Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overxander zei:[youtube]rxX1v3bjXak&feature=player_embedded[/youtube]
squize me BE zei:Heeft er niemand zin om een clan ofzo te beginnen?![]()
overxander zei:alleen op bo of nog andere games?

squize me BE zei:Hoofdzakelijk bo, maar eventueel nog anderen?![]()
squize me BE zei:Hoofdzakelijk bo, maar eventueel nog anderen?![]()

squize me BE zei:Heeft er niemand zin om een clan ofzo te beginnen?![]()

JimmyPatterson zei:Als je ooit Battlefield 3 zou gaan spelen, mag je die vraag altijd wel opnieuw stellen![]()
squize me BE zei:Dit ben ik ook van plan te spelen, battlefield 2 ook nog in afwachting eventueel...
Bad company 2 bedoel ik, maar ik wil vooral Back ops in clanverband spelen..R1TM1X zei:geen bad company 2?
squize me BE zei:Bad company 2 bedoel ik, maar ik wil vooral Back ops in clanverband spelen..
Tits zei:iemand de nieuwe mappack al getest?
Tits zei:iemand de nieuwe mappack al getest?
