Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte8

Legacy Member
Nog iemand met een ati 4870 die crashes geeft?

Zou ik die catalyst hotfix moeten downloaden? Heb die gisteren zien staan, maar verwees enkel naar 5XXX serie en 6xxx serie qua performance.

Iemand nog een lokale link?

KoOkiE

Legacy Member
wanneer crasht hij?
gisteren HD3870X2 problemen gehad; toen hij van windowed naar fullscreen ging via alt+enter. Oplossing bleek, vanals het BF3 window opgestart wordt (en het laadscherm toont) alt+enter drukken zodat het spel zelf in fullscreen opstart

dan via options (na spawnen) fullscreen op yes zetten, dan start hij automatisch in fullscreen op.
Heb ook gemerkt dat hij graag crasht als je settings van grafische dingen of audio wil aanpassen.

azertyalex

Legacy Member
coldvinc zei:
Ik ben benieuwd naar morgenavond om te zien hoe mijn nieuwe setup het gaat draaien.
i7 2600K
16GB RAM
Sapphire Radeon HD 6950 2GB DiRT 3 Edition OC'd Core@840MHz memory@1270MHz

ik heb een 2500k op 4Ghz, en een 6950 dirt 3 edition die ik dan sebiet op zelfde setting zet gelijk u. wel "maar" 8GB-ram. haal ik evenveel fps als u?

Gillios

Legacy Member
Mobo: AsRock p67 extreme 4
CPU: i5-2400
ram: 8gb kingston valueram 1333 mhz
graka: amd hd 6870


Zal wel lukken op high zeker? :) Als't in ieder geval niet lukt upgrade ik de graka naar de 6950.

azertyalex

Legacy Member
ZeRo16 zei:
Mobo: AsRock p67 extreme 4
CPU: i5-2400
ram: 8gb kingston valueram 1333 mhz
graka: amd hd 6870


Zal wel lukken op high zeker? :) Als't in ieder geval niet lukt upgrade ik de graka naar de 6950.

en waarom geen tweede 6870???

L'enfant terrible

Legacy Member
Ik zie hier mensen met 8 tot 16gb ram geheugen... daar zijt toch niks mee ? :s Oftewel wilt ge tijdens het gamen u pc kunnen scannen ofzo ?

coldvinc

Legacy Member
azertyalex zei:
ik heb een 2500k op 4Ghz, en een 6950 dirt 3 edition die ik dan sebiet op zelfde setting zet gelijk u. wel "maar" 8GB-ram. haal ik evenveel fps als u?

Die 16GB is uiteraard niet voor games. Ik werk ook met grote en veel photoshop bestanden, virtuele machines, etc. Dan is 16GB best wel handig :music: Onlangs eens gekeken hoeveel photoshopbestanden ik open moest hebben alvorens het vol zat. Met high res nasa afbeeldingen zat ik toch rond een stuk of 10 die ik nog vlot kon bewerken :)

azertyalex

Legacy Member
coldvinc zei:
Die 16GB is uiteraard niet voor games. Ik werk ook met grote en veel photoshop bestanden, virtuele machines, etc. Dan is 16GB best wel handig :music: Onlangs eens gekeken hoeveel photoshopbestanden ik open moest hebben alvorens het vol zat. Met high res nasa afbeeldingen zat ik toch rond een stuk of 10 die ik nog vlot kon bewerken :)

ok, maar zal ik ongeveer zelfde performance ebben gelijk u?
en zoniet, waar ligt het verschil dan aan?

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
2,7-GHz quad-core Intel Core i5
Resolutie van 2560 x 1440
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
1 TB harde schijf1
AMD Radeon HD 6770M
met 512 MB

kan deze bf3 aan? desnoods om minimum of medium?

Gillios

Legacy Member
azertyalex zei:
en waarom geen tweede 6870???

Zou dat beter zijn dan naar een 6950 te upgraden? Dacht dat ik eens ergens had gelezen dat die in Crossfire niet goed samen werkten ofzoiets :D

Frustos

Legacy Member
damn draait hier tegen 25 fps
systeem: amd 7750 dual core 2.70Ghz
4gb ram
ati radeon HD 4850
windows 7 32 bit
Is dit normaal 25 fps met mijn systeem.
Of moet ik die nieuwe drivers downloaden voor mijn video kaart (die hotfix)? Denk van niet aangezien er bijstond voor de 5000 en 6000 reeks.
alvast bedankt

jm188

Legacy Member
azertyalex zei:
ik heb een 2500k op 4Ghz, en een 6950 dirt 3 edition die ik dan sebiet op zelfde setting zet gelijk u. wel "maar" 8GB-ram. haal ik evenveel fps als u?


dit zou ik graag weten ! dan kan ik beslissen tussen de 2600K en de 2500K

falc.be

Legacy Member
Frustos zei:
damn draait hier tegen 25 fps
systeem: amd 7750 dual core 2.70Ghz
4gb ram
ati radeon HD 4850
windows 7 32 bit
Is dit normaal 25 fps met mijn systeem.
Of moet ik die nieuwe drivers downloaden voor mijn video kaart (die hotfix)? Denk van niet aangezien er bijstond voor de 5000 en 6000 reeks.
alvast bedankt

gij zit met een oud systeem ze, zult niet veel verder raken dan 25 fps

KoOkiE

Legacy Member
Frustos zei:
damn draait hier tegen 25 fps
systeem: amd 7750 dual core 2.70Ghz
4gb ram
ati radeon HD 4850
windows 7 32 bit
Is dit normaal 25 fps met mijn systeem.
Of moet ik die nieuwe drivers downloaden voor mijn video kaart (die hotfix)? Denk van niet aangezien er bijstond voor de 5000 en 6000 reeks.
alvast bedankt

ik heb een dual core van 3 ghz met een 3870X2 kaart in, en kon het draaien alles op low, geen Anisotropic filtering (1), resolutie 1280*1024

Frustos

Legacy Member
kut dat word opgraden dan
btw die hotfix moet ik toch niet downloaden juist?
ati radeon 4850 hd

KoOkiE

Legacy Member
heb wel gemerkt dat de hotfix van ati mijn spel minder deed crashen dus als je veel crasht is het mss interessant.

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
buffalo123 zei:
2,7-GHz quad-core Intel Core i5
Resolutie van 2560 x 1440
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
1 TB harde schijf1
AMD Radeon HD 6770M
met 512 MB

kan deze bf3 aan? desnoods om minimum of medium?

grifter

Legacy Member
ben nu ook de xbox versie aan het downen, ben benieuwd naar het verschil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan