Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:
DenDean zei:Nu wel ja
Ik heb de aller laatste gehaald
Nu alleen het spel nog verkocht krijgen
Brenttouza zei:Ik vind special editions bullshit. Games zijn al duur genoeg![]()

Wesley18 zei:Is die Prestige edition zo snel uitverkocht bij game mania?
el slettos zei:pfft 'uitverkocht', via enkele GM werknemers kan ik zoiezo nog een prestige edition krijgen, zelfs zonder pre-order ^^
vaste klant voordelen FTW

Curryw0rst BE zei:Spijtig genoeg word het inderdaad waarschijnlijk weer 1 van de best verkochte games ook al word het misschien een Mw2 reskin...
el slettos zei:pfft 'uitverkocht', via enkele GM werknemers kan ik zoiezo nog een prestige edition krijgen, zelfs zonder pre-order ^^
vaste klant voordelen FTW
Wesley18 zei:Zijn er nog andere winkels waar ik die Prestige Edition kan bestellen zonder al te moeten betalen?
el slettos zei:kheb mijn order veranderd naar hardened, die prestige kost me toch wat teveel geld ^^