Viperius
Legacy Member
Hmmz, ik weet niet veel van fwd circuit racen (aangezien het maar relatief weinig gedaan wordt, uitgenomen in de instapklasses), maar waarom moet je wagen op zijn maximale koppel zitten om hem recht te trekken? Tuurlijk gaat het koppel naar beneden eens over dat toerental, maar dit dropt toch zo scherp niet dat die auto niet meer recht te trekken is? (is maar een vraag é, nu ni direct beginnen flamen...)
Door gas te lossen kan het natuurlijk ook, aangezien je daardoor je zwaartepunt (dynamisch uiteraard) van de wagen naar voor verlegt.
Door gas te lossen kan het natuurlijk ook, aangezien je daardoor je zwaartepunt (dynamisch uiteraard) van de wagen naar voor verlegt.


