Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Can you run it? klopt alleen maar in sommige gevallen, en mag niet aanzien worden als een precieze indicator.

Fr33z

Legacy Member
rafbanaan zei:
Dat is om de pc ook geheugen kan inzetten als videogeheugen. En hij ziet dat zo, maar iedereen weet dat bijna nooit zo is :p

kunde da dan instelle?, :p.; maar das zeker RAM da ge gaat gebruiken..:naughty:

Sapermun

Legacy Member
sephiroth69 zei:
probleem is ik heb maat 1pci expres slot x16 de andere is een x8 dus ik kan geen 2 dezelfde videocards steke :(

kheb ik ook maar 1 x16..

ik steek eentje in de x16 en eentje in de x8 en dan draaien deze allebei gewoon op x8.

en zijn 2 x gigabyte gtx560ti oc editions

edit:

over het videogeheugen:

op mn laptop staat er bv ook: Ati Mobility Radeon HD 5650 Up to 2682MB Hypermemory (en die 2682 wordt bij can you run it idd zo herkend)

...op de laptop draai ik bfbc2 nipt op medium en vlotjes op low...dus deze zal wel afvallen. zit exact int midden van minimum en recommended op can you run it). kan best zijn dat de low instellingen bij bf3 goed geoptimaliseerd zijn en je het vlotjes kan draaien met verouderde hardware natuurlijk.

Dubhead

Legacy Member
Ik snap niet veel van die dingen, dus hier een vraag: ik kan op mijn laptop bfbc2 vlot spelen
betekent dat dan dat ik BF3 ook zal kunnen spelen?

Sapermun

Legacy Member
Dubhead zei:
Ik snap niet veel van die dingen, dus hier een vraag: ik kan op mijn laptop bfbc2 vlot spelen
betekent dat dan dat ik BF3 ook zal kunnen spelen?

hangt er wat vanaf op welke instellingen je bfbc2 vlot speelt: als het op low is, betwijfel ik of je BF3 gaat kunnen spelen. Indien op high, zal bf3 op low wel lukken volgens mij.

thelordofpee

Legacy Member
Wat is dat nu, als je BC2 op high kan zal je BF3 wel op medium kunnen.

yannick

Legacy Member
Meh, kzit nog met een 5850, misschien later eens upgraden naar een 6950 :).

yannick

Legacy Member
azertyalex zei:
@yannick
en xfiren?? geen optie?

Hmm, awel, da zou een idee zijn. Zouden 2 5850's sneller zijn dan de 6950 2GB?

*EDIT* Hmm kmerk precies dat de 5850 niet meer verkocht wordt (staat niet meer in de lijst van alternate/tones)

Sapermun

Legacy Member
thelordofpee zei:
Wat is dat nu, als je BC2 op high kan zal je BF3 wel op medium kunnen.

de recommended van bfbc2 indertijd, zitten nu bij de minimum van bf3. Kan goed zijn dat het op medium kan, maar zeggen dat hij het op low kan spelen lijkt me een minder loze belofte.

ILIQUID

Legacy Member
yannick zei:
Hmm, awel, da zou een idee zijn. Zouden 2 5850's sneller zijn dan de 6950 2GB?

*EDIT* Hmm kmerk precies dat de 5850 niet meer verkocht wordt (staat niet meer in de lijst van alternate/tones)

Kijk mss eens bij informatique.nl

thelordofpee

Legacy Member
Toch ook mijn setup eens posten, door al die sites begin ik te twijfelen.

Rapport van Standaard's computer
Uitgevoerd op 26/09/2011, 20:36:55

Computer
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
- Computermodel: MS-7599
- Computernaam: STANDAARD-PC (in werkgroep WORKGROUP)
- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem


Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
- Model: 770-C45 (MS-7599)
- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
- BIOS Model: Default System BIOS, versie V1.13
- Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij), PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Vrij), PCIE3 (Vrij)
- Poorten: PS1 (Muis), PS1 (Toetsenbord), COM1 (Serieel), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), LAN (Netwerk), JBAT1 (Geen), CD_IN1 (Audio), JCI1 (Geen), JUSB1 (USB), JUSB2 (USB), JUSB3 (USB), JFP1 (Geen), JFP2 (Geen), FDD1 (Geen), IDE1 (Geen), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), SATA5 (8251 Compatibel), SATA6 (8251 Compatibel)


Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (Quad Core)
- Kloksnelheid: 3000*MHz
- Socket & Cache(s): CPU 1, 2048*KB L2 Cache


Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 4095*MB RAM
- Type(s): 4096*MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333*MHz, DIMM)


Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (G:)
- Grootte: 1862,92*GB (931,41*GB (C:) + 931,51*GB (G:) )
- Vrije ruimte: 1363,41*GB (606,58*GB (C:) + 756,83*GB (G:) )


Stations
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, F: Onbekend, G: Lokale harde schijf
- Model(len): C: WDC WD10EARS-00Y5B1 ATA Device IDE, D: TSSTcorp CDDVDW SH-222AB ATA Device, F: DTSOFT Virtual CdRom Device, G: WD Ext HDD 1021 USB Device USB


Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Microsoft
- Model: High Definition-audioapparaat


Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: ATI Radeon HD 5700 Series
- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68BE)
- Geheugengrootte: 1024*MB VRAM
- Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.872.0.0


Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Algemeen PnP-beeldscherm
- Schermresolutie: 1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)
- Kleurdiepte: 32-bits
- Frequentie: 60*Hz


Muis
¯¯¯¯
- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
- Model: USB-invoerapparaat
- Aantal knoppen: 2
- Aansluiting: USB


Toetsenbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: USB-invoerapparaat
- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
- Functietoetsen: 12


Netwerkkaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model(len): Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3), TAP-Win32 Adapter V9 (Tunngle) (Ethernet 802.3)
- Adressen: IP: 78.20.188.187, MAC: 00:11:6B:4B:4A:88, DHCP: 195.130.137.10 & IP: 5.89.156.22, MAC: 7A:79:05:59:9C:16, DHCP: 5.0.0.1


DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 11.0


Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium
- Versie: 6.1.7601
- Service Pack: Service Pack 1



¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Gegenereerd door*Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)
Flitskikker.com | Design, Web, Logo, Identity, Print, Type, Software, Games, Translations, PC Troubleshooting

sele

Legacy Member
kxmDK.png

Born Kill3r

Legacy Member
thelordofpee zei:
Toch ook mijn setup eens posten, door al die sites begin ik te twijfelen.

Rapport van Standaard's computer
Uitgevoerd op 26/09/2011, 20:36:55

Computer
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
- Computermodel: MS-7599
- Computernaam: STANDAARD-PC (in werkgroep WORKGROUP)
- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem


Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
- Model: 770-C45 (MS-7599)
- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
- BIOS Model: Default System BIOS, versie V1.13
- Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij), PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Vrij), PCIE3 (Vrij)
- Poorten: PS1 (Muis), PS1 (Toetsenbord), COM1 (Serieel), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), LAN (Netwerk), JBAT1 (Geen), CD_IN1 (Audio), JCI1 (Geen), JUSB1 (USB), JUSB2 (USB), JUSB3 (USB), JFP1 (Geen), JFP2 (Geen), FDD1 (Geen), IDE1 (Geen), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), SATA5 (8251 Compatibel), SATA6 (8251 Compatibel)


Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (Quad Core)
- Kloksnelheid: 3000*MHz
- Socket & Cache(s): CPU 1, 2048*KB L2 Cache


Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 4095*MB RAM
- Type(s): 4096*MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333*MHz, DIMM)


Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (G:)
- Grootte: 1862,92*GB (931,41*GB (C:) + 931,51*GB (G:) )
- Vrije ruimte: 1363,41*GB (606,58*GB (C:) + 756,83*GB (G:) )


Stations
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, F: Onbekend, G: Lokale harde schijf
- Model(len): C: WDC WD10EARS-00Y5B1 ATA Device IDE, D: TSSTcorp CDDVDW SH-222AB ATA Device, F: DTSOFT Virtual CdRom Device, G: WD Ext HDD 1021 USB Device USB


Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Microsoft
- Model: High Definition-audioapparaat


Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: ATI Radeon HD 5700 Series
- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68BE)
- Geheugengrootte: 1024*MB VRAM
- Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.872.0.0


Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Algemeen PnP-beeldscherm
- Schermresolutie: 1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)
- Kleurdiepte: 32-bits
- Frequentie: 60*Hz


Muis
¯¯¯¯
- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
- Model: USB-invoerapparaat
- Aantal knoppen: 2
- Aansluiting: USB


Toetsenbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: USB-invoerapparaat
- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
- Functietoetsen: 12


Netwerkkaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model(len): Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3), TAP-Win32 Adapter V9 (Tunngle) (Ethernet 802.3)
- Adressen: IP: 78.20.188.187, MAC: 00:11:6B:4B:4A:88, DHCP: 195.130.137.10 & IP: 5.89.156.22, MAC: 7A:79:05:59:9C:16, DHCP: 5.0.0.1


DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 11.0


Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium
- Versie: 6.1.7601
- Service Pack: Service Pack 1



¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Gegenereerd door*Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)
Flitskikker.com | Design, Web, Logo, Identity, Print, Type, Software, Games, Translations, PC Troubleshooting

Kunde geen tweede 5700 series steken?
Want met eentje gaat da juist medium zijn peik...

Dubhead

Legacy Member
Sapermun zei:
hangt er wat vanaf op welke instellingen je bfbc2 vlot speelt: als het op low is, betwijfel ik of je BF3 gaat kunnen spelen. Indien op high, zal bf3 op low wel lukken volgens mij.

Ok, bedankt
maar ik heb nog een vraag, mijn processor is slechts 2.26 ghz maar ik kreeg er toen een spel bij waarvoor 3.0 ghz nodig was en dat kon ik vlot spelen, weet iemand hoe dit komt?

thelordofpee

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Kunde geen tweede 5700 series steken?
Want met eentje gaat da juist medium zijn peik...

Later misschien wel. Medium is btw goed voor mij :)

jerre555

Legacy Member
Voor die x16-x8 discussie:

HARDOCP - Introduction - GTX 480 SLI @ 2560x1600 - GTX 480 SLI PCIe Bandwidth Perf. - x16/x16 vs. x8/x8

verschil is miniem op huidige displays, buiten als je een gtx590 gebruikt die al 2 gpu's heeft, daar heb je wel die x16 nodig. Anders op een display die 2560x1600 of minder als resolutie heeft gaat x8-x8 quasi even goed performen als x16-x16. moederborden me dubbel x16 zijn vaak ook wat duurder.

Hier zijn mijn specs:

Moederbord: Asus P8P67 EVO
Geheugen: Corsair Vengeance 2x4GB 1600mhz
Processor: Intel core i7 2600 @ 3.55(4.25 turbo) Ghz
GFX card: 2x MSI GTX 560 Twin Frozer II OC in SLI
Voeding: Corsair TX850

Ik denk wel bf3 te kunnen maxen :) op extreme AA na natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan