Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skillzilla

Legacy Member
die "fucking gatlikkers" zorge er voor da mense gelijk u ni kome zage da er veel bugs in zitten als da uitkomt.

:ironic:

Killer CYco

Legacy Member
Heb nog een bug gevonden.. 'k weet nie of hij er al opstaat
maar als ik met mijn rug tegen een houten doos sta en ik gooi een grenade, smoke of flash blijft die dus zitten in de doos, kunde schoon testen met smoke, die blijft er echt in zitten, zal komen omdage die nade trekt en naar achterhoud om te gooien en die blijft daar dan in koeken..

skillzilla

Legacy Member
en als ge five-seven herlaad kunde een stuk door da pistool zien

Kinemongolis

Legacy Member
Kweet niet of dit een bug is of dat het aan mij ligt maar als ik een server toevoeg aan mijn favorites en als ik het spel opnieuw opstart is de server weer weg...
Moet altijd mijn favo server opnieuw zoeken :sad:

motofreak

Legacy Member
Killer CYco zei:
Heb nog een bug gevonden.. 'k weet nie of hij er al opstaat
maar als ik met mijn rug tegen een houten doos sta en ik gooi een grenade, smoke of flash blijft die dus zitten in de doos, kunde schoon testen met smoke, die blijft er echt in zitten, zal komen omdage die nade trekt en naar achterhoud om te gooien en die blijft daar dan in koeken..
of als je een nade wilt smijte juist naast zo'n houte doos dan springt die schoonkes terug :p nie echt goe afgesteld vind ik :p

motofreak

Legacy Member
Oetjebek zei:
omfg
naab
dat zijn de buy zone triggers en de triggers die voor geluid zorgen als je er voorbij loopt

shift+F1
3de menu balk, en dan de brush aanklikken en this weg
kan ik nie rieken he

slimfit

Legacy Member
Kill0rBee zei:
kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)

- Ga Naar (PLAY GAMES)

- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta

- Dan Neemde "PROPERTIES"

- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"

- Daarin Zet Ge "-console"

- Sluit da kaderke maar

- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)

- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"

- Open Counter-Strike : Source Beta

- Normaal ziede alleen u console

- Typ daarin "map de_dust"

- Tijdje laten laden

- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"

- duw op "ESC"

- En Dan ziede Het menu ook staan



Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo

- Open U console

- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)

- En Dan Connecte maar

voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen :unsure:


Voor die bug van find server, probeer dit eens in launch options van cs : s dit zet ge er: -dev -console

Diabolical Dean

Legacy Member
feral zei:
in zwakke servers kan ik het spel stil leggen met mijn numlock key \o/ het werkt als een lag pausen knop ^^


Het is/was een bug. Pausable stond default op 1 dus kon je bijna elke server pauzeren. En numlock is default pause. Redelijk irriterend. Ook was er een standaard wallhack gewoon in de beta maar met de laatste update is die eruit :)

Nog een leuke bug; plant de bom; gooi u wapen erop en defusen gaat nimeer O_o


* Fixed players being able to trigger a screen shake on other players
* Fixed Shift-F1 debug panel being accessible when cheats are disabled
* Fixed server browser not being displayed
* Improved refresh rate selection behavior

MUSTIE

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
dat is toch geen fout, dat hoort gewoon zo, het einde van die scope is een soort spiegeltje door de scheve lichtinval ofzo. Wat maakt dat als jij omhoog richt ziet de achterkant van je wapen bij wijze van spreken de grond, dus dat is normaal :)

ik zal is probere uit te leggen,
je ziet de weerspiegeling van wat achter je staat, net zoals in een spiegel

One-t|M@[hINe

Legacy Member
MUSTIE zei:
ik zal is probere uit te leggen,
je ziet de weerspiegeling van wat achter je staat, net zoals in een spiegel


bij elk ander spel waar je scoped, zieje wel het beeld dat zicht VOOR je bevind, in het klein op die lens, nie de reflectie :)

raikoN

Legacy Member
Ik ken veel bugs per 2 vooral in nuke als je begint bij ct ga je naar boven op de trapladder 1iemand gaat zitten en de andere klimt erop dan moet je allebei jumpen en je bent door het dak :D

raikoN

Legacy Member
Vroeger nog in 1.5 was er ook een bug dat je de bom tegen een muur kon planten dat was zo kewl :applause: en ik ken ook nog vele andere boost bugs :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan