Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Devian

Legacy Member
KoOkiE zei:
leuk, nieuwe drivers voor beide producers van kaarten, ik denk dat ze dit wel gan kunnen gebruiken; kzou wel es de omzetpiek willen zien van de hardwareverkopers int algemeen nav de release van dit spel


een van de medewerkers van tones heeft hier gezegt in ne mail, sinds de bekentmaking van de bf3 specs, dat de 6950 kaarten de deur uitvliegen da het ni normaal is

Witte8

Legacy Member
Tweets of niet, ik blijf sceptisch tot ik reviews en benchmarks over de performance zie! :-p

Fr33z

Legacy Member
Witte8 zei:
Tweets of niet, ik blijf sceptisch tot ik reviews en benchmarks over de performance zie! :-p

ik denk dat we open beta mogen beschouwen als benchmark.. is wel spijtig.. anders kon ik men grafische kaart nu al upgrade van te vores omda ik toch weet (met benchmark) da hij het nie haald

grifter

Legacy Member
thelordofpee zei:
Plots? Alle BF2 veteranen kijken/keken uit naar deze game.

Ja net zoals ik, maar geef toe, er zijn er een pak bijgekomen, en de lat lag nog nooit zo hoog als bij deze explosieve destructieve titel.. Trouwens, het is gestart met 1942 en niet BF2....

Psy

Legacy Member
desert combat! ik mis die zo hard :p
zalige jets op el alamein, those were the days

Fr33z

Legacy Member
ik kijk juist op Can You Run It? en weet je wa erbij staat :p

Battlefield 3, dus mensen die echt niet weten of hun systeem gaat passen.. zeker goed voor eens te gaan kijken.. ik heb alvast minimum requirments met men rare grafische kaart.. 6450 HD

Nighthawk

Legacy Member
Freezman zei:
ik kijk juist op Can You Run It? en weet je wa erbij staat :p

Battlefield 3, dus mensen die echt niet weten of hun systeem gaat passen.. zeker goed voor eens te gaan kijken.. ik heb alvast minimum requirments met men rare grafische kaart.. 6450 HD

is puur theoretisch gezien,beste is gewoon nog een halve week wachten en de beta spelen

thelordofpee

Legacy Member
Inderdaad, en Can you run it? is ook niet betrouwbaar.

Echter, dit kan wel al een soort van indicatie geven voor je PC.

Fr33z

Legacy Member
ja.. heb tejuist is een test gedaan.. bij bfbc2 en bf3scoor ik evenveel... dan is er bijna van requirments niks veranderd aan frostbite2...

CurrY

Legacy Member
Ik kom aan de recommended maar heb een 2gb 6950 ipv een 1gb wat waarschijnlijk niet zoveel verschil geeft :p

rafbanaan

Legacy Member
Freezman zei:
ja.. heb tejuist is een test gedaan.. bij bfbc2 en bf3scoor ik evenveel... dan is er bijna van requirments niks veranderd aan frostbite2...


Op can you run it moet je niet vertrouwen.

Daar kon ik een spel niet spelen, omdat ik geen dx 10.1 had, maar men graka was wel dx11 >_>. Nog zo'n voorvallen gehad met andere componenten.

grifter

Legacy Member
You Have: AMD Radeon HD 6450
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 512 MB 2.2 GB
Pixel Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0
Vertex Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0


raar, mijn kaart is maar 512 dacht ik...

sele

Legacy Member
ik zit onder minimum door men kaart en schijfruimte maar die schijfruimte ist minste van men zorgen,de meeste zorgen gaan naar men kaart,iemand die raad kan geven voor een nieuwe?nu heb ik een ATI Radeon HD 4800 Series 2GB

grifter

Legacy Member
En RAge ga ik zogezegd perfect kunnen afspelen, ik zou ook denken dat Can you run it niet echt klopt...

sele

Legacy Member
grifter zei:
En RAge ga ik zogezegd perfect kunnen afspelen, ik zou ook denken dat Can you run it niet echt klopt...

al eens bij de eisen gekeken voor u kaart op die site?bij bf3 en bfbc2 zit er ook verschil op,je kaart moet iets beter zijn bij bf3 dan bfbc,ma meer ken ik er niet van :)

rafbanaan

Legacy Member
grifter zei:
You Have: AMD Radeon HD 6450
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 512 MB 2.2 GB
Pixel Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0
Vertex Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0


raar, mijn kaart is maar 512 dacht ik...

Dat is om de pc ook geheugen kan inzetten als videogeheugen. En hij ziet dat zo, maar iedereen weet dat bijna nooit zo is :p

FluffyBeast

Legacy Member
can you run it klopt idd niet.
ik zit dus blijkbaar bij FAIL...
bij Dead Island precies hetzelfde, terwijl ik het wel vlotjes op Ultra speelde op mijn laptopje :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan