Archief - écht realistisch weggedrag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eduw

Legacy Member
die auto is ook niet gemaakt om op de weg te racen é :)
maar kgeloof dat da ier een gt4 topic wordt...


anyways mss street legal eens proberen als realistisch racespel? :naughty: :naughty:

Gamer 01

Legacy Member
yep, laten we nu maar zwijgen over gt............wanneer komt gtr uit btw?

Gaanman

Legacy Member
Eduw zei:
die auto gebruikte ek enkel als vergelijking...
kweet wel dat er van die auto's zijn...
Maar die supras enzo... willek toch wel eerst zien... Zullen mss wel bestaan maar ktwijfel of er competitie mee gereden wordt...

Da is toch totaal naast de kwestie? Het is niet omdat er met die wagens geen competitie gereden wordt dat je er in GT geen races mee kan rijden?
Ge kunt een wagen opvoeren tot zoveel ge wilt e?
Pakt ne VW kever... Wa past daar in van motor ? Idd ne porsche... Hoeveel pk heeft u keverken dan???
Der bestaat zelfs nen audi TT me Bimotor +- 900 pk en jaaaaa daar wordt competitie mee gereden? Waarom rijden ze geen races me autos boven de 900 pk, omdat da ni mag idd... Maar het KAN wel http://www.supercars.de/singlecar/9/542.html

Viperius

Legacy Member
Gaanman zei:
Da is toch totaal naast de kwestie? Het is niet omdat er met die wagens geen competitie gereden wordt dat je er in GT geen races mee kan rijden?
Ge kunt een wagen opvoeren tot zoveel ge wilt e?
Pakt ne VW kever... Wa past daar in van motor ? Idd ne porsche... Hoeveel pk heeft u keverken dan???
Der bestaat zelfs nen audi TT me Bimotor +- 900 pk en jaaaaa daar wordt competitie mee gereden? Waarom rijden ze geen races me autos boven de 900 pk, omdat da ni mag idd... Maar het KAN wel http://www.supercars.de/singlecar/9/542.html

Die motoren overleven geen race imo, maar das iets te ver off topic...

RuffRyder3600

Legacy Member
Gaanman zei:
Da is toch totaal naast de kwestie? Het is niet omdat er met die wagens geen competitie gereden wordt dat je er in GT geen races mee kan rijden?
Ge kunt een wagen opvoeren tot zoveel ge wilt e?
Pakt ne VW kever... Wa past daar in van motor ? Idd ne porsche... Hoeveel pk heeft u keverken dan???
Der bestaat zelfs nen audi TT me Bimotor +- 900 pk en jaaaaa daar wordt competitie mee gereden? Waarom rijden ze geen races me autos boven de 900 pk, omdat da ni mag idd... Maar het KAN wel http://www.supercars.de/singlecar/9/542.html
die TT heeft 950 Nm koppel :eek:

MangleR

Legacy Member
MangleR zei:
euhm bj netkar heb ik lichtjes een probleempje ?
ik geef gewoon vol gas en toch rijd em maar aan 20 ?
en ik kan nochtans versmijten hoor, van vitessen he

tis nie voor teen of tander he, ma
kunt ge mij ook keer quoten en elpen :ironic:

Eduw

Legacy Member
:offtopic: zijn jullie da ook zo beu dajje moet refreshen wegens server to busy?? :angry: :angry: :angry:

Shorty87

Legacy Member
Eduw zei:
:offtopic: zijn jullie da ook zo beu dajje moet refreshen wegens server to busy?? :angry: :angry: :angry:
inderdaad, zelfs zo beu dak nen auto-refresh geinstalled heb om mijn F5 knop te sparen :doh:

Mikail

Legacy Member
Shorty87 zei:
inderdaad, zelfs zo beu dak nen auto-refresh geinstalled heb om mijn F5 knop te sparen :doh:

:p Hoe komt dat feitelijk ? en hoe kunnen ze dat voorkomen ?

RBR is wel realistisch, maar dat is wellicht niet wat je zoekt ?

Live for speed, netKar en gtr zijn de aanraders...

RipTor

Legacy Member
Wa ne vreemde thread hier :-)

Hier zijn waarempel mensen die beweren dat GT4 realistischer is dan N2003 (wat algemeen in de echte serieuze simwereld bekend staat als het meest realistische spel met de beste physics engine dat ge momenteel kunt krijgen...).

Wss spelen enkele echte nascar racers (zoals Dale Earnardth JR) NR2003 zoveel omdat het niet realistisch is :-/ Het grootste bewijs dat uw spel realistisch is is als echte professionele racers da spel ook echt serieus spelen (online competities enzo meedoen dus). En dat is bij NR2003 dus wel degelijk het geval.

GT3 is een arcadespel jongens. Bij ne auto van 900Pk met achterwielaandrijving kunt ge echt nie vol op uw gas gaan staan in nen bocht zonder al te veel problemen zu.

DaCrashOveride

Legacy Member
nazaar zei:
trackmania is realistisch
:p

:unsure:
LoL das waar, en Lego Racer dan??? Das pas Realistisch en iedereen kan het spelen zelf men kleine (soort) neef, dus das vanaf nu de hit op lan partys :rofl:

eraserke

Legacy Member
RipTor zei:
Wa ne vreemde thread hier :-)

Hier zijn waarempel mensen die beweren dat GT4 realistischer is dan N2003 (wat algemeen in de echte serieuze simwereld bekend staat als het meest realistische spel met de beste physics engine dat ge momenteel kunt krijgen...).

Wss spelen enkele echte nascar racers (zoals Dale Earnardth JR) NR2003 zoveel omdat het niet realistisch is :-/ Het grootste bewijs dat uw spel realistisch is is als echte professionele racers da spel ook echt serieus spelen (online competities enzo meedoen dus). En dat is bij NR2003 dus wel degelijk het geval.

GT3 is een arcadespel jongens. Bij ne auto van 900Pk met achterwielaandrijving kunt ge echt nie vol op uw gas gaan staan in nen bocht zonder al te veel problemen zu.

ma manneke toch LOL gewoon lees dit is ff en delete dan uwe post ze...het woord dommerik komt in me op...

ten eerste GT4 is er nog niet...
ik baseer mij slechts op nen demo...gt prologue...
GT4 dus in combinatie met het daarvoor ontworpen stuurke...driving force pro van logitech...das gewoon de ultime combinatie e...ER IS NIKS BETERS luider kan ik het ni roepen :D en ge moogt gelijk welk spel opnoemen het is zo ni beter e...

pakt Xbox...stel ik u 1 vraag...met welk stuurke speelde da spelleke? en uw antwoord is met de controller :D strijkgaan dus e die misvormde controllers van de xbox een "lookalike" (ale een probeerselke) van de dual shock ;)
pakt pc...welk stuurke da ge ook noemt het sucked in vergelijking met het GT stuurke ;)

en dan waar ik mij het meeste aan stoor...

"GT3 is een arcadespel jongens. Bij ne auto van 900Pk met achterwielaandrijving kunt ge echt nie vol op uw gas gaan staan in nen bocht zonder al te veel problemen zu." !!! wa een gezever :D probeer da nu is in GT :D als gij denkt dat ge dien auto kunt opvangen dan zijde de beste gamer van de wereld :niceone: !!!

probeer da ne keer met nen dual shock en nen auto met meer dan 600pk ik geef u zelfs nog krediet :D (ge weet toch hopelijk da ge die hulp functies van TC en ST kunt afzetten :D noobs als gij vinden dat waarschijnlijk handig ;)

ik zeg u dat je zelfs in GT1 nog geen auto van 600pk kunt a fond stampen zonder da ze uitbreekt...das gewoon dingen neerschrijven da op genen bal slaan e das gewoon dingen verkondigen da ge zelf uitvindt...


en dit nog :D

"GT3 is een arcadespel jongens" STRIJK

GT the real driving simulation euhm kzal simulation fkes vertalen voor u: simulatie (of is dat nog te moeilijk :D)

der is dan ook geen een game op dit moment op de markt die u de sensatie zal geven die je kan beleven met GT4 in combinatie met het daarvoor ontworpen stuurtje ;) totaal maar dan ook totaal geen arcadegevoel...op en top de beste simulatie op de markt :)

vriendelijke groeten :D

eraser

Viperius

Legacy Member
eraserke zei:
pakt pc...welk stuurke da ge ook noemt het sucked in vergelijking met het GT stuurke ;)

N/o, maar deze zin alleen al zegt meer dan voldoende over uw kennis ivm. pc sims.


Okok, deze staat op een mooie 2de plaats:
eraserke zei:
GT4 dus in combinatie met het daarvoor ontworpen stuurke...driving force pro van logitech...das gewoon de ultime combinatie e...ER IS NIKS BETERS luider kan ik het ni roepen

:lol:

integra

Legacy Member
Viperius zei:
N/o, maar deze zin alleen al zegt meer dan voldoende over uw kennis ivm. pc sims.


Okok, deze staat op een mooie 2de plaats:


:lol:
Wat een losers lopen hier toch. :lol: :D
Eraserke is owned. :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan