text problems:
(1) mijn text + nickname is in oranje (alles

), al de ander hun nickname is blauw of rood (afhangende van team) maar bij mij niet
(2) als ik een zin verstuur moet mijn laatste karakter dubbel getyped worden, typ ik dat maar 1 keer word die niet geregistreerd
(3) nickname geef ik in console in als 'KIA & Jefke', in scoreboard staat er 'KIA Jefke' en als ik een text verstuur staat er bij de chat mijn nick als 'KIA && Jefke'.
Game-Play problems:
(1) hitboxen zijn nog altijd niet al te goed
(2) bij een headshot vliegen de ventjes niet meer :'(, ook véél te weinig bloed, 'k mis het nu al eigenlijk

(ik wil een headshot animatie _of coolere ragdoll-headshots_ )
(3) ventjes bewegen
lelijk (onnatuurlijk)
... to be continued ...