Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
AMD Phenom II 965 @ 3.8GHz
8GB ram
2x 5870
12TB aan harde schijven

zal vlot draaien :p

Ohm

Legacy Member
i5-2500k op 4.32Ghz (1.25v) kan hoger maar momenteel is dat nog voor niks nodig.
Vengeance 8GB ram 9-9-9-22-1T op 1650Mhz (zelfde reden als hierboven)
HD6950 2GB (standaard) die binnen enkele maanden in CF gaat draaien (wachten op een price drop)

Moet geen probleem zijn denk ik.

Nighthawk

Legacy Member
heel dit forum aan het stressen met de vraag of ze bf3 gaan kunnen draaien:D

maar geen stress mensen zelf met een kutpc kan het zo lelijk als op console niet worden.

:p

FluffyBeast

Legacy Member
Nighthawk zei:
heel dit forum aan het stressen met de vraag of ze bf3 gaan kunnen draaien:D

maar geen stress mensen zelf met een kutpc kan het zo lelijk als op console niet worden.

:p

ik ben niet voor of tegen de consoles. ik game ook vaak op pc, maar heb ook een xbox360 liggen.
wat jij nu zegt is complete bullshit. Het ziet er ook gelikt uit op de consoles imo. Idd gaat het op pc wat mooier zijn, maar toevallig is de technologie van de xbox en de ps3 4j oud (wat veel mensen vergeten is dat consoles ook 'pc' zijn gewoon met een ander uiterlijk dan daw et gewend zijn) . en pc's zijn meestal up to date. beeld je eens in dat je op een pc gamed die 4j oud is, het zal er ook niet zo goed uit zien hé ;) 'tis nie vo spel te maken ofzo. maar stopt gewoon me uddr dwaaze uitspraken en geniet van de game, of het nu op xbox, ps of pc is

Devian

Legacy Member
Mijne 2de sapphire 6970 is onderweg :D
daarmee zalt wel lukken cker? Of ga ik er 3 moeten steken? :D




graptjen he, kweet dak het daarmee met vingers in de neus zal draaien ;)

sephiroth69

Legacy Member
mijn system specs ( vorige week nog geupgrade )

-intel core i5 2500 4cores 4threads 3.3ghz- 3.7 ghz
-gigabyte DDR3 socket 1155 intel z68
-corsair 8gb kit (2x4gb) 1600MHZ DD3
-1TB HDD
-ati HD 6870 x1

Moet wel lukken denk ik om high settings te draaien? of toch maar medium??

Born Kill3r

Legacy Member
sephiroth69 zei:
mijn system specs ( vorige week nog geupgrade )

-intel core i5 2500 4cores 4threads 3.3ghz- 3.7 ghz
-gigabyte DDR3 socket 1155 intel z68
-corsair 8gb kit (2x4gb) 1600MHZ DD3
-1TB HDD
-ati HD 6870 x1

Moet wel lukken denk ik om high settings te draaien? of toch maar medium??

Heb zo goed als hetzelfde (ik wel de K versie van de cpu) en ik vrees dat het juist geen high gaat aankunnen..
mits een tweede 6870 denk ik dat het wel degelijk beter als high gaat aankunnen.

Dus ik wacht ook op een pricedrop en ik koop er ene bij!

grifter

Legacy Member
Freezman zei:
Atm heb ik


Processor:AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (4 CPUs), ~3.0GHz

Memory:4096MB RAM

Hard Drive:956 GB

Video Card:AMD Radeon HD 6450 512Mb


9 op de 10 kan men grafische kaart het nie aan.. maar daar komt een nieuwe in, als de beta nnie gaat :).. mss een GTX560.. zou ik dan op medium kunnen spele??

grappig, wij hebben krak hetzelfde, kijk maar eens
grifter zei:
is er hier ergens een draadje met overclock uitleg? Ik heb een AMD Athlon II X4 640 processor 3.00 GHz 4 GB geheugen en een AMD Radeon HD 6450. Want met dit ga ik niskl kunnen doen vrees ik...

sephiroth69

Legacy Member
probleem is ik heb maat 1pci expres slot x16 de andere is een x8 dus ik kan geen 2 dezelfde videocards steke :(

blacky

Legacy Member
Systeem:

Intel core 2 duo 3,16ghz
4gb ram DDR2 800mhz
Asus p4pq pro
ATI 4870 512mb
corsair 520HX
Scherm res: 24" 1920:1080

Ik zoek, E8500 te vervangen door Q9550 en de ATI 4870 door een GTX460 1gb
Als ik het dan vlot op medium kan spelen ben ik blij =)

Fr33z

Legacy Member
grifter zei:
grappig, wij hebben krak hetzelfde, kijk maar eens

lol, de CPU kan het wel aan denk ik maar de GPU van geen kanten.. kan nog maar juist bfbc2 aan..

KoOkiE

Legacy Member
leuk, nieuwe drivers voor beide producers van kaarten, ik denk dat ze dit wel gan kunnen gebruiken; kzou wel es de omzetpiek willen zien van de hardwareverkopers int algemeen nav de release van dit spel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan