Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
Het computerwinkeltje in Mechelen zal die wel bestellen, daar liggen ook nog twee prestige editions van die van vorig jaar met die nachtkijker.

Werkt die eigenlijk goed?

DenDean

Legacy Member
Heb ik toen niet gehaald
vond ik ook niet... :-(

heb net gezien dat enkel xbox is
maja kwil het

DenDean

Legacy Member
Nu wel ja :p

Ik heb de aller laatste gehaald
Nu alleen het spel nog verkocht krijgen

Brenttouza

Legacy Member
Ik vind special editions bullshit. Games zijn al duur genoeg :(

Furon

Legacy Member
Wesley18 zei:
Is die Prestige edition zo snel uitverkocht bij game mania?

Is toch niet meer dan logisch? Het wordt sowieso weer de best verkochte game van 2010, en als die Prestige Edition nu echt gelimiteerd is, is het maar meer dan normaal dat die al uitverkocht is.

De WoW Cataclysm CE was al uitverkocht nog voor Blizzard de CE officieel had aangekondigd. GM zet die zelfs niet op de site, want iedereen die koste wat het kost de CE wil, heeft die toch al lang besteld aan de toonbank of via telefoon. En die CE's zijn ook erg gelimiteerd.

JimmyPatterson

Legacy Member
el slettos zei:
pfft 'uitverkocht', via enkele GM werknemers kan ik zoiezo nog een prestige edition krijgen, zelfs zonder pre-order ^^

vaste klant voordelen FTW

Haha idem:)

CurrY

Legacy Member
Spijtig genoeg word het inderdaad waarschijnlijk weer 1 van de best verkochte games ook al word het misschien een Mw2 reskin...

Razzia

Legacy Member
Tsja ik ga het allessinds niet nieuw kopen. Misschien 2de hands.. Dan heb ik tenminste geen geld gegeven aan Treyarch/Activision :p

Koonut

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Spijtig genoeg word het inderdaad waarschijnlijk weer 1 van de best verkochte games ook al word het misschien een Mw2 reskin...

cod word al gereskinned vanaf het eerste vervolg :')

DenDean

Legacy Member
el slettos zei:
pfft 'uitverkocht', via enkele GM werknemers kan ik zoiezo nog een prestige edition krijgen, zelfs zonder pre-order ^^

vaste klant voordelen FTW

Geloof er niet veel van
Heb die voordelen ook van vaste klant zijn en wat dan ook
Iemand van men Familie werkt bij GM
Op = Op (zeker special editions + limited editions)

W3sl3y

Legacy Member
Zijn er nog andere winkels waar ik die Prestige Edition kan bestellen zonder al te moeten betalen?

kiewitcity

Legacy Member
Wesley18 zei:
Zijn er nog andere winkels waar ik die Prestige Edition kan bestellen zonder al te moeten betalen?

bart smit nl mischien daar heb ik de vorige prestige gevonden een paar maanden nadat mw2 uit was ... ben ook aan twijvelen ,wou effe wachten tot het wa naar beneden gaat 150 is weer veel geld.. koop ik 6 games v op andere sites.

el slettos

Legacy Member
kheb mijn order veranderd naar hardened, die prestige kost me toch wat teveel geld ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan