Asserti
Legacy Member
eraserke zei:weet heel goed dat uw achterste ook ne keer ni kan uitbreken...en dan duwde met al uw pk's uw RWD ottoke recht naar de vangrail over zijn voorste wielen...zou ni de eerste zijn da zo zijn porscheke ofzo bijeenpret...
true, maar bij nen fwd gade sowieso naar de buitenkant van de bocht
edit: khem nog es naar da filmke gekeken; best dattem remde, anders zat em vlak op dien brom.
en waarom zette gij 5 posts na elkaar?
strijk gaan ze maat
...

...