Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
raikoN zei:
Ik ken veel bugs per 2 vooral in nuke als je begint bij ct ga je naar boven op de trapladder 1iemand gaat zitten en de andere klimt erop dan moet je allebei jumpen en je bent door het dak :D
wauw :ironic:
dit was al uitgemolken in assault zenne , als t vertrekke en dan daarbove in een hoekske ene doort dak boosten :baard:

METHODman

Legacy Member
kheb weeral een verhaaltje da mij blut eeft gemaakt en int zeik eeft gezet

nu gistere avond 3 snachts bigint da raar te doen (cs:source) ik denk mss voor nen update(ja dus)

na het updaten zegt hij bij HL2 cs:source dat game unavailble is dus ik doe een clean reinstal

nu wil steam zelf al nimmer opstarte en zegt het da alles plat ligt

ik ga kijken op steam website en daar draait alles vlot volgens de status

wat gedaan (soms krijg ik een exception error) nadat ik steam.exe geopent heb. (WAT MOET IK DOEN)

metaphore

Legacy Member
kheb nie heel deze thread gelezen ware iets te veel paginas
dus schiet me nie dood als ik iets zeg da al gezegd is....

in de_chateau hebde ook nen bug da die boskes soms nog blijve branden de ronde nadat de bom daar ontploft is

en ge hebt daar in die wijnkelder een ton staan in nen hoek
ik wou daar opspringen en bukken
maar ik zakte daar dus in en zat ahw in die ton maar schoof er wel terug uit :p

Morpheus

Legacy Member
metaphore zei:
kheb nie heel deze thread gelezen ware iets te veel paginas
dus schiet me nie dood als ik iets zeg da al gezegd is....

in de_chateau hebde ook nen bug da die boskes soms nog blijve branden de ronde nadat de bom daar ontploft is

en ge hebt daar in die wijnkelder een ton staan in nen hoek
ik wou daar opspringen en bukken
maar ik zakte daar dus in en zat ahw in die ton maar schoof er wel terug uit :p


idd... dat blijven branden is soms wel irritant, maar kheb da bij andere maps ook al gemerkt dacht ik

metaphore

Legacy Member
nog nie op gelet in andere mappen precies...
en pissen hielp nie om het te blussen :/
kzal is voor havana gaan spelen nu

Os1

Legacy Member
bugs, ge kunt in bepaalde objecten springen, zoals de houten ton, maar ook in de groene kasten ... khoop da ze da nog fixe da je ook op kasten of tonnen kunt staan, en ook op tafels, tis redelijk iri dak er nie op kan staan <<

Morpheus

Legacy Member
metaphore zei:
nog nie op gelet in andere mappen precies...
en pissen hielp nie om het te blussen :/
kzal is voor havana gaan spelen nu

hehe... khad het u nogthans voorgedaan é

metaphore

Legacy Member
lol :) tuurlijk gaat da
eerst open ge u case... dan moete ff uwe fan harder late draaien en daar op pissen...
en dan gaat juist hetzelfde gebeuren in cs:s :/

nie dus... geloofde gij da nu echt, of vind ik de ironie nie in u tekstje :)
(in u case plassen kan ernstige gevolgen hebben)

Os1

Legacy Member
metaphore zei:
lol :) tuurlijk gaat da
eerst open ge u case... dan moete ff uwe fan harder late draaien en daar op pissen...
en dan gaat juist hetzelfde gebeuren in cs:s :/

nie dus... geloofde gij da nu echt, of vind ik de ironie nie in u tekstje :)
(pc in u case plassen kan ernstige gevolgen hebben)
ahum, kzen nie stom, ik weet da ge in CZ ook kon pissen ... morja dan nie :)
kga ff een paar schroevedraaierkes halen ;)

Goidse

Legacy Member
da ge ni op die tonne kunt staan komt door de physics, die zijn zo gemaakt da da ni gaa... oftwel kunde der op staan en beweegt 't ni ofwel beweegt het en kunde der ni op staan... :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Goidse zei:
da ge ni op die tonne kunt staan komt door de physics, die zijn zo gemaakt da da ni gaa... oftwel kunde der op staan en beweegt 't ni ofwel beweegt het en kunde der ni op staan... :p


bij sommige funmaps kunder wel opstaan (zie he_tennis bv)


wa mij ergert: bij funmaps: spawning weapons verdwijnen na enkele seconden=> maakt funmaps onmogelijk :(

da van die mensen zonder geweer, heb ik ook al gezien

bewijs

valt me nu op da die terrorist zen arm gans verneukt is :eek:

kakakaka

Legacy Member
Lag is het grootste prob. en het is ook wel lame dat ge uw wapens niet kunt verkopen voor iets anders te kopen.
Heb al dikwijls per ongeluk het verkeerde wapen aangeklikt en ik zat er mee vast...
Het is ook debiel dat ge elke keer het buy menu moet opendoen telkens je iets anders wil kopen , ipv alles aan te klikken wat je wil en dan op buy drukken... (zoals TO)
En soms heb je headshot dat je denk van wtf

metaphore

Legacy Member
da nogun problem heeft iedereen denk ik al wel is gezien :)

en van da kopen... maakt u gewoon ne mooien bind voor colt/ak
voor mp5 voor pistol en voor snipe ofzo en ge moet nooit meer in da menuke zitte prutse!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan