Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kill0rBee

Legacy Member
ik start css vandaag voor den eerste keer op, alles normaal kzie den achtergrond van css en dan ineens zittek weer op mijn Desktop zonder een error ofzo, ister ier nu al een oplossing voor ? (sorry alst hier al gestaan heeft maar kzat de laatste dage op smallband en kheb ni echt veel online geweest)

Reedsh

Legacy Member
reejalietie zei:
en voor sommige mensen werken GEEN ENKELE van die oplossingen op het steam forum (ik heb ze alle al geprobeerd)

nu ik kan het wel spele thx to wazzie ma ik zou toch gewoon wachten op een update.

hoe kan je het dan spelen?

reejalietie

Legacy Member
zijn een hoop mensen met een memory fout (dektop fout is een memory fout) als je -window toevoegd aan je launch options en dan nog steeds crashed ga je wel degelijk een error msg krijgen.

hoe ik kan spele? GCF files extracten & zo zelf je cs:s mapje creëren

Tufqibof

Legacy Member
mag ik vragen welke prog je gebruitk om GCF-files te extracten ?

reejalietie

Legacy Member
GCFscape

ma ge zou beter wachten op nen update van steam ... als admins mij toelaten willek het wel posten hoe het moet.

Kill0rBee

Legacy Member
kem dus de oplossing !! (voor die memory fout)

- Ga Naar (PLAY GAMES)

- Rechtermuisklik Op Counter-Strike : Source Beta

- Dan Neemde "PROPERTIES"

- Dan Klikte Op "LAUNCH OPTIONS"

- Daarin Zet Ge "-console"

- Sluit da kaderke maar

- Open Counter-strike 1.6 (niet CSS)

- Als CS 1.6 Volledig geladen is doet ge "ALT-TAB"

- Open Counter-Strike : Source Beta

- Normaal ziede alleen u console

- Typ daarin "map de_dust"

- Tijdje laten laden

- dan komde in de map de_dust op een server die ge zelf hebt "ge-create"

- duw op "ESC"

- En Dan ziede Het menu ook staan



Er Zit wel een bug, als ge Op "FIND SERVERS" klikt dan komt er dus niets op, kheb deze bug al gereport via de "BUG REPORT", dus als ge op een server wilt connect doe het dan zo

- Open U console

- Typ "Connect <IP>" (zonder die <> wel te verstaan)

- En Dan Connecte maar

voila hopelijk werkt CSS nu bij de meeste mensen :unsure:

reejalietie

Legacy Member
da werkt idd staat al 2 dagen op steam forum ma kdenk da da nie echt goe is voor u systeem 2 spellekes tegelijk draaien

ik heb dat ook getest werkt idd kunt connecten via console en dan spele.

Kill0rBee

Legacy Member
reejalietie zei:
da werkt idd staat al 2 dagen op steam forum ma kdenk da da nie echt goe is voor u systeem 2 spellekes tegelijk draaien

ik heb dat ook getest werkt idd kunt connecten via console en dan spele.

tis dan ook maar een tijdelijke oplossing he tot er een nieuwe update is :unsure:

reejalietie

Legacy Member
heb dat ook is volgens mij normaal? en wa ek ook nie snap is telkens ik iets wil typen staat er zo say [BE]: <hier typte dan>
wrm sta die BE daar? :o

motofreak

Legacy Member
Osi 140 zei:
Da's uwen keyboard ...

kweet nie ... :p maar tis iets me u toetsenbord ;) zodat je azerty typt
ik zit nog altij me die q bezig swel lastig ma komt in orde :p

motofreak

Legacy Member
ik heb nog een bug gevonden stom ze ma der zitte altij campers als je tero zijt en je gaat naar die tunnel als je juist die boog binne gaat kijk je naar links in dat hoekje als daar bove iemand loopt zie je een schaduw dus elke camper zit daar wa door het plafont te schieten kzal is zien ofk een screentje van kan nemen

Seek&amp;Destroy

Legacy Member
kdenk gewoon dat da spel ne veel te goeien pc nodig heeft

reejalietie

Legacy Member
wat ze dan warez versie noemen je kan die zelf creëren ...

XPlosiv

Legacy Member
lol der is een manier dat ge een bom krijgt. ookal hebt ge die niet. ge kunt zo 100 bommen hebben :/ nice bug wel niet goed voor de gameplay

Killer CYco

Legacy Member
zeg keer die bug ^^

btw indieanus das jammer é.. ge moet maar den legale beta afhalen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan