Archief - écht realistisch weggedrag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racemaniac

Legacy Member
'k vraag mij af of er een game is waar het weggedrag echt realistisch is, daarmee bedoel ik dat ge echt controle hebt over de auto als in't echt, en dus kunt slippen als ge dat wilt, en zo indien gewenst pwoerslides door de bochten maken
voro de moment hebt ge of een rallyspel waar ge MOET slippen in de bochten, ofwel baanracers waar ge da ni kunt, tenzij ge tollend van de baan wilt vliegen
is er een spel waar dit niet het geval is? een rally spel waar ge gewone bochten aan redelijke snelheid kunt pakken zonder dat ge begint te slippen, of een baanracer waar ge mooi slippend bochten kunt pakken?

Ironpole

Legacy Member
Netkar, gemaakt voor het realisme, zoek mar es op google :applause:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Netkar, is dat te kopen, is dat een modification voor een spel of is dat gewoon gratis?

Ironpole

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Netkar, is dat te kopen, is dat een modification voor een spel of is dat gewoon gratis?


For free ^^
Moet wel me stuur/gamepad/joystick

Viperius

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Netkar, is dat te kopen, is dat een modification voor een spel of is dat gewoon gratis?
netKar 0.99 is gratis. De volgende versie (wat nkPro zal noemen) zal te betalen zijn. Het zal dan ook een stuk verbeterd worden.

Racemaniac

Legacy Member
Eduw zei:
richard burns rally keer proberen :)
'k had net in pc gameplay gelezen dat het weggedrag daar ni zo realistisch was...
netkar heb ik ook al gespeeld, maar zou ge daar echt slippend door de bocht kunnen gaan?
de laatste keer da ik da gespeeld heb zaten er nog fouten in de tracks die u willekeurig deden slippen, waardoor ge vrij snel van de baan vloog

waar ik dus op doel is dat ge of baanracers hebt waar uw auto aa nde weg kleeft, of van de baan vliegt, of rallygames, waar uw auto gelijk nix slippend door de bocht vliegt, ne gewone bocht pakken gaat amper. In werkelijkheid is da natuurlijk ni zo, 'k heb al op topgear die gast met ne lotus elise denk ik in rallystijl het parcours zien rondgaan....

integra

Legacy Member
Racemaniac zei:
'k had net in pc gameplay gelezen dat het weggedrag daar ni zo realistisch was...
netkar heb ik ook al gespeeld, maar zou ge daar echt slippend door de bocht kunnen gaan?
de laatste keer da ik da gespeeld heb zaten er nog fouten in de tracks die u willekeurig deden slippen, waardoor ge vrij snel van de baan vloog

waar ik dus op doel is dat ge of baanracers hebt waar uw auto aa nde weg kleeft, of van de baan vliegt, of rallygames, waar uw auto gelijk nix slippend door de bocht vliegt, ne gewone bocht pakken gaat amper. In werkelijkheid is da natuurlijk ni zo, 'k heb al op topgear die gast met ne lotus elise denk ik in rallystijl het parcours zien rondgaan....
Absolute bullshit. RBR is het beste rallyspel dat er tot nu toe is. (en voor lange tijd nog zal zijn)

zavVi

Legacy Member
em met cmr kunde best wel een slipke doen ... toch ??
en voor realistisch zou ik zege GTR maar das nog niet uit :'(

Mr. M

Legacy Member
voor realistisch zou ik toch ook zegge RBR ze, das zowa t meest realistische racegame dak al heb gespeeld, zeker meest realistische rallygame (k geef toe da k nog ni veel realistische racegames heb gespeeld, ma toch)

als ander hier da ook zegge :)

Racemaniac

Legacy Member
integra zei:
Absolute bullshit. RBR is het beste rallyspel dat er tot nu toe is. (en voor lange tijd nog zal zijn)
i kzeg toch ni dat het rommel is, noch dat het onrealistisch is
'k zeg enkel dat het ni 100% realistisch is, vooral in de zin da ik bedoelde

alle spellen zijn erg realistisch in hun manier van racen, rally stijl of gewoon, ge kutn echter in een rallyspel ni gewoon rijden, zelfs moest ge uw auto daar proberen toe af te stellen, noch zult ge in een gewoon racegame in rallystijl kunnen rondrijden, bij de rallygames zal uw achterkant sowieso minder grpip hebben en uw auto vrij simpel in een stabiele slip gaan, bij gewone racegames is uw auto eenmaal erg stabiel, en als ge slipt vliegt ge 100% zeker van de weg af

en da's ni realistisch... en da vraag ik mij af, is er een game waar da ni zo is?

Viperius

Legacy Member
Racemaniac zei:
en da's ni realistisch...
Zegt gij... en daar blijft het dan ook bij...

In verschillende spellen edde uiteraard verschillende types auto's, diffs, ophaninging, banden, ... Die zijn dan ook voor dat type racen gemaakt. Irl gade ook niet zomaar van een dtm bv. een auto met het gedrag van ne rally auto kunnen maken zenne.

integra

Legacy Member
Viperius zei:
Irl gade ook niet zomaar van een dtm bv. een auto met het gedrag van ne rally auto kunnen maken zenne.
Inderdaad. Ik geloof zelfs dat een rallyauto met z'n 150 pk minder tov een DTM nog altijd meer koppel heeft. (beste auto's zitten ronde de 600 nm)
Van dit laatste ben ik wel helemaal niet zeker. Even opzoeken dus. :p
*edit* Ik denk toch dat een DTM iets meer koppel heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan