Archief - CS:S - bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daFour

Legacy Member
Acra zei:
het schieten is ni meer het zelfde zoals in cs of cz
dat ze da ook maar rap veranderen da is ook voor mij een bug :(


het werd es tijd dat het veranderde anders is het maar saai hoor!

nieuwe spel moet je gewoon worden é!


ik vind dat echt nie erg zé dat alles veranderd want die cs (hl1) begon al ferm tegen te steken na 3 jaar da spelen !

Agnosia

Legacy Member
daFour zei:
het werd es tijd dat het veranderde anders is het maar saai hoor!

nieuwe spel moet je gewoon worden é!


ik vind dat echt nie erg zé dat alles veranderd want die cs (hl1) begon al ferm tegen te steken na 3 jaar da spelen !

Totally agree! Vind cs: s echt 100x beter dan de vorige cs.

Gamb|t

Legacy Member
Bug: je kan op alle gebouwen lopen daar ergens op te springen :naughty: maar ik ga da hier nie vertellen. Als ze maar maken dat die eruit is, die is stukken erger dan de skywalk.

hybrid

Legacy Member
degeen dat het tijd vinden dat aiming enal veranderde zijn dan ook shitnoobs :)

m4rt1n0

Legacy Member
motofreak zei:
daar kanek nie aan uit :p ma da zou het zelfde moete zin als cs gewoon vind ik

ja zie,

u scope daar kijkte normaal door, dat is een bol glaasje, door de lichtinval langs boven heeft da een spiegelig effect waardoor u scope een soort achteruitkijkspiegel is.

Dus als je omhoog richt zie je in je "spiegel" de grond en als je naar de grond richt zie je de lucht, logisch toch? :unsure:

rooz

Legacy Member
Heb al 2 maal dit voorgehad :

Wil CSS spelen
Server 2 busy
ALLE steam games weg
Moet opnieuw CZ registreren
Server 2 busy

zucht ..

GG Valve, echt waar

motofreak

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
ja zie,

u scope daar kijkte normaal door, dat is een bol glaasje, door de lichtinval langs boven heeft da een spiegelig effect waardoor u scope een soort achteruitkijkspiegel is.

Dus als je omhoog richt zie je in je "spiegel" de grond en als je naar de grond richt zie je de lucht, logisch toch? :unsure:
zoals een kodak werkt dus

motofreak

Legacy Member
Agnosia zei:
Totally agree! Vind cs: s echt 100x beter dan de vorige cs.
tis en blijft nog een beta e ik ben er tevrede van MA ALS GE ER AL NIEMEER OP KUNT :cry: khoop da da snel word opgelost

liquido

Legacy Member
hybrid zei:
degeen dat het tijd vinden dat aiming enal veranderde zijn dan ook shitnoobs :)

sorry ik vind dat ook zne

wa is er nu nog skill aan alms er amper recoil is voor de rest is het echt een prachtgame

KIA_Killer

Legacy Member
text problems:
(1) mijn text + nickname is in oranje (alles :s), al de ander hun nickname is blauw of rood (afhangende van team) maar bij mij niet

(2) als ik een zin verstuur moet mijn laatste karakter dubbel getyped worden, typ ik dat maar 1 keer word die niet geregistreerd

(3) nickname geef ik in console in als 'KIA & Jefke', in scoreboard staat er 'KIA Jefke' en als ik een text verstuur staat er bij de chat mijn nick als 'KIA && Jefke'.

Game-Play problems:
(1) hitboxen zijn nog altijd niet al te goed

(2) bij een headshot vliegen de ventjes niet meer :'(, ook véél te weinig bloed, 'k mis het nu al eigenlijk :s (ik wil een headshot animatie _of coolere ragdoll-headshots_ )

(3) ventjes bewegen lelijk (onnatuurlijk)

... to be continued ...

solid-snake

Legacy Member
motofreak zei:
ik heb nog nie eens een consol :confused: :wtf:


voor console te enablen go to options--->advanced en klik enable console aan




en bugs bij de glock, als je die op burst zet en je verwisseld van wapen en dan terug naar glock dan staat ie weer op semi :wtf:

grinshu

Legacy Member
Options > Controls > Advanced
daar hebt ge nog 2 opties
een van die 2 is de goeie
de een is fastswitch dus ge zult wel geen moeite hebbe om te zoeke welke de goeie is :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan