben om metro station te draaien vrees ik toch een beetje,hierjuist bij twielant caspian border gespeeld op een 6970 in crossfire + i72600k @4.5 Ghz en moet zeggen dat de kaartjes serieus moesten zweten die map is echt supergedetailleerd en haalt de fps toch een groot stuk naar beneden
BleKKie zei:Core2Duo E8500 (3.16)
Sapphire HD4870 - 512MB
4 GB RAM
Alles op low en op 1024x768 = 30-45 fps (daartussen ongeveer constant)
Van plan om toch nog Quad core te kopen (Q9650 ofzo), maar vraag me af of dat voldoende gaat zijn om vlot te draaien op low. Iemand een idee?