Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eduw zei:die auto gebruikte ek enkel als vergelijking...
kweet wel dat er van die auto's zijn...
Maar die supras enzo... willek toch wel eerst zien... Zullen mss wel bestaan maar ktwijfel of er competitie mee gereden wordt...
Gaanman zei:Da is toch totaal naast de kwestie? Het is niet omdat er met die wagens geen competitie gereden wordt dat je er in GT geen races mee kan rijden?
Ge kunt een wagen opvoeren tot zoveel ge wilt e?
Pakt ne VW kever... Wa past daar in van motor ? Idd ne porsche... Hoeveel pk heeft u keverken dan???
Der bestaat zelfs nen audi TT me Bimotor +- 900 pk en jaaaaa daar wordt competitie mee gereden? Waarom rijden ze geen races me autos boven de 900 pk, omdat da ni mag idd... Maar het KAN wel http://www.supercars.de/singlecar/9/542.html
En moet ge daarom zo'n zaag spannen?Shorty87 zei:enigste wa mij interesseert is crashspellekes gelijk crashday, flatout en vice city![]()
die TT heeft 950 Nm koppelGaanman zei:Da is toch totaal naast de kwestie? Het is niet omdat er met die wagens geen competitie gereden wordt dat je er in GT geen races mee kan rijden?
Ge kunt een wagen opvoeren tot zoveel ge wilt e?
Pakt ne VW kever... Wa past daar in van motor ? Idd ne porsche... Hoeveel pk heeft u keverken dan???
Der bestaat zelfs nen audi TT me Bimotor +- 900 pk en jaaaaa daar wordt competitie mee gereden? Waarom rijden ze geen races me autos boven de 900 pk, omdat da ni mag idd... Maar het KAN wel http://www.supercars.de/singlecar/9/542.html

mja, een rallywagen heeft ongeveer 2 maal zoveel koppel als pk.RuffRyder3600 zei:die TT heeft 950 Nm koppel![]()

I WANT ONE!!! das men antwoordintegra zei:mja, een rallywagen heeft ongeveer 2 maal zoveel koppel als pk.![]()
Wat is uw antwoord daarop?![]()

en moet ge mij daarom quoten?integra zei:En moet ge daarom zo'n zaag spannen?
MangleR zei:euhm bj netkar heb ik lichtjes een probleempje ?
ik geef gewoon vol gas en toch rijd em maar aan 20 ?
en ik kan nochtans versmijten hoor, van vitessen he
inderdaad, zelfs zo beu dak nen auto-refresh geinstalled heb om mijn F5 knop te sparen :doh:Eduw zei:zijn jullie da ook zo beu dajje moet refreshen wegens server to busy??
![]()
![]()
![]()
Shorty87 zei:inderdaad, zelfs zo beu dak nen auto-refresh geinstalled heb om mijn F5 knop te sparen :doh:
Hoe komt dat feitelijk ? en hoe kunnen ze dat voorkomen ?
LoL das waar, en Lego Racer dan??? Das pas Realistisch en iedereen kan het spelen zelf men kleine (soort) neef, dus das vanaf nu de hit op lan partysnazaar zei:trackmania is realistisch
![]()

RipTor zei:Wa ne vreemde thread hier
Hier zijn waarempel mensen die beweren dat GT4 realistischer is dan N2003 (wat algemeen in de echte serieuze simwereld bekend staat als het meest realistische spel met de beste physics engine dat ge momenteel kunt krijgen...).
Wss spelen enkele echte nascar racers (zoals Dale Earnardth JR) NR2003 zoveel omdat het niet realistisch is :-/ Het grootste bewijs dat uw spel realistisch is is als echte professionele racers da spel ook echt serieus spelen (online competities enzo meedoen dus). En dat is bij NR2003 dus wel degelijk het geval.
GT3 is een arcadespel jongens. Bij ne auto van 900Pk met achterwielaandrijving kunt ge echt nie vol op uw gas gaan staan in nen bocht zonder al te veel problemen zu.
en ge moogt gelijk welk spel opnoemen het is zo ni beter e...
strijkgaan dus e die misvormde controllers van de xbox een "lookalike" (ale een probeerselke) van de dual shock 

probeer da nu is in GT
als gij denkt dat ge dien auto kunt opvangen dan zijde de beste gamer van de wereld
(ge weet toch hopelijk da ge die hulp functies van TC en ST kunt afzetten
noobs als gij vinden dat waarschijnlijk handig 

)
totaal maar dan ook totaal geen arcadegevoel...op en top de beste simulatie op de markt 

eraserke zei:pakt pc...welk stuurke da ge ook noemt het sucked in vergelijking met het GT stuurke![]()
eraserke zei:GT4 dus in combinatie met het daarvoor ontworpen stuurke...driving force pro van logitech...das gewoon de ultime combinatie e...ER IS NIKS BETERS luider kan ik het ni roepen

Wat een losers lopen hier toch.Viperius zei:N/o, maar deze zin alleen al zegt meer dan voldoende over uw kennis ivm. pc sims.
Okok, deze staat op een mooie 2de plaats:
![]()
