FmTx^
Legacy Member
da is gelijk bij Windows 'Landinstellingen' ...Osi 140 zei:Da's uwen keyboard ...
kweet nie ...maar tis iets me u toetsenbord
zodat je azerty typt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da is gelijk bij Windows 'Landinstellingen' ...Osi 140 zei:Da's uwen keyboard ...
kweet nie ...maar tis iets me u toetsenbord
zodat je azerty typt
FmTx^ zei:rofl heb ik ook meegemaakt op 1 server.. ligt aan server (scripts enz)
iedereen kan die triggers activeren 
Kill0rBee zei:en gij helpt hem dan nog ook![]()
btw *reported*![]()
motofreak zei:is dit een bug of is da gewoon ne plezante admin ?
http://users.pandora.be/c0smic/cs : source/
ga weg snotneusSynopsys.coder zei:ffs wa is da ier me al die fucking gatlikkers
of als je een nade wilt smijte juist naast zo'n houte doos dan springt die schoonkes terugKiller CYco zei:Heb nog een bug gevonden.. 'k weet nie of hij er al opstaat
maar als ik met mijn rug tegen een houten doos sta en ik gooi een grenade, smoke of flash blijft die dus zitten in de doos, kunde schoon testen met smoke, die blijft er echt in zitten, zal komen omdage die nade trekt en naar achterhoud om te gooien en die blijft daar dan in koeken..
nie echt goe afgesteld vind ik 
kan ik nie rieken heOetjebek zei:omfgdat zijn de buy zone triggers en de triggers die voor geluid zorgen als je er voorbij looptnaab
shift+F1
3de menu balk, en dan de brush aanklikken en this weg
Kill0rBee zei:kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)
- Ga Naar (PLAY GAMES)
- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta
- Dan Neemde "PROPERTIES"
- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"
- Daarin Zet Ge "-console"
- Sluit da kaderke maar
- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)
- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"
- Open Counter-Strike : Source Beta
- Normaal ziede alleen u console
- Typ daarin "map de_dust"
- Tijdje laten laden
- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"
- duw op "ESC"
- En Dan ziede Het menu ook staan
Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo
- Open U console
- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)
- En Dan Connecte maar
voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen![]()
KIA_Killer zei:Game-Play problems:
(1) hitboxen zijn nog altijd niet al te goed

feral zei:in zwakke servers kan ik het spel stil leggen met mijn numlock key \o/ het werkt als een lag pausen knop ^^


m4rt1n0 zei:dat is toch geen fout, dat hoort gewoon zo, het einde van die scope is een soort spiegeltje door de scheve lichtinval ofzo. Wat maakt dat als jij omhoog richt ziet de achterkant van je wapen bij wijze van spreken de grond, dus dat is normaal![]()
MUSTIE zei:ik zal is probere uit te leggen,
je ziet de weerspiegeling van wat achter je staat, net zoals in een spiegel

Diabolical Dean zei:Nog een leuke bug; plant de bom; gooi u wapen erop en defusen gaat nimeer![]()
