Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wauw :ironic:raikoN zei:Ik ken veel bugs per 2 vooral in nuke als je begint bij ct ga je naar boven op de trapladder 1iemand gaat zitten en de andere klimt erop dan moet je allebei jumpen en je bent door het dak![]()

ource) ik denk mss voor nen update(ja dus)
ource dat game unavailble is dus ik doe een clean reinstal
metaphore zei:kheb nie heel deze thread gelezen ware iets te veel paginas
dus schiet me nie dood als ik iets zeg da al gezegd is....
in de_chateau hebde ook nen bug da die boskes soms nog blijve branden de ronde nadat de bom daar ontploft is
en ge hebt daar in die wijnkelder een ton staan in nen hoek
ik wou daar opspringen en bukken
maar ik zakte daar dus in en zat ahw in die ton maar schoof er wel terug uit![]()
metaphore zei:nog nie op gelet in andere mappen precies...
en pissen hielp nie om het te blussen :/
kzal is voor havana gaan spelen nu
kunde dan pissen in CSMorpheus zei:hehe... khad het u nogthans voorgedaan é
:ironic: zoja, hoe dan ( kbedoel ingame
)
tuurlijk gaat da
:/
ahum, kzen nie stom, ik weet da ge in CZ ook kon pissen ... morja dan niemetaphore zei:loltuurlijk gaat da
eerst open ge u case... dan moete ff uwe fan harder late draaien en daar op pissen...
en dan gaat juist hetzelfde gebeuren in cs:/
nie dus... geloofde gij da nu echt, of vind ik de ironie nie in u tekstje
(pc in u case plassen kan ernstige gevolgen hebben)

Goidse zei:da ge ni op die tonne kunt staan komt door de physics, die zijn zo gemaakt da da ni gaa... oftwel kunde der op staan en beweegt 't ni ofwel beweegt het en kunde der ni op staan...![]()

