Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Call Of Duty 7 aka Call Of Duty: Black Ops is aangekondigd, het is dit jaar weer de beurt aan treyarch als developer.

9lives - Gamepublishers - Treyarch - Call of Duty: Black Ops aangekondigd met website

1272648574.jpg


[youtube]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Xv6U7IqNis8&hl=en_US&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Xv6U7IqNis8&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl=en_US&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bcX7WJGRZYs&hl=en_US&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bcX7WJGRZYs&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/youtube]

Releasedatum: 9 november 2010

Officiële Site: Call of Duty: Black Ops | Age Gate

Deel jullie verwachtingen :)

Mat23

Legacy Member
vond de 5 wel leuker dan mw2. Niet constant last van campers, glitchers etc. hup treyarch!

Borretje1975

Legacy Member
Ik vond de nazi zombie`s erg vet,en de co-op campaign.Hopelijk wordt de volgende een ware opvolger van kwaliteit.

Razzia

Legacy Member
WaW SP was nochtans fucking epic met momenten (charge tegen moffen tijdens onweerstorm in Berlijn, het gevecht in de Reichstag,...) en was helemaal niet slecht. MP was wel ok, gewoon COD4 met WO II wapens. Ben benieuwd wat ze van deze terechtbrengen, Vietnam is een genre dat voor mij nog geen enkele keer fatsoenlijk is gedaan.

el slettos

Legacy Member
ik hoop dat ze er wat goeds van maken..

Treyarch, don't let us down, because I remember what you did with CoD 3 ... :sop:

CurrY

Legacy Member
Ik ga hem maar laten voor wat het is lijkt mij. Het is nog wat vroeg om te oordelen maar ik betwijfel dat ik hem ga aanschaffen.

Bart Religion

Legacy Member
singleplayer vind ik niet goed van COD5. Veel te onsamenhangend en geen verhaal. Gewoon wat willekeurige actie scenes uit oorlogsfilms aan elkaar geplakt precies.

Nee, dan was die laatste Brothers In Arms game veel beter.

JimmyPatterson

Legacy Member
Uw vergelijking is wel niet echt juist hé

Cod kunde niet vergelijken met Brothers in Arms; tis totaal anders. Cod draait al sinds deel 1 om actie en epische momenten terwijl BIA meer op tactiek leunt (en op het verhaal binnen uw squad). Het verhaal in BIA is sowieso meer samenhangend omdat dit slechts uit één oogpunt is. Cod games hebben meestal meerdere standpunten (Amerikanen,Russen,...) waardoor het verhaal misschien wat slordigere lijkt.

Bart Religion

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Uw vergelijking is wel niet echt juist hé

Cod kunde niet vergelijken met Brothers in Arms; tis totaal anders. Cod draait al sinds deel 1 om actie en epische momenten terwijl BIA meer op tactiek leunt (en op het verhaal binnen uw squad). Het verhaal in BIA is sowieso meer samenhangend omdat dit slechts uit één oogpunt is. Cod games hebben meestal meerdere standpunten (Amerikanen,Russen,...) waardoor het verhaal misschien wat slordigere lijkt.

Ja, en daarom vind ik het ene leuker dan het andere.

Heb liever spellen met een leuk verhaal.

kiewitcity

Legacy Member
over het algemeen heb ik de games v treyarch altijd leuker gevonden .. en naar het schijnt gaan ze terug medics in de game steken,iemand een idee of dit waar is? heb cod 3 altijd als medic gespeelt en kapot mee geamuzeerd.

Anoniem05

Legacy Member
Zoals altijd heeft treyarch het werk van IW gestolen, die mannen kunnen zelf precies echt geen engines ofzo ontwikkelen hé :s


Zoals WAW cheape itineratie die een pak teveel geld kost voor wat het waard is.

xDilatedx

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Zoals altijd heeft treyarch het werk van IW gestolen, die mannen kunnen zelf precies echt geen engines ofzo ontwikkelen hé :s


Zoals WAW cheape itineratie die een pak teveel geld kost voor wat het waard is.

WaW was nog de leukste COD game die ik ooit gespeeld heb in co-op.

Nazi zombies was een geweldige toevoeging met steeds nieuwe elementen, upgrades, monkey bombs, helse honden, perksacola's,...

I <3 Treyarch

Anoniem05

Legacy Member
xDilatedx zei:
WaW was nog de leukste COD game die ik ooit gespeeld heb in co-op.

Nazi zombies was een geweldige toevoeging met steeds nieuwe elementen, upgrades, monkey bombs, helse honden, perksacola's,...

I <3 Treyarch

Allez dan, Treyarch heeft de nazi zombies toegevoegd.

Applaus :applause:



Nazi zombies was fijn, voor een dag of drie... Geeft het spel iig geen meerwaarde aangezien het gewoon het werk van IW was waar ze dan die Zombies bijgevoegd hebben en andere models hebben gemaakt...

Dit gaat van 't zelfde zijn,koop 'm misschien als hij in de budgetbak ligt.

Mat23

Legacy Member
Ik heb me ook veel meer geamuseerd met WaW dan met mw2. Veel minder last van campers, glitchers etc. Treyarch > IW

xDilatedx

Legacy Member
Idd. met die kurywusaki kunde toch ni klappen. WaW was in alle opzichten beter dan mw naar mijn mening. Mw krijgt gewoon veel meer reclame en budget denk ik.

Anoniem05

Legacy Member
xDilatedx zei:
Idd. met die kurywusaki kunde toch ni klappen. WaW was in alle opzichten beter dan mw naar mijn mening. Mw krijgt gewoon veel meer reclame en budget denk ik.


In tegendeel, met mij valt héél goed te klappen. Je gaat me toch niet vertellen dat Treyarch hier veel werk aan gehad heeft? Of veel werk zal hebben aan Black ops?:rofl:

Als jij er niet tegen kan dat er mensen zijn die zich niet neerleggen bij je manier van denken dan valt er met u niet te klappen. :-)


Dat heet persoonlijke voorkeur.


En het is gewoonweg een feit dat Treyarch het werk van IW pakt en dan wat details verandert om een 'nieuw' spel te maken.

Mat23

Legacy Member
het zou de fans ook niet plezieren moest je plots met een heel ander concept werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan