Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

motofreak

Legacy Member
welke bugs hebben jullie al tegen gekomen ?


ik werd geflashed en ik kon door zo'n box zien
en rond mijn cursor doet da maar raar zene

voor de rest vind ik die kleine detailekes prachtig zoals die geluidjes en hoe da zo'n ventje valt en die flashes vind ik ook wel vet, maar waarom word je doof van die flash?

Acra

Legacy Member
het schieten is ni meer het zelfde zoals in cs of cz
dat ze da ook maar rap veranderen da is ook voor mij een bug :(

Sanguin3

Legacy Member
Heb een foutje gevonden bij awp. Als je unzoomed naar die scope kijkt kun je bevoorbeeld da autootje int klein zien, maar als je naar boven kijkt met je awp kijkt de scope naar de grond en vice versa :p

motofreak

Legacy Member
das idd wel hard veranderd maar het lukt nog wel (vind ik)

m4rt1n0

Legacy Member
motofreak zei:
welke bugs hebben jullie al tegen gekomen ?


ik werd geflashed en ik kon door zo'n box zien
en rond mijn cursor doet da maar raar zene

voor de rest vind ik die kleine detailekes prachtig zoals die geluidjes en hoe da zo'n ventje valt en die flashes vind ik ook wel vet, maar waarom word je doof van die flash?

omdat dit in het echt ook zo is, een flashbang verblind en maakt een slachtoffer in de buurt doof, daarom ook de naam, flash van de flits, en bang van de enorm harde klap ;)

motofreak

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
omdat dit in het echt ook zo is, een flashbang verblind en maakt een slachtoffer in de buurt doof, daarom ook de naam, flash van de flits, en bang van de enorm harde klap ;)
vet wel nog wennen en tegoei gooien dus want heb het een paar keer bij men eige geflikt :p

m4rt1n0

Legacy Member
Sanguin3 zei:
Heb een foutje gevonden bij awp. Als je unzoomed naar die scope kijkt kun je bevoorbeeld da autootje int klein zien, maar als je naar boven kijkt met je awp kijkt de scope naar de grond en vice versa :p

dat is toch geen fout, dat hoort gewoon zo, het einde van die scope is een soort spiegeltje door de scheve lichtinval ofzo. Wat maakt dat als jij omhoog richt ziet de achterkant van je wapen bij wijze van spreken de grond, dus dat is normaal :)

motofreak

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
dat is toch geen fout, dat hoort gewoon zo, het einde van die scope is een soort spiegeltje door de scheve lichtinval ofzo. Wat maakt dat als jij omhoog richt ziet de achterkant van je wapen bij wijze van spreken de grond, dus dat is normaal :)
daar kanek nie aan uit :p ma da zou het zelfde moete zin als cs gewoon vind ik

SithCloud

Legacy Member
heh ik geraak zelfs nog niet in het main menu

DANK U VALVE OM ZO'N SHITGAME TE MAKEN


XXX

Your biggest Fan

SithCloud

[r5]abu

Legacy Member
- spray logo werkt langs geen kanten bij mij, ik hoor enkel geluid!
- de lucht ziet er beetje verneukt uit

anders wel cool
+ met vaten + decor spelen (zullen zeker tax van komen)
+ grenades
+ dat je grenades van kunt nemen van iemand doe dood is

da is het zowat

fraG^

Legacy Member
recoil is totaal verneukt ge kunt niemeer deftig aimen alleen maar sprayen, die headshots zijn ook fucked up, cs was een luckgame maar als ge source ziet is het erger, alle noobs staan bovenaan

Killer CYco

Legacy Member
Ik kan CS:S niet opstarten.. (de gewone 1.6 wel)
als ik play CS:S opstart.. dan kom ik even op het beginscherm maar zie enkel de foto
en dan keert hij terug naar windows.. nog mensen die deze prob hebben? (eventueel kan verholpen worden? waarschijnlijk niet maarja :/)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan