Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
Lord0Link zei:
Ik heb em al wa liggen spelen muziek easter egg is pretty easy om te vinden ma shit die map is groot kheb tot nu toe nog maar 1 plekske gevonden waar ge ne decent rapetrain op kunt doen
+ kheb ook alleen nog ma 4 perks gevonden Quick Revive, Jugger, Flopper en één of ander headshot ding

don't know what it is but sounds :drool:

BiZi

Legacy Member
haha :)
+ benaming rapetrain is anders ook wel bangelijk.

Pff kan me geen zak concentreren op den bureau vandaag :)

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
ik ga er mijn geld ni meer aan spenderen zelfs al ziet de zombie map er cool uit.

BiZi

Legacy Member
Your loss buddy.

De replaywaarde van dergelijke maps overstijgen zelfs full retail games in mijn ogen. Ik zit er niets mee in om hiervoor te betalen tbh.

BiZi

Legacy Member
Pittig mapke die Call of the Dead. Int begin was het effe wennen, maar mijn cherryke is bij deze gepopt :) Zip linen is de max!

Soit, nog zoveel stuff te ontdekken...

PS: weet er iemand de Stakeout liggen op deze map?

Lord0Link

Legacy Member
BiZi zei:
PS: weet er iemand de Stakeout liggen op deze map?

vooral eer ge da huiske/krot binnen gaat voor Stamina daar rechts tegen de muur.
en stamina is te vinden als ge de AK74u bij die vuurtoren die deur opent en dan gewoon op dezelfde vloer hebde nog een deur en dan vind ge het wel

John.R77

Legacy Member
Zijn er geen 4Gamers toernooien van Black Ops op de 360 toevallig?

Dawg (oi22)

Legacy Member
John.R77 zei:
Zijn er geen 4Gamers toernooien van Black Ops op de 360 toevallig?

Uhm, niet dat ik weet :p Ik ben momenteel wel bezig met de 4G review van Escalation :)

BiZi

Legacy Member
Lord0Link zei:
vooral eer ge da huiske/krot binnen gaat voor Stamina daar rechts tegen de muur.
en stamina is te vinden als ge de AK74u bij die vuurtoren die deur opent en dan gewoon op dezelfde vloer hebde nog een deur en dan vind ge het wel

thx!!!

Tracker

Legacy Member
zeg, heeft iemand de golden rod al gevonden? kword er stilaan onnozel van... al die bullshit da op youtube wordt gezegd over da ge die moet vinden door met de hyena in den grot te schieten op het begin? En met die cijfercombinaties in de lichttoren... good god :p

valdemaniak

Legacy Member
ik dacht zo gauw ge de vodka fles hebt gegeven naar de powerroom gaan en daar frullen met dat roer en levers... dan zou de lichttoren groen licht geven en kunt ge daar de golden rod vinden...

geen idee hoor, is maar wat ik gelezen heb.

Las ook dat er idd melee wapens inzitten zoals sickle (dat geloof ik nog, maar waar dan te koop?) en de machetes en riek vanuit de openingsscene... iemand een idee?

Lord0Link

Legacy Member
efkes uit verveling achievement guide voor Call of the Dead solo gemaakt

[youtube]bKLFgQg2hHY&hd=1[/youtube]

xDilatedx

Legacy Member
Lord0Link zei:
efkes uit verveling achievement guide voor Call of the Dead solo gemaakt

[youtube]bKLFgQg2hHY&hd=1[/youtube]

Gij moogt mij altijd ies toevoegen voor wa MP te zombien :D

GT: kTs Atreyu

xDilatedx

Legacy Member
Jeeuj, vandemiddag de Ensemble cast achievement gedaan in co-op 80G's :D

Nu heb ik 1280/1300, enkel nog de scavenger achievement...

Was trouwens niet simpel maar met wa coordinatie is het wel te doen. We hebben het met 3 man gedaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan