Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XPlosiv

Legacy Member
pff nee der weten hem al veel te veel, dan ziede zo 5 Terrorists met een bom op hun rug lopen...

en @ vorige post van ik

met 100 bommen bedoel ik , 100 op de grond, ge kunt maar 1 dragen é

Killer CYco

Legacy Member
Ach tis gewoon om te weten, ben toch altij CT :)
der is toch seffes nen update da da weg is ^^

feral

Legacy Member
ja weet nu ook hoe het moet ging op een server van 40 man die vol is ^^
en daar begint ene da te zeggen 2 minuten later idereen een bom :angry:

en ik heb mijn eigen bug keyboard :woohoo:

in zwakke servers kan ik het spel stil leggen met mijn numlock key \o/ het werkt als een lag pausen knop ^^

sebastos

Legacy Member
inderdaad
die T spuiten die bommen gewoon uit als een fontein

skywalken is hier wel plezant (killingspree) :D
kzen ook is op een server geweest waardat we afspraken om allemaal in die van te kruipen
heerlijk gevecht :love:

Killer CYco

Legacy Member
hehe xplosiv, thx, ben toch nooit T, en tis zo voor de hand liggend, welkeen houd zich daarmee bezig da te testen ;)

Killer CYco

Legacy Member
post keer servers van 16man met redelijk ping, ik moet via console op ip connecten, hier of in de css server topic pls :niceone:

damoz

Legacy Member
Killer CYco zei:
Ik kan CS:S niet opstarten.. (de gewone 1.6 wel)
als ik play CS:S opstart.. dan kom ik even op het beginscherm maar zie enkel de foto
en dan keert hij terug naar windows.. nog mensen die deze prob hebben? (eventueel kan verholpen worden? waarschijnlijk niet maarja :/)

heb exact zelfde probleem

Killer CYco

Legacy Member
Kill0rBee zei:
kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)

- Ga Naar (PLAY GAMES)

- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta

- Dan Neemde "PROPERTIES"

- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"

- Daarin Zet Ge "-console"

- Sluit da kaderke maar

- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)

- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"

- Open Counter-Strike : Source Beta

- Normaal ziede alleen u console

- Typ daarin "map de_dust"

- Tijdje laten laden

- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"

- duw op "ESC"

- En Dan ziede Het menu ook staan



Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo

- Open U console

- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)

- En Dan Connecte maar

voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen :unsure:

Ik heb da probleem nu nie meer met de hulp van dit ;)

Kill0rBee

Legacy Member
der is nog zo een bug, elke keer alsek iets wil opnemen met fraps (film of screenshot) crasht CSS (kheb fraps2.0.0)

Kill0rBee

Legacy Member
seg btw die Crash2Desktop bug is nu fixed,ik start 2day CSS voor den eerste keer op, alles gaat normaal ik join server (via FIND SERVER) en dan connect em en ineens weer CTD bug, ik start css opnieuw op en alles normaal maar ik duw op Find Server en der komt weer geen kaderke op :cry:

XPlosiv

Legacy Member
Kill0rBee zei:
seg btw die Crash2Desktop bug is nu fixed,ik start 2day CSS voor den eerste keer op, alles gaat normaal ik join server (via FIND SERVER) en dan connect em en ineens weer CTD bug, ik start css opnieuw op en alles normaal maar ik duw op Find Server en der komt weer geen kaderke op :cry:


1/5 keer ik een server join heb ik een CTD, ik start cs opnieuw op en dan lukt het wel...

fordjah

Legacy Member
nog een kleine bug :rofl:


Originally posted by fordjah
Yes, there is a debug mod. You can turn static props on to see trough object. There is also an option to see trough the walls.

I know how to activate it, but i am not allowed to tell it on the forum i think :p
But i hope that valve fix this :s Alot of players are using it.

:help:

FmTx^

Legacy Member
Sanguin3 zei:
Heb een foutje gevonden bij awp. Als je unzoomed naar die scope kijkt kun je bevoorbeeld da autootje int klein zien, maar als je naar boven kijkt met je awp kijkt de scope naar de grond en vice versa :p
da heet reflectie?? .. omg :p


motofreak zei:
is dit een bug of is da gewoon ne plezante admin ?
http://users.pandora.be/c0smic/cs : source/
rofl heb ik ook meegemaakt op 1 server.. ligt aan server (scripts enz)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan