Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
als ge de nieuwe trailer bekijkt is het op veel momenten een combinatie van MW2 en Rainbow Six Vegas...

seriously

Runkle

Legacy Member
Da gaat wss weer op niet veel trekken als ge kijkt naar wat ze met cod3 en 5 hebben gedaan....

Jessed

Legacy Member
Snoeckers zei:
Da gaat wss weer op niet veel trekken als ge kijkt naar wat ze met cod3 en 5 hebben gedaan....

Dat zal helaas een eindeloze discussie blijven.

Ik had een tijdje geleden nog geen enkele call of duty gespeeld, maar had ze hier van 2-5 wel allemaal liggen. Ik heb me voorgenomen om van elke cod toch op z'n minst de singleplayer uit te spelen. Ik ben nu tot en met cod 4 geraakt en ik vond de 3de allesbehalve moeten onderdoen voor de 2de en de 4de... Nuja, dat is mijn mening en dat zal mijn mening blijven.

gillesgoalll

Legacy Member
Snoeckers zei:
Da gaat wss weer op niet veel trekken als ge kijkt naar wat ze met cod3 en 5 hebben gedaan....

ik denk van wel ik heb vertrouwen in call of duty .
sommige blijven maar klagen over campers ,schotgun, heartbets sensors ,commando, ump,mp40
ok het is frustrend.
maar als je beetje je hoofd koel kunt houden en niet altijd voor chopper of voor nuke gaat .(als ik gefrustreert ben speel ik met uav, counter en prederator)
of met vrienden eens scope scope ,mike myers , riotshield en knive only .
kun je echt fun hebben .

mijn mening:
voor mij is een goed spel een spel waar ik uren plezier mee beleef en voor mij is cod dat .


ik kijk echt uit naar cod black ops

CurrY

Legacy Member
honny zei:
oei!! dat wordt een moeilijke keuze..
of wel halo reach of wel cod: black ops..
iemand een idee?

Da ge daar zelfs aan twijfelt... Halo Reach FTW!

honny

Legacy Member
dan zal het halo reach worden
(ik heb hem trouwens al gereserveerd bij game mania! :) )

robke80

Legacy Member
fredenevy zei:
Call of Duty: Black Ops Video - Xbox 360 - Eerste beelden van multiplayer Call of Duty: Black Ops

wat een prachtige video hier...

ziet er echt wel heeeeel vet uit.

Treyarch gaat hier een meesterwerk afleveren


langs de ene kant ziet et er heel vet uit, maaaar weer meer vant zelfde en meer zulke kutte killstreak rewards, zoals dien RC karre die ontploft, waardoor je telkens meer en meer vloekt op welke onrealistische manier da je doodgaat ..

denk dat ik het bij mw2 zal houden ..

Mat23

Legacy Member
robke80 zei:
langs de ene kant ziet et er heel vet uit, maaaar weer meer vant zelfde en meer zulke kutte killstreak rewards, zoals dien RC karre die ontploft, waardoor je telkens meer en meer vloekt op welke onrealistische manier da je doodgaat ..

denk dat ik het bij mw2 zal houden ..

mw2 is nu toch ook niet de game die jou punten verbetert

robke80

Legacy Member
Mat23 zei:
mw2 is nu toch ook niet de game die jou punten verbetert

idd, spreek ik zeker niet tegen, maar ben nu al mw2 gewent en als ik kijk naar black ops wordt het alleen maar erger, f.ex da karretje die ontploft en wat er nog niet allemaal zal bijkomen ..

xDilatedx

Legacy Member
Ow zeker man da zieter ni vet uit zeker !!!

En eindelijk filmkes saven en uploaden whooooooooooo :feesjeuu:

Omg treyarch gaat mij weer heel gelukkig make, mijne dag kan al nimeer stuk :)

Nu maar wachten tot 1 september

Jessed

Legacy Member
Ziet er wel goed uit maar die extra dingen zoals dat karretje hoeven echt niet voor mij :s

xDilatedx

Legacy Member
Da karreke zieter echt leutig uit :D Mss tussendoor een raceke organiseren, lijkt me wel leutig

JimmyPatterson

Legacy Member
xDilatedx zei:
Ow zeker man da zieter ni vet uit zeker !!!

En eindelijk filmkes saven en uploaden whooooooooooo :feesjeuu:

Omg treyarch gaat mij weer heel gelukkig make, mijne dag kan al nimeer stuk :)

Nu maar wachten tot 1 september

Wat is er dan op 1 september? Beta?


Is er trouwens iets geweten van een SE ofzo? Anders pre-order ik de gewone wel^^

zwiep858

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Wat is er dan op 1 september? Beta?


Is er trouwens iets geweten van een SE ofzo? Anders pre-order ik de gewone wel^^

Nee op 1 september gaan de kindjes terug naar't school;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan