Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TkillaB

Legacy Member
mijn setup:

Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
- Model: P5K-E


Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (Quad Core)
- Kloksnelheid: 2394MHz
- Socket & Cache(s): LGA775, 8192KB L2 Cache


Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 8191MB RAM
- Type(s): 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM)


Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (E:), FAT32 (H:)
- Grootte: 2849,97GB (55,90GB (C:) + 931,51GB (E:) + 1862,56GB (H:) )
- Vrije ruimte: 2500,10GB (8,51GB (C:) + 838,25GB (E:) + 1653,34GB (H:) )


Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: NVIDIA
- Model: NVIDIA High Definition Audio


Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: NVIDIA GeForce GTX 480
- Beeldprocessor: GeForce GTX 480 (0x06C0)
- Geheugengrootte: 1536MB VRAM
- Stuurprogramma: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 8.17.12.8026


Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Acer Corporation
- Model: Acer G235H
- Schermresolutie: 1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)
- Kleurdiepte: Onbekend
- Frequentie: Onbekend

DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 11.0


Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
- Versie: 6.1.7601
- Service Pack: Service Pack 1

Retro.Johnson

Legacy Member
Kheb toch nog redelijk wat hoop voor de mijne eigenlijk...

X2 6000+ OC 3.1Ghz
HD4870 OC 1G
4GB DDR2

Moet wel lukken op mid denk ik zo?

Vincort

Legacy Member
Retro.Johnson zei:
Kheb toch nog redelijk wat hoop voor de mijne eigenlijk...

X2 6000+ OC 3.1Ghz
HD4870 OC 1G
4GB DDR2

Moet wel lukken op mid denk ik zo?

welke reso? :)

inkei

Legacy Member
Intel CORE i7 860 s1156, 2.80Ghz 8Mb BOXED
CORSAIR 8GB DDR3
ASUS EAH6950 2GB

Nighthawk

Legacy Member
KoOkiE zei:
zag deze link daarnet passeren op het irc kanaal (zie mijn sig) ;

84% Of Gamers Do Not Meet Recommended Spec for BF3 - Gamers Nexus

heeft mooi overzichtje van wat je kan verwachten van je grafische kaart

in jouw link zeggen ze dat ik met mijn 580gtx op ultra zou kunnen spelen.

heb er tot nog toe mijn twijfels bij

als ik nu eens mijn verdomde early acces key kreeg kon ik het tenminste checken

ik begin hier stilaan loos te gaan :D

Godlessarto

Legacy Member
Geforce gtx590
Quadcore op 3.20 ghz
8 gig geheuge.

Alle sites zegge verschillende dingen tbh... Weet iemand of ik dit op high kan spele?

Nighthawk

Legacy Member
hierjuist getest met de 580gtx
hbao en bloom uit op high haal ik gemiddeld 75fps

MinM

Legacy Member
loool gewoon voor de fun is can you run it geprobeert hahahahaha


die zegt dak update moet doen van grafische kaart
hahaha 2x 5870 2GB wat een kutsite.
Houden totaal geen rekening met de setup

Sapermun

Legacy Member
standaard zet hij me op high. ultra gaat ook wel maar ik verlaag wel de aa en af wat omdat ik anders her en der onder de 50 ga. op high @1920*1024 zo rond de 120 of rond de 75 (metro boven/metro beneden) buiten de metro zo tussen 85 e
125


Die 2x580gtx kon dus toxh serieus worden genomen. moet trouwens zeggen dat het er op low ook nog steeds knap uitziet.

azertyalex

Legacy Member
wat moet ge gebruiken om uw fps te meten?
als ik meet met fraps haal ik altijd gewoon 91fps;
gelijk welk spel

KoOkiE

Legacy Member
ik speel momenteel met een E8400 dualcore op 3,00 ghz, 3GB ram en een HD3870X2 (twee gpu's in 1 kaart), en moet alles op low zetten, en resolutie van 1280x1024 draaien of het stottert.

jm188

Legacy Member
kunnen de personen (Sapermum en Nighthawk) met een 2500k en 2600k het spel eens draaien met alles op ultra maar de resolutie zo LAAG mogelijk.

en dan hun FPS posten, dan krijgen we mss een beeld van het verschil tussen de twee cpu's ingame (ik ben namelijk nog aan het twijfelen welke ik zou kopen)

TkillaB

Legacy Member
TkillaB zei:
mijn setup:

Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
- Model: P5K-E


Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (Quad Core)
- Kloksnelheid: 2394MHz
- Socket & Cache(s): LGA775, 8192KB L2 Cache


Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 8191MB RAM
- Type(s): 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400MHz, DIMM)


Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (E:), FAT32 (H:)
- Grootte: 2849,97GB (55,90GB (C:) + 931,51GB (E:) + 1862,56GB (H:) )
- Vrije ruimte: 2500,10GB (8,51GB (C:) + 838,25GB (E:) + 1653,34GB (H:) )


Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: NVIDIA
- Model: NVIDIA High Definition Audio


Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: NVIDIA GeForce GTX 480
- Beeldprocessor: GeForce GTX 480 (0x06C0)
- Geheugengrootte: 1536MB VRAM
- Stuurprogramma: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 8.17.12.8026


Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Acer Corporation
- Model: Acer G235H
- Schermresolutie: 1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)
- Kleurdiepte: Onbekend
- Frequentie: Onbekend

DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 11.0


Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
- Versie: 6.1.7601
- Service Pack: Service Pack 1

niemand een idee of ik het vlot zal kunnen draaien met dit?
of best cpu naar 3G overclocken?

Psy

Legacy Member
Loopt hier vrij vlotjes nu, nog geen echte problemen gehad qua disconnects of zo, k'gebruik ook gewoon altijd dat quick match gedoe, duurt anders te lang om binnen te raken.

Specs@sig, loopt 50-55 FPS @ 1920*1080 Medium (enkel die laatste optie bij medium is aangepast naar "high" (BSAO of zoiets), smoke ziet er beter uit dan imo) buiten op metro, 60+ binnen ..
Vind het wel vrij cava zo, had iets meer verwacht misschien maar oké, ziet er op medium nog altijd dik cava uit, hoop enkel dat het op caspian wat gelijkaardig zal lopen, om dan nog niet te spreken over verschil in performance op 32v32 ipv 16v16
Resolutie lijkt echt grootste verschil te maken, maar weiger lager te gaan dan 1080p :p

En idd zoals al gezegd, het verschil tussen high & low is visueel op het oog echt vrij moeilijk merkbaar vind ik, zijn zo'n dingen die niet echt superveel opvallen, dus op low spelen lijkt echt geen schande voor degenen die daar vast aan zitten

Wel superfun game, zeker als beide kanten wat deftige spelers hebben, zonet nog een zalige ronde gehad, uiteindelijk net verloren, maar toch knallen langs alle kanten :)

KoOkiE

Legacy Member
TkillaB zei:
niemand een idee of ik het vlot zal kunnen draaien met dit?
of best cpu naar 3G overclocken?

Ik heb gisteren met een dualcore op 3ghz en een HD3870X2 gespeeld, moest alles op low zetten en resolutie naar 1280x1024 brengen, geen AA, geen AF, etc.. en het draaide vlot.

met je quad core heb je al twee keer meer rekenkracht, dus tis zeker te doen, je gtx480 zal ook de graphics hoger doen uitkomen dan bij mij, dus idd meer dan haalbaar.

Ik vond de graphics op mijn lage settings trouwens nog altijd erg mooi, ben vol spanning aan het wachten op mijn nieuwe pc die net na de release zal aankomen.

Ik zou zeggen, speel morgen de beta en laat het ons weten he :)

coldvinc

Legacy Member
Ik ben benieuwd naar morgenavond om te zien hoe mijn nieuwe setup het gaat draaien.
i7 2600K
16GB RAM
Sapphire Radeon HD 6950 2GB DiRT 3 Edition OC'd Core@840MHz memory@1270MHz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan