Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
frye zei:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc:

Intel core i7 26K
8GB ram
Sapphire Radeon HD 6950 1GB

Het spel loopt niet echt lekker vindt ik. Zelfs op medium haal ik maar 25 fps ofzo..

Ik had toch gedacht dat ik met deze kaart betere resultaten ging behalen. Ik heb overigens de laatste drivers voor mijn videokaart afgehaald zonder resultaat. :(

er is toch iets mis hoor, welke OS heb je?
maakt niet veel uit maar toch een beetje.
ik haal op high ongeveer 60 op metro en 55 op CB

rafbanaan

Legacy Member
Drivers eens updaten van de graka ?

Toch niet de cd gebruikt die bij de kaart zelf zat ?

frye

Legacy Member
azertyalex zei:
er is toch iets mis hoor, welke OS heb je?
maakt niet veel uit maar toch een beetje.
ik haal op high ongeveer 60 op metro en 55 op CB

win7 64bit
Als ik het op low zet is het perfect speelbaar (60fps)
Drivers gedownload van amd website (11.9)

Lamsednav

Legacy Member
Dat zijn niet exact de juiste FPS die ik verwacht voor iemand met jouw PC-specs.
Welke resolutie draai je?

Fr33z

Legacy Member
als je de beta makkelijk kan draaien.. zou je dan de retail zeker kunnen draaien??

had dit met crysis2 ook, speelde de beta goed.. retail niet goed...

zikje

Legacy Member
frye zei:
win7 64bit
Als ik het op low zet is het perfect speelbaar (60fps)
Drivers gedownload van amd website (11.9)
Ik denk dat de laatste versie 11.10, speciaal met updates voor bf3 beta.

Psy

Legacy Member
idd, met dat systeem moet ge toch wel vlotjes high kunnen draaien @50-60fps

Psy

Legacy Member
Zijn redelijk wat posts op Battlelog over geweest alvorens ze de forums wiped hebben paar dagen geleden, lijkte vooral voor te komen bij de C2D reeks (voornamelijk E8400).
Iets dat de game continue aan 100% CPU usage zit & uiteindelijk crashed (wat volgens mij niet zo uitzonderlijk is voor mensen zonder latest gen quadcore, dus is wel beetje vaag)

Maat van mij zit met hetzelfde prob

Trolle

Legacy Member
70-80fps met alles maxed op caspian
ultra,4X msaa,AA post op high,AF x16,HBAO op 1920x1080
wel lichte sli issues(flickering etc) en vsync werkt ook niet

I7 2600k 4.1ghz,gtx 570 sli,8gb 1600mhz ram

Psy

Legacy Member
homie2582 zei:
en wat kan ik eraan doen?

Nja was voorlopig nog niet echt een oplossing voor, afwachten tot de volledige versie, lijkt me nogal raar dat zo'n issues erin zouden blijven

coldvinc

Legacy Member
btw, je hebt fraps niet nodig om te bekijken hoeveel fps je haalt, ctrl+alt+s en je ziet het ook.

.Tir

Legacy Member
coldvinc zei:
btw, je hebt fraps niet nodig om te bekijken hoeveel fps je haalt, ctrl+alt+s en je ziet het ook.
ja, maar als je ctrl+alt+s loslaat verdwijnt ook de fps he. bij fraps kan je spelen en tegelijkertijd je fps blijven in 't oog houden. Dat vind ik toch minder omslachtig.

Ik haal gemiddeld 50 fps op Caspian en Metro, met alle settings op medium en 1920x1080 resolutie met het volgende systeem.

AMD Phenom II X6 1055T
Sapphire HD 6850 1GB
4 gb ram

Ik ben ook al aan 't denken aan een mogelijke upgrade omdat ik toch graag op high settings zou kunnen spelen maar ik denk toch dat 't verstandiger is van nog wat de kat uit de boom te kijken want:
- de retail moet eerst nog uitkomen
- na de retail zullen er zeker gauw updates verschijnen die ervoor zullen zorgen dat 't wat "minder zwaar" draait (althans dat hoop ik toch)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan