Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killer CYco zei:Ach tis gewoon om te weten, ben toch altij CT![]()
der is toch seffes nen update da da weg is ^^



XPlosiv zei:check pm![]()
word toch weg gewerkt in komen de update, ma kwil da wel eens weten :doc:Killer CYco zei:Ik kan CSniet opstarten.. (de gewone 1.6 wel)
als ik play CSopstart.. dan kom ik even op het beginscherm maar zie enkel de foto
en dan keert hij terug naar windows.. nog mensen die deze prob hebben? (eventueel kan verholpen worden? waarschijnlijk niet maarja :/)
Kill0rBee zei:kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)
- Ga Naar (PLAY GAMES)
- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta
- Dan Neemde "PROPERTIES"
- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"
- Daarin Zet Ge "-console"
- Sluit da kaderke maar
- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)
- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"
- Open Counter-Strike : Source Beta
- Normaal ziede alleen u console
- Typ daarin "map de_dust"
- Tijdje laten laden
- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"
- duw op "ESC"
- En Dan ziede Het menu ook staan
Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo
- Open U console
- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)
- En Dan Connecte maar
voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen![]()


Kill0rBee zei:seg btw die Crash2Desktop bug is nu fixed,ik start 2day CSS voor den eerste keer op, alles gaat normaal ik join server (via FIND SERVER) en dan connect em en ineens weer CTD bug, ik start css opnieuw op en alles normaal maar ik duw op Find Server en der komt weer geen kaderke op![]()
Killer CYco zei:nu we toch over die C4 bezig zijn..
ge kunt shield ook nog doen
http://img68.exs.cx/img68/5388/de_dust0191.jpg

Originally posted by fordjah
Yes, there is a debug mod. You can turn static props on to see trough object. There is also an option to see trough the walls.
I know how to activate it, but i am not allowed to tell it on the forum i think
But i hope that valve fix thisAlot of players are using it.

da heet reflectie?? .. omgSanguin3 zei:Heb een foutje gevonden bij awp. Als je unzoomed naar die scope kijkt kun je bevoorbeeld da autootje int klein zien, maar als je naar boven kijkt met je awp kijkt de scope naar de grond en vice versa![]()

rofl heb ik ook meegemaakt op 1 server.. ligt aan server (scripts enz)motofreak zei:is dit een bug of is da gewoon ne plezante admin ?
http://users.pandora.be/c0smic/cs : source/