Razzia
Legacy Member
honny zei:oei!! dat wordt een moeilijke keuze..
of wel halo reach of wel cod: black ops..
iemand een idee?
Halo: Reach

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
honny zei:oei!! dat wordt een moeilijke keuze..
of wel halo reach of wel cod: black ops..
iemand een idee?

Snoeckers zei:Da gaat wss weer op niet veel trekken als ge kijkt naar wat ze met cod3 en 5 hebben gedaan....
Snoeckers zei:Da gaat wss weer op niet veel trekken als ge kijkt naar wat ze met cod3 en 5 hebben gedaan....
honny zei:oei!! dat wordt een moeilijke keuze..
of wel halo reach of wel cod: black ops..
iemand een idee?

fredenevy zei:Call of Duty: Black Ops Video - Xbox 360 - Eerste beelden van multiplayer Call of Duty: Black Ops
wat een prachtige video hier...
ziet er echt wel heeeeel vet uit.
Treyarch gaat hier een meesterwerk afleveren
robke80 zei:langs de ene kant ziet et er heel vet uit, maaaar weer meer vant zelfde en meer zulke kutte killstreak rewards, zoals dien RC karre die ontploft, waardoor je telkens meer en meer vloekt op welke onrealistische manier da je doodgaat ..
denk dat ik het bij mw2 zal houden ..
Mat23 zei:mw2 is nu toch ook niet de game die jou punten verbetert
xDilatedx zei:Ow zeker man da zieter ni vet uit zeker !!!
En eindelijk filmkes saven en uploaden whooooooooooo :feesjeuu:
Omg treyarch gaat mij weer heel gelukkig make, mijne dag kan al nimeer stuk
Nu maar wachten tot 1 september
JimmyPatterson zei:Wat is er dan op 1 september? Beta?
Is er trouwens iets geweten van een SE ofzo? Anders pre-order ik de gewone wel^^
