Wat precies de verkeerde reactie is bij een voorwiel aangedreven wagen...
Den uitleg:
De wagen gaat de bocht in, ge draait aan uw stuur ma uwe auto wil nie mee wegen onderstuur (wegens te snel te rijden of regen ofzo). De eerste reactie van menig chauffeur is van de gas te lossen (dat is een natuurlijke reflex). Wat gebeurd er nu...
In tegenstelling tot nen rwd begint de kont niet te schuiven waardoor de snuit van uw auto in de juiste richting komt te staan. Maar door het op de motor remmen van ne FWD blokkeren uw voorste wielen, ALLE ACTIES DIE ERVOOR KUNNEN ZORGEN DAT UWEN AUTO STUURT ZIJN NU VERDWENEN!
De auto blijft dus zijn lijn volgen en vliegt buitenom uit de bocht (in echt verkeer komt ge dus indien het nen bocht naar rechts was eerst nog eens op de tegenligger zijn rijvak terecht).
Het enige wa ge kunt doen met nen FWD is met uw linkse voet (!!! probeer dit maar eens in ne echte wagen en niet in een sim... Den eerste keer plakt ge dus vanvoor tegen uw vooruit) een heeeel klein beetje remmen (da lukt u dus nie zonder oefening), waardoor uw auto een hééél klein beetje overstuur krijgt en ge uw snuit in de juiste richting kunt zetten en met uw rechtse voet uw gas volledig onder drukken. Maar zoals Mumhra zei werkt da trucske nie op een racecircuit omdat ge meestal te hoog in toeren zit... Als Peter Baert zegt dat dit wel kan dan betekend dit enkel dat hij te traag raced