eraserke
Legacy Member
Viperius zei:Gij respecteert mijn mening zogezegd, maar toch zit gij bv. GTR en RBR klotespellekes te noemen (en ik heb hoge twijfel of ge die zelfs al gespeeld hebt...). Ik daarintegen heb gewoon gezegd dat GT niet realistisch is, wat niet wil zeggen dat het een klotespel is (ik vind het zelfs ook leuk, alleen alles behalve realistisch).
Wie respecteert hier wie?
Ik vraag mij dan wel af wat jij realisme noemt???
ja hoor...


dus daar gaat uw simulatie
?