Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blibloebla

Legacy Member
Zou ik Battlefield 3 kunnen spelen op "High" settings met volgende setup ?

CPU :Amd Phenom x6 1100T 6x3300 Mhz
GPU :SAPPHIRE Radeon HD 6950 DIRT3 Edition
Ram :Corsair 8 GB DDR3-1333
Moederbord : ASRock 870 EXTREME3 R2.0

[Az3r]

Legacy Member
blibloebla zei:
Zou ik Battlefield 3 kunnen spelen op "High" settings met volgende setup ?

CPU :Amd Phenom x6 1100T 6x3300 Mhz
GPU :SAPPHIRE Radeon HD 6950 DIRT3 Edition
Ram :Corsair 8 GB DDR3-1333
Moederbord : ASRock 870 EXTREME3 R2.0

wss wel, maar zeker niet ultra. morgen testen is de boodschap :)

ILIQUID

Legacy Member
blibloebla zei:
Zou ik Battlefield 3 kunnen spelen op "High" settings met volgende setup ?

CPU :Amd Phenom x6 1100T 6x3300 Mhz
GPU :SAPPHIRE Radeon HD 6950 DIRT3 Edition
Ram :Corsair 8 GB DDR3-1333
Moederbord : ASRock 870 EXTREME3 R2.0

nét

ILIQUID

Legacy Member
[Az3r];15428930 zei:
een volledig systeem(zonder scherm):
high: +1.200€
ultra: +1.500€

Hangt er ook vanaf welke kast etc.

kvind de mijne echt beast :D NZXT Hades!

azertyalex

Legacy Member
[Az3r];15428930 zei:
een volledig systeem(zonder scherm):
high: +1.200€
ultra: +1.500€

ik speel op high, heb recommended en betaalde €822
gene 1200 !!!!!!!
nu speel ik op ultra.
maar met de full game is dit niet meer zo wss

[Az3r]

Legacy Member
azertyalex zei:
ik speel op high, heb recommended en betaalde €822
gene 1200 !!!!!!!
nu speel ik op ultra.
maar met de full game is dit niet meer zo wss

specs + winkel?

azertyalex

Legacy Member
[Az3r];15428965 zei:
specs + winkel?

Azerty
is ondertussen wel al een stuk opgelsagn, heb met kaart voor €223 kunnen kopen.
en alg ge zaagt over dvd speler (€20) en windows (€91) dan komde bijlange nie aan €1200

azertyalex

Legacy Member
[Az3r];15428989 zei:
knappe pc voor weinig €, had nog een ssd in gedachten voor die 1200€ :p

een SSD is ook niet nodig he, kan nog veel goedkoer, maar dan ebek geen upgrade opties

falc.be

Legacy Member
gamer3 zei:
Ik zie hier mensen met 8 tot 16gb ram geheugen... daar zijt toch niks mee ? :s Oftewel wilt ge tijdens het gamen u pc kunnen scannen ofzo ?

PC's kunnen ook voor iets anders dan games dienen :ironic:

De tijd dat games het meeste geheugen verbruiken is al een tijd voorbij. Ik heb hier met momenten 3 tot 4 vmwares tegelijk draaien die allemaal minstens een gb ram nodig hebben. meeste zelfs meer. dan komt ge met 4 gb niet toe ze.

als ge ruwe foto's moet bewerken in photoshop is 16 gb zeker geen luxe ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan