kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)
- Ga Naar (PLAY GAMES)
- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta
- Dan Neemde "PROPERTIES"
- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"
- Daarin Zet Ge "-console"
- Sluit da kaderke maar
- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)
- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"
- Open Counter-Strike : Source Beta
- Normaal ziede alleen u console
- Typ daarin "map de_dust"
- Tijdje laten laden
- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"
- duw op "ESC"
- En Dan ziede Het menu ook staan
Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo
- Open U console
- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)
- En Dan Connecte maar
voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen
